Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (2) | Opis przejścia poradnik Opowieści z Narnii: Książę Kaspian
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Dach zamku cz. 2
Wchodzimy po tych samych schodach, co wcześniej. Wybieramy Zuzannę i strzelamy do dwóch wskazanych nad kratą celów. Otwieramy kratę i przechodzimy dalej. Strzelamy w drewniane drzwi i wchodzimy na małą basztę.
Wybijamy strażników. Podnosimy część mechanizmu uruchamiającego most i instalujemy go we wskazanym miejscu. Kręcimy pokrętłem zgodnie z ruchem wskazówek zegara do momentu, w którym cały most zostanie odsłonięty.
Wybieramy Kaspiana i strzelamy w gwiazdę nad kratą, która uruchom mechanizm otwierający drzwi. Wchodzimy do sali i jak najszybciej udajemy się na dół. Likwidujemy obsługę pierwszego dzwonu.
Wychodzimy na górę i biegniemy w lewo - w trzeciej wnęce znajduje się kolejny dzwon, którego obsługę oczywiście likwidujemy. Wybijamy wszystkich pozostałych wrogów. Schodzimy na dół i podnosimy część dźwigni. Wychodzimy na górę i montujemy ją we wskazanym miejscu, niedaleko kolejnych drzwi.
Podobnie postępujemy z częścią pokrętła, która leży nieopodal miejsca znalezienia fragmentu dźwigni. Pociągamy za dźwignię, przekręcamy pokrętłem i otwieramy drzwi.
Likwidujemy nacierających przeciwników. Kierujemy się w prawo, schodzimy po schodach i usuwamy obsługę dzwonu. Czekamy na pozostałych Telmarów.
Wracamy na górę i stajemy na przełączniku, który otwiera nam drogę do komnaty. W niej znajdziemy kolejną skrzynię ze skarbem.
Idziemy w lewo i stajemy na kolejnym przełączniku. Wchodzimy do otwartej komnaty i podnosimy fragment pokrętła, który montujemy przy windzie.
W salce przy schodach znajdujemy ostatni brakujący element - koło zębate. Kręcimy pokrętłem i uruchamiamy windę. Wyjeżdżamy na górę i pociągamy za dźwignię. Podchodzimy pod odblokowane drzwi.
Wybieramy łucznika i strzelamy w dwie wskazane przez grę blokady. Wybieramy ponownie Piotra i rzucamy hakiem w szczyt mostu. Pociągamy za linę i stawiamy most zwodzony.
Przechodzimy na następną basztę. Schodzimy na dół i likwidujemy obsługę dzwonu. Wychodzimy na górę - tam znajdziemy skrzynię ze skarbem.
Stajemy na jednym z przełączników i czekamy, aż łucznik stanie na drugim. Wydostajemy się z baszty zjeżdżając na linie. Wracamy na dach.
Włam się do komnat Miraza
Wychodzimy po schodach na górę. Skręcamy w lewo i wchodzimy w otwarte drzwi. Znajdujemy się w zamku. Na środku Sali znajdujemy mechanizm-labirynt. Cztery kółka stojące po każdej stronie labiryntu przechylają zagadkę we wskazanym kierunku. By wytoczyć wszystkie kule z labiryntu operujemy machiną w następujących kierunkach: prawo, dół, prawo, góra, prawo, dół, lewo, dół, prawo, dół, lewo, dół, prawo. Zabieramy czerwoną kulę i umieszczamy Jana południowym skrzydle pomnika i osobnym pomieszczeniu.
Prawą kulę umieszczamy zaś na prawym skrzydle. W pomieszczeniu z dużymi drzwiami znajdujemy skrzynię ze skarbem.
Wybieramy Kaspiana i zestrzeliwujemy element pokrętła z półki. Montujemy element na miejscu i przekręcamy. Zestrzeliwujemy kulę z posągu i ustawiamy go na ostatnim skrzydle. Uruchamiamy mechanizm otwierający drzwi.