Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia poradnik Opowieści z Narnii: Książę Kaspian

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Zatoczka

1 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Wychodzimy na podwyższenie i wybieramy Zuzannę - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Wychodzimy na podwyższenie i wybieramy Zuzannę. Po kolei strzelamy do każdego łucznika stojącego na brzegu. Najdalej wysuniętych przeciwników pokonamy wywołując lawinę kamieni leżących na klifie.

2 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Teraz do akcji wkracza Piotr - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Teraz do akcji wkracza Piotr. Schodzimy na dół i wychodzimy na lewe wybrzeże. Podnosimy leżące na plaży kamyczki i rzucamy nimi w siedzących na łodziach łuczników. Celujemy za pomocą spacji - w każdego musimy trafić dwukrotnie. Podobny manewr powtarzamy po prawej stronie.

3 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Przejmujemy kontrolę nad Zuzanną - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Przejmujemy kontrolę nad Zuzanną. Za pomocą łuku strzelamy w górę skały i powodujemy lawinę kamieni, przy okazji rozbijając skrzynię ze skarbem. Ponownie obejmujemy kontrolę nad Piotrem, stajemy na prawym nadbrzeżu i korzystając z haka przyciągamy łajbę do siebie. Zuchon zostaje uratowany.

4 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Idziemy w lewo i niszczymy grodzące drogę gałęzie - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Idziemy w lewo i niszczymy grodzące drogę gałęzie. Podnosimy kamień i wypełniamy nim lukę w ścieżce. Znajdujemy skrzynię ze skarbem. Wracamy na plaże, znów poruszamy się w lewo i znajdujemy kolejną skrzynię ze skarbem, schowaną za skałą.

5 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
To jednak jeszcze nie koniec - kolejną skrzynię ze skarbem znajdziemy blisko lewego nadbrzeża zagrodzoną stertą gałęzi - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

To jednak jeszcze nie koniec - kolejną skrzynię ze skarbem znajdziemy blisko lewego nadbrzeża zagrodzoną stertą gałęzi. Wsiadamy na łajbę po prawej stronie i odpływamy.

Las

6 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Wybieramy Zuchona i wchodzimy na półkę skalną poprzez przejście po lewej stronie na początkowej planszy - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Wybieramy Zuchona i wchodzimy na półkę skalną poprzez przejście po lewej stronie na początkowej planszy. Chwytamy za patyk i spychamy głaz na ścieżkę. Przechodzimy po kamieniach i oglądamy scenkę, w której w pułapkę zostaje pochwycony niedźwiedź. Skręcamy w pierwszą ścieżkę po prawej. Niszczymy stojące przy skale beczki i poprzez odkryte przejście wychodzimy Zuchonem na półkę skalną. Spychamy dwa leżące nań kamienie.

7 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Wybieramy Piotra i podnosimy jeden z kamieni - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Wybieramy Piotra i podnosimy jeden z kamieni. Idziemy w pobliże zniszczonej przeprawy i wkładamy kamień w podświetloną lukę. Podobnie postępujemy z drugim głazem.

8 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Kolejny kamień znajdujemy na wysepce pomiędzy pierwszym a drugim potokiem - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Kolejny kamień znajdujemy na wysepce pomiędzy pierwszym a drugim potokiem. Ostatni głaz leży koło beczki po lewej stronie od wejścia na pierwszą przeprawę.

9 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Niszczymy zaporę z gałęzi i stajemy za leżącą na ziemi pętlą - zasadzką na niedźwiedzia - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Niszczymy zaporę z gałęzi i stajemy za leżącą na ziemi pętlą - zasadzką na niedźwiedzia. Czekamy, aż zwierzę przybiegnie i wpadnie do sieci.

10 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Wybieramy krasnoluda i wychodzimy na półkę skalną poprzez malutkie wejście w skale - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Wybieramy krasnoluda i wychodzimy na półkę skalną poprzez malutkie wejście w skale. Na górze znajdujemy skrzynię ze skarbem. Niszczymy ścianę z gałęzi i budzimy niedźwiedzia uderzając w niego mieczem.

11 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Stajemy przy drzewie niedaleko półki skalnej tak, by niedźwiedź w nie uderzył - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Stajemy przy drzewie niedaleko półki skalnej tak, by niedźwiedź w nie uderzył. Przewracające drzewo utworzy ścieżkę na klif. Wychodzimy jak najprędzej na górę. Idziemy w głąb lasu i usuwamy kamienie sprzed niedźwiedziej nory.

12 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Budzimy niedźwiedzia i tajemy przy zagradzającej drogę kłodzie - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Budzimy niedźwiedzia i tajemy przy zagradzającej drogę kłodzie. Czekamy, aż niedźwiedź się rozpędzi i w ostatniej chwili usuwamy mu się z drogi. Zwierzę uderza w drzewo i odblokowuje ścieżkę. Podobnie postępujemy z następną kłodą. Wyjmujemy hak i zawieszamy linę o półkę skalną. Wychodzimy na górę.

13 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Schodzimy w dół i dochodzimy od kolejnego fragmentu z legowiskiem niedźwiedzia - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Schodzimy w dół i dochodzimy od kolejnego fragmentu z legowiskiem niedźwiedzia. Wykorzystujemy hak i wspinamy się do góry. Budzimy zwierzę i schodzimy jak najszybciej na dół. Niedźwiedź łamie kłodę drewna i spada na dół. Stajemy niedaleko kolejnej kłody i czekamy, aż zwierzę przybiegnie i zniszczy przeszkodę. Stajemy za zlokalizowaną tuż za pniem pętlą i łapiemy niedźwiedzia w pułapkę.

14 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Niszczymy przeszkodę z gałęzi i znajdujemy kolejną skrzynię ze skarbem - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Niszczymy przeszkodę z gałęzi i znajdujemy kolejną skrzynię ze skarbem. Robimy przejście do kolejnego śpiącego niedźwiedzia usuwając dwa kamienie. Nie ruszamy śpiącego niedźwiedzia! Przechodzimy do kolejnego pola - tam czeka na nas kolejne zwierzę.

15 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Stajemy przy kłodzie i czekamy, aż niedźwiedź rozwali przeszkodę - zaraz potem automatycznie wpadnie do pułapki - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Stajemy przy kłodzie i czekamy, aż niedźwiedź rozwali przeszkodę - zaraz potem automatycznie wpadnie do pułapki. Czyścimy drogę dla kolejnego niedźwiedzia i budzimy go.

Biegniemy w kierunku złapanego w zasadzkę niedźwiedzia - nieopodal leży kolejna kłoda - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
 

Biegniemy w kierunku złapanego w zasadzkę niedźwiedzia - nieopodal leży kolejna kłoda. Gdy niedźwiedź ją zniszczy, rozdział zostaje automatycznie zakończony.