Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia poradnik Opowieści z Narnii: Książę Kaspian
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Do lochów
Wybieramy Piotra i chwytamy hakiem zamknięte drzwi. Pociągamy za linę i otwieramy. Wchodzimy do pomieszczenia. Schodzimy po schodach po prawej i znajdujemy skrzynię ze skarbem.
Strzelamy w linę podtrzymującą żyrandol. Do pomieszczenia wbiega olbrzym. Stajemy za klatką w taki sposób, by przeciwnik wbiegł do klatki, która automatycznie się zamknie.
W kolejnym pomieszczeniu stajemy za klatkami tak, by rozpędzeni olbrzymi wpadli prosto do pułapki. Podobnie postępujemy z drugim przeciwnikiem.
Pociągamy za dźwignię zlokalizowaną po lewej stronie sali. Idziemy w prawo i za pomocą łuku strzelamy w wyznaczony punkt nad kratą. Odblokowujemy kratę i pociągamy za dźwignię.
Podnosimy fragment pokrętła z rozwalonego żyrandolu. Montujemy go we wskazanym miejscu i przekręcamy. Wchodzimy do otwartej komnaty i widzimy kolejną skrzynię ze skarbem. Zabieramy także fragment dźwigni.
Montujemy patyk i pociągamy za dźwignię. Otwieramy główne wrota. Idziemy w prawo wspólnie pociągamy za łańcuch. W środku komnaty znajdujemy kolejną skrzynię ze skarbem.
By uwolnić Korneliusza, musimy zniszczyć cztery podstawy pułapki. By tego dokonać, stajemy postacią tak, by rozpędzeni olbrzymi trafiali głową w drewniane belki. Każda musi zostać trafiona dwukrotnie. Po zakończonej akcji ratowniczej wracamy na korytarz.
Idąc na północ niszczymy wiszący na ścianie po prawej obraz. Za nim znajduje się mała skrytka, w której znajdziemy skrzynię ze skarbem. Skręcamy w lewo. Wychodzimy po schodach do góry i zabijamy napotkanych strażników. Strzelamy z łuku w żyrandol.
Skręcamy w prawo i idziemy w dół po schodach. Dochodzimy do salki. Za wszelką cenę powstrzymujemy wrogów od wszczęcia alarmu. Po prawej stronie salki znajdujemy skrzynię ze skarbem.
Pociągamy za łańcuchy i otwieramy kolejne drzwi. Eliminujemy wrogów dobiegających do dzwonów na piętrze. Eliminujemy resztę przeciwników. Kręcimy pokrętłem zgodnie z ruchem wskazówek zegara. W prawym rogu sali znajdujemy skrzynię ze skarbem.
Do pomieszczenia wbiega olbrzym. Stajemy przed główną bramą i w ostatniej chwili uciekamy przed nabiegającym taranem tak, żeby ten uderzył głową w drewniane wrota. Operację powtarzamy trzykrotnie. Wychodzimy po schodach na górę. Na górze zrzucamy z muru trzy głazy z podwieszonymi łańcuchami. Likwidujemy resztę jednostek i wracamy na korytarz.
Idziemy głównym korytarzem na północ. Wybieramy Zuchona i wchodzimy do małej nory znajdującej się na prawej ścianie w głównym holu. Oglądamy scenkę, po której kończy się trzeci rozdział