Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia poradnik Opowieści z Narnii: Książę Kaspian

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Do lochów

1 - Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Wybieramy Piotra i chwytamy hakiem zamknięte drzwi - Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Wybieramy Piotra i chwytamy hakiem zamknięte drzwi. Pociągamy za linę i otwieramy. Wchodzimy do pomieszczenia. Schodzimy po schodach po prawej i znajdujemy skrzynię ze skarbem.

2 - Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Strzelamy w linę podtrzymującą żyrandol - Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Strzelamy w linę podtrzymującą żyrandol. Do pomieszczenia wbiega olbrzym. Stajemy za klatką w taki sposób, by przeciwnik wbiegł do klatki, która automatycznie się zamknie.

3 - Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
W kolejnym pomieszczeniu stajemy za klatkami tak, by rozpędzeni olbrzymi wpadli prosto do pułapki - Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

W kolejnym pomieszczeniu stajemy za klatkami tak, by rozpędzeni olbrzymi wpadli prosto do pułapki. Podobnie postępujemy z drugim przeciwnikiem.

4 - Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Pociągamy za dźwignię zlokalizowaną po lewej stronie sali - Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Pociągamy za dźwignię zlokalizowaną po lewej stronie sali. Idziemy w prawo i za pomocą łuku strzelamy w wyznaczony punkt nad kratą. Odblokowujemy kratę i pociągamy za dźwignię.

5 - Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Podnosimy fragment pokrętła z rozwalonego żyrandolu - Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Podnosimy fragment pokrętła z rozwalonego żyrandolu. Montujemy go we wskazanym miejscu i przekręcamy. Wchodzimy do otwartej komnaty i widzimy kolejną skrzynię ze skarbem. Zabieramy także fragment dźwigni.

6 - Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Montujemy patyk i pociągamy za dźwignię - Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Montujemy patyk i pociągamy za dźwignię. Otwieramy główne wrota. Idziemy w prawo wspólnie pociągamy za łańcuch. W środku komnaty znajdujemy kolejną skrzynię ze skarbem.

7 - Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
By uwolnić Korneliusza, musimy zniszczyć cztery podstawy pułapki - Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

By uwolnić Korneliusza, musimy zniszczyć cztery podstawy pułapki. By tego dokonać, stajemy postacią tak, by rozpędzeni olbrzymi trafiali głową w drewniane belki. Każda musi zostać trafiona dwukrotnie. Po zakończonej akcji ratowniczej wracamy na korytarz.

8 - Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Idąc na północ niszczymy wiszący na ścianie po prawej obraz - Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Idąc na północ niszczymy wiszący na ścianie po prawej obraz. Za nim znajduje się mała skrytka, w której znajdziemy skrzynię ze skarbem. Skręcamy w lewo. Wychodzimy po schodach do góry i zabijamy napotkanych strażników. Strzelamy z łuku w żyrandol.

9 - Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Skręcamy w prawo i idziemy w dół po schodach - Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Skręcamy w prawo i idziemy w dół po schodach. Dochodzimy do salki. Za wszelką cenę powstrzymujemy wrogów od wszczęcia alarmu. Po prawej stronie salki znajdujemy skrzynię ze skarbem.

10 - Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Pociągamy za łańcuchy i otwieramy kolejne drzwi - Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Pociągamy za łańcuchy i otwieramy kolejne drzwi. Eliminujemy wrogów dobiegających do dzwonów na piętrze. Eliminujemy resztę przeciwników. Kręcimy pokrętłem zgodnie z ruchem wskazówek zegara. W prawym rogu sali znajdujemy skrzynię ze skarbem.

11 - Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Do pomieszczenia wbiega olbrzym - Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Do pomieszczenia wbiega olbrzym. Stajemy przed główną bramą i w ostatniej chwili uciekamy przed nabiegającym taranem tak, żeby ten uderzył głową w drewniane wrota. Operację powtarzamy trzykrotnie. Wychodzimy po schodach na górę. Na górze zrzucamy z muru trzy głazy z podwieszonymi łańcuchami. Likwidujemy resztę jednostek i wracamy na korytarz.

Idziemy głównym korytarzem na północ - Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
 

Idziemy głównym korytarzem na północ. Wybieramy Zuchona i wchodzimy do małej nory znajdującej się na prawej ścianie w głównym holu. Oglądamy scenkę, po której kończy się trzeci rozdział