Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia poradnik Opowieści z Narnii: Książę Kaspian
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zatoczka
Wychodzimy na podwyższenie i wybieramy Zuzannę. Po kolei strzelamy do każdego łucznika stojącego na brzegu. Najdalej wysuniętych przeciwników pokonamy wywołując lawinę kamieni leżących na klifie.
Teraz do akcji wkracza Piotr. Schodzimy na dół i wychodzimy na lewe wybrzeże. Podnosimy leżące na plaży kamyczki i rzucamy nimi w siedzących na łodziach łuczników. Celujemy za pomocą spacji - w każdego musimy trafić dwukrotnie. Podobny manewr powtarzamy po prawej stronie.
Przejmujemy kontrolę nad Zuzanną. Za pomocą łuku strzelamy w górę skały i powodujemy lawinę kamieni, przy okazji rozbijając skrzynię ze skarbem. Ponownie obejmujemy kontrolę nad Piotrem, stajemy na prawym nadbrzeżu i korzystając z haka przyciągamy łajbę do siebie. Zuchon zostaje uratowany.
Idziemy w lewo i niszczymy grodzące drogę gałęzie. Podnosimy kamień i wypełniamy nim lukę w ścieżce. Znajdujemy skrzynię ze skarbem. Wracamy na plaże, znów poruszamy się w lewo i znajdujemy kolejną skrzynię ze skarbem, schowaną za skałą.
To jednak jeszcze nie koniec - kolejną skrzynię ze skarbem znajdziemy blisko lewego nadbrzeża zagrodzoną stertą gałęzi. Wsiadamy na łajbę po prawej stronie i odpływamy.
Las
Wybieramy Zuchona i wchodzimy na półkę skalną poprzez przejście po lewej stronie na początkowej planszy. Chwytamy za patyk i spychamy głaz na ścieżkę. Przechodzimy po kamieniach i oglądamy scenkę, w której w pułapkę zostaje pochwycony niedźwiedź. Skręcamy w pierwszą ścieżkę po prawej. Niszczymy stojące przy skale beczki i poprzez odkryte przejście wychodzimy Zuchonem na półkę skalną. Spychamy dwa leżące nań kamienie.
Wybieramy Piotra i podnosimy jeden z kamieni. Idziemy w pobliże zniszczonej przeprawy i wkładamy kamień w podświetloną lukę. Podobnie postępujemy z drugim głazem.
Kolejny kamień znajdujemy na wysepce pomiędzy pierwszym a drugim potokiem. Ostatni głaz leży koło beczki po lewej stronie od wejścia na pierwszą przeprawę.
Niszczymy zaporę z gałęzi i stajemy za leżącą na ziemi pętlą - zasadzką na niedźwiedzia. Czekamy, aż zwierzę przybiegnie i wpadnie do sieci.
Wybieramy krasnoluda i wychodzimy na półkę skalną poprzez malutkie wejście w skale. Na górze znajdujemy skrzynię ze skarbem. Niszczymy ścianę z gałęzi i budzimy niedźwiedzia uderzając w niego mieczem.
Stajemy przy drzewie niedaleko półki skalnej tak, by niedźwiedź w nie uderzył. Przewracające drzewo utworzy ścieżkę na klif. Wychodzimy jak najprędzej na górę. Idziemy w głąb lasu i usuwamy kamienie sprzed niedźwiedziej nory.
Budzimy niedźwiedzia i tajemy przy zagradzającej drogę kłodzie. Czekamy, aż niedźwiedź się rozpędzi i w ostatniej chwili usuwamy mu się z drogi. Zwierzę uderza w drzewo i odblokowuje ścieżkę. Podobnie postępujemy z następną kłodą. Wyjmujemy hak i zawieszamy linę o półkę skalną. Wychodzimy na górę.
Schodzimy w dół i dochodzimy od kolejnego fragmentu z legowiskiem niedźwiedzia. Wykorzystujemy hak i wspinamy się do góry. Budzimy zwierzę i schodzimy jak najszybciej na dół. Niedźwiedź łamie kłodę drewna i spada na dół. Stajemy niedaleko kolejnej kłody i czekamy, aż zwierzę przybiegnie i zniszczy przeszkodę. Stajemy za zlokalizowaną tuż za pniem pętlą i łapiemy niedźwiedzia w pułapkę.
Niszczymy przeszkodę z gałęzi i znajdujemy kolejną skrzynię ze skarbem. Robimy przejście do kolejnego śpiącego niedźwiedzia usuwając dwa kamienie. Nie ruszamy śpiącego niedźwiedzia! Przechodzimy do kolejnego pola - tam czeka na nas kolejne zwierzę.
Stajemy przy kłodzie i czekamy, aż niedźwiedź rozwali przeszkodę - zaraz potem automatycznie wpadnie do pułapki. Czyścimy drogę dla kolejnego niedźwiedzia i budzimy go.
Biegniemy w kierunku złapanego w zasadzkę niedźwiedzia - nieopodal leży kolejna kłoda. Gdy niedźwiedź ją zniszczy, rozdział zostaje automatycznie zakończony.