Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

NHL 2004 - poradnik do gry

NHL 2004 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Główny ekran gry - Biuro | NHL 2004 poradnik NHL 2004

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

BIURO

Pierwsze kroki kierujemy proszę szanownego koleżeństwa do naszego biura, czyli widocznego po lewej stronie ekranu 'YOUR' OFFICE. Okazuje się, że pod 'YOUR' OFFICE znajduje się kilka dodatkowych miejsc. Jest tam między innymi:

General Manager Office - gabinet managera generalnego, czyli nasz. Można wejść, tam jest jeszcze pusto i w zasadzie nie ma co oglądać, ale żeby zaspokoić ciekawość można. Zobaczymy nasze nazwisko, informację, że właśnie zaliczamy 1 rok jako GM oraz tzw. RATING, czyli punkty doświadczenia, które będzie można, nie, które należy zamieniać na punkty skilla drużyny. Teraz uwaga! Będzie ważne! Za co można otrzymać te punkty?

ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW DOŚWIADCZENIA

2 punkty - za każdy wygrany mecz. Za porażkę lub remis punkty nie są przyznawane (nawet po dogrywce).

10 punktów - za każdy z pierwszych pięciu transferów w sezonie. Jeżeli kupisz zawodnika z listy free agency dostajesz za to 10 punktów. Nie jest ważne czy to dobry gracz, czy mierny, czy tani, czy drogi. Swoje punkty dostajesz. Tak samo za każdą wymianę. Idziesz na wymianę z inną drużyną dostajesz 10 punktów. Nie jest ważne, czy to wymiana dobra, czy zła. Punkty dostajesz za tzw. aktywność transferową. Ale uwaga: punkty są tylko za pierwsze 5 wymian lub zakupów w sezonie. Każda następna transakcja, szósta, siódma itd. w sezonie nie są punktowane! Bez względu na to czy są dobre, czy złe, doświadczenia za to nie będzie. Suma sumarum za aktywność transferową można w sezonie zdobyć maksymalnie 50 punktów. Podpowiedź: wykorzystajcie ten mechanizm i w sytuacji, gdy zbliża się 'dead line' (koniec transferów przed playoff), a macie jeszcze szanse dostać punkty to przeprowadźcie choćby niepotrzebny transfer lub zakup. Taniego zawodnika nie mieszczącego się nigdy w składzie wymieńcie na podobnego. Nic to nie zmieni w składzie i niewiele pewnie w finansach, a 10 punktów (albo krotność, jak komuś więcej zostało punktowanych transferów) piechotą nie chodzą. To równowartość 5 wygranych spotkań!

10 punktów - za awans do playoff.

200 - 500 punktów - za wyniki po sezonie oraz indywidualne nagrody zawodników z naszej drużyny. Dlaczego podałem przedział? Z tego powodu, że łączna wartość przyznanych punktów doświadczenia zależy z jednej strony od wyników w sezonie, z drugiej zaś od poniesionych na ten cel nakładów. Czym lokata lepsza, a mniej wydanych pieniędzy i lepszy wynik finansowy w sezonie tym dostaniemy więcej punktów. Jeżeli zdobędziemy Puchar Stanleya zespołem Detroit Red Wings z budżetem zawodniczym 97 milionów dolarów to dostaniemy za to mniej punktów doświadczenia, niż osiągając ten sam wynik drużyną Pittsburgh Penguins z budżetem 35 milionów. Szczegółowy algorytm lub wzór przyznawania punktów nie jest mi znany.

Uwaga: koszt jednego punktu skills dla drużyny to 100 punktów doświadczenia. Po zdobyciu każdej pełnej setki doświadczenia uzyskamy jedne punkt skills do dyspozycji. Drogo. W niezłym sezonie uzyskamy 3-4 punkty skills. W wybitnym (słaba drużyna, wysokie miejsce) 6 punktów. Kilkanaście sezonów trawa zbudowanie drużyny, w której mamy same 10 w skills. Proszę o tym pamiętać decydując się dokonać usprawnień w drużynie.

Po tej wizycie w gabinecie proponuję zmianę miejsca. Wrócimy tu niebawem, ale teraz przenosimy się do pomieszczeń trenerskich. Zapraszam do COACH'S ROOM.