Wybór Generalnego Managera | NHL 2004 poradnik NHL 2004
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Wybór Generalnego Managera
Podajemy szybko imię i nazwisko Generalnego Managera (pewnie będzie to nasze imię i nazwisko), wybieramy rodzaj wystroju biura, zdjęcie i przechodzimy do panelu wyboru drużyny, która będziemy prowadzić. Przed nami bardzo ważna decyzja - kim zdobędziemy Puchar Stanleya. Jeżeli dotąd nie mogliśmy się zdecydować, tutaj będzie to już trzeba zrobić. Oto okno wyboru drużyny:
Pole wyboru MY TEAM pozwala wybrać ekipę spośród 30 proponowanych do prowadzenia drużyn grających w rzeczywistym NHL. Uważny obserwator pamięta, że tuż po instalacji gry program zapytał nas jaka jest nasza ulubiona drużyna (w ten sposób wybrał tło w menu głównym). W tej chwili ta właśnie drużyna ustawiona jest jako wybrana do prowadzenia, ale to nie oznacza, że to ona pozostanie. Wszystko można zmienić wybierając team z listy MY TEAM, lub stukając na ikonę komputera widoczną po lewej stronie logo każdego zespołu (zmieni się na człowieczka). Jeżeli nie mamy drużyny, którą bezwzględnie chcemy zarządzać, dokonując wyboru proponuję zapoznać się z dziesięcioma cechami (dalej cechy te określać będziemy jako skills) każdej ekipy. Widać je na kolorowych paskach umieszczonych po prawej strony logo. Kolor oznacza cechę, wartość numeryczna poziom tejże w skali od 1 do 10.
Na początku sezonu, jak łatwo zaobserwować, każda drużyna dostaje 15 punktów do rozdysponowania i są one rozłożone w różny sposób. Jedni są lepiej trenowani, inni mają lepszą bazę jeszcze inni łowców talentów czy prawników. Poniżej charakterystyka wszystkich elementów.