Rozdział 1 - Ker Paravel (2) | Opis przejścia Opowieści z Narnii Książę Kaspian poradnik Opowieści z Narnii: Książę Kaspian
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
Pole bitwy
By dostać się na Pole Bitwy, pociągamy za jedną z dźwigni umiejscowionych tuż przy głównej bramie. Drugą dźwignią automatycznie zajmuje się inna postać. Podążając za umiejscowioną na minimapie strzałką podążamy do olbrzyma i za pomocą klawisza F wskakujemy mu na plecy.
Podążamy za zieloną strzałką i niszczymy pierwszą wskazaną machinę oblężniczą. Tuż obok, po prawej znajdujemy skrzynkę ze skarbem.
Poruszamy się w prawo. Oglądamy scenkę, w której jeden z olbrzymów wpada do dołu pod zawalonym mostem. Wskakujemy na plecy drugiego olbrzyma i za pomocą klawisza E wyciągamy kolegę po fachu. Podchodzimy do znajdującego się obok kamiennego bloku i pchamy go, by zrobić nowe przejście.
Na brzegu skały znajdujemy kolejną skrzynię ze skarbem a także obuch, którzy znacznie skróci walkę z wrogami i niszczenie drewnianych umocnień. Niszczymy kolejną machinę.
Poruszamy się w lewo. Gdy dochodzimy do ostatniej machiny, olbrzym zostaje zaatakowany przez kuszników, którzy obezwładniają go wystrzelonymi strzałami z zaczepionymi linami. Zabijamy wszystkich wrogów, wskakujemy na olbrzyma i niszczymy konstrukcję. Nieopodal znajdziemy także kolejną skrzynię ze skarbem. Wracamy na dziedziniec.
Sala tronowa
Na samym początku sali znajdujemy następną skrzynię ze skarbem. Idziemy w głąb sali i wychodzimy na górę po schodach zlokalizowanych w prawej nawie. Zabijamy napotkanych wrogów.
Po lewej stronie na balkonie ulokowano kolejną skrzynię ze skarbem. Idziemy w głąb piętra. Walczymy z napastnikami.
Eliminujemy łuczników znajdujących się po drugiej stronie. Strzelamy w więzy podtrzymujące ogromny żyrandol i zrzucamy go na głowy dwóch bijących się o skarb przeciwników.
Zabijamy wszystkich znajdujących się na sali przeciwników, pilnując skarbu. Po wyeliminowaniu wszystkich sami otwieramy skrzynię. Nieopodal znajdujemy dwie kolejne skrzynki z narnijskim skarbem.
Dziedziniec cz. 2
Powracamy na dziedziniec - tym razem jednak w zgoła odmiennej sytuacji. Obejmujemy kontrolę nad Minotaurem i szukamy olbrzyma. Zabijamy kuszników obezwładniających naszego sojusznika. Podchodzimy pod główną bramę i zamykamy ją, wciskając pulsacyjnie LPM.
Wracamy do przejścia zlokalizowanego naprzeciw głównej bramy. Likwidujemy dwóch przywódców, a następnie zabijamy trzydziestu wojaków. Rozdział zakończony.