Rozdział 5 - Kopiec Aslana (1) | Opis przejścia poradnik Opowieści z Narnii: Książę Kaspian
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rozdział 5 - Kopiec Aslana
Włam się do kopca Aslana
Eliminujemy dwie pierwsze grupki Telmarów. Gdy na ekranie pojawi się ikonka z trzema strzałami szukamy schronienia - z nieba nagle spanie deszcz płonących strzał. Skręcamy w prawo i podchodzimy pod półkę skalną - zarzucamy na nią hak i wychodzimy na górę. Tam znajdziemy skrzynię ze skarbem.
Gdy ostrzał ustaje, szybko poruszamy się naprzód i zabijamy grupę pikinierów wraz z dowódcą. Idziemy dalej i poruszamy się ścieżką w górę. Niszczymy przeszkodę z gałęzi.
Likwidujemy kolejne nacierające grupki napastników. Przy końcu ścieżki po lewej stronie znajdujemy kolejną skrzynię ze skarbem. Spychamy wielki głaz. Wracamy w okolice drewnianych umocnień.
Kierujemy się na pagórek - tam zajmujemy się kolejną grupą przeciwników. Znajdujemy tam także następną skrzynię ze skarbem.
Uważamy na ostrzał łuczników. Idziemy prosto i niszczymy zasłonę z gałęzi. Podchodzimy pod skałę i wypuszczamy linę. Wspinamy się na górę i likwidujemy oddział wroga.
Znajdujemy tam także kolejną skrzynię ze skarbem. Idziemy w stronę trwającej bitwy. Wybieramy Kaspiana, podchodzimy pod ścianę po lewej stronie od podziemnego wejścia i strzelamy do dwóch stojących na skale wrogów.
Wybieramy Piotra i za pomocą haka i liny wspinamy się na półkę. Likwidujemy przywódcę z proporcem. Identyczny schemat stosujemy również po prawej stronie od podziemnego wejścia. Po zabiciu pierwszego z dowódców chwytamy za gałąź i zrzucamy głaz. Likwidujemy pozostałą trójkę. Schodzimy w dół przez podziemne przejście.
Przeszukaj kopiec Aslana
Kręcimy kołowrotkiem, a następnie pociągamy za dźwignię. Przechodzimy przez most i kierujemy się w lewo. Niszczymy zaporę z gałęzi, podnosimy fragment kołowrotka, montujemy go niedaleko mostu i przekręcamy.
Idziemy w prawo. Wybieramy Kaspiana, stajemy na każdym z przełączników i strzelamy w każdy pojawiający się punkt. Podnosimy fragment dźwigni, montujemy i pociągamy za kompletną dźwignię. Przechodzimy przez most. Idziemy w lewo, niszczymy beczki, podnosimy kolejny element kołowrotka, montujemy go i przekręcamy.
Idziemy w prawo i pociągamy za łańcuchy. Wyciągamy fragment dźwigni, montujemy i uruchamiamy most. Po lewej stronie znajdujemy skrzynię ze skarbem.
Po wejściu do komnaty po lewej stronie znajdujemy kolejną skrzynię ze skarbem. Pociągamy za dwie dźwignie do momentu, w którym uzyskamy cztery ryciny przedstawiające rodzeństwo Pevensie. Lewa dźwignia odpowiada za poruszanie drugiego bloku od góry, prawa zmienia rysunek na trzecim bloku. Wchodzimy do środka.
Zapobiegnij powrotowi Białej Czarownicy
Teraz naszym zadaniem jest atakowanie wilkołaka i krasnoluda Nikabrika. Pojawiają się oni na polu walki naprzemiennie. Na początku, przy rozgałęzieniu dróg możemy także zaobserwować kolejną skrzynię ze skarbem.
Gdy ugodzimy obydwu przeciwników, czarownica wszczyna trzęsienie ziemi. Gdy się zakończy, podnosimy jeden z leżących głazów i rzucamy nim w kierunku wiedźmy. Operację powtarzamy trzykrotnie. Zaraz potem wiedźma zaczyna rzucać do nas ognistymi pociskami. Podnosimy kamienie i jeszcze dwukrotnie rzucamy w wiedźmę. Walka zakończona.