Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

New World - poradnik do gry

New World - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

New World: Włócznia (Spear) - umiejętności broni New World poradnik, porady

Niniejsza strona poradnika do New World opisuje umiejętność Włócznia (Spear). Znajdziecie tu wszystkie umiejętności oraz powiązane atrybuty zwiększające obrażenia.

Ostatnia aktualizacja: 20 października 2021

Włócznia w New World świetnie sprawdza się w obrażeniach obszarowych (i tzw. crowd control) oraz atakach przebijających pancerz przeciwnik. Oprócz tego, Włócznia posiada też umiejętności pozwalające na walkę dystansową. Na niniejszej stronie poradnika znajdziecie najważniejsze informacje o Włóczni.

Powiązane atrybuty

Rozwijanie atrybutów Siły i Zręczności zwiększa obrażenia zadawane Włócznią.

Wydzielacz (Zoner) - umiejętności aktywne

Cyklon (Cyclone) - atak obrotowy, który zadaje 110% obrażeń od broni, odpycha cel 3m do tyłu i spowalnia go o 50% na 3s.

  1. Orzeźwiająca kombinacja (Invigorating Combo) - przywraca 25 punktów wytrzymałości za każde trafienie.
  2. Impet (Strong Momentum) - podczas ataku aktywuje się determinacja, co czyni twoje ataki niemożliwymi do zatrzymania.

Oszczep (Javelin) - rzuć włócznią, zadając 125% obrażeń od broni i wywołując zachwianie celu przy trafieniu.

  1. Silne uderzenie (Forceful Impact) - powala cele po trafieniu.
  2. Odświeżająca precyzja (Refreshing Precision) - trafienie w głowę skraca czas odnowienia o 50%.
  3. Zabójczy dystans (Deadly Distance) - +2.5% do obrażeń za każdy przebyty metr (maks.+100%).

Podcięcie (Sweep) - podetnij nogi wroga i powal go na ziemię, zadając mu 75% obrażeń od broni.

  1. Mocny wymach (Temacious Sweep) - podczas ataku aktywuje się determinacja.
  2. Cios miłosierdzia (Coup De Grace) - naciśnij klawisz ataku podstawowego podczas podcięcia, aby wyprowadzić potężne pchnięcie w dół, zadające 125% obrażeń od broni.

Wydzielacz (Zoner) - umiejętności pasywne

Zabójcza konsekwencja (Deadly Consistency) - +10% do obrażeń od następnych ciężkich ataków przeciwko pojedynczemu celowi.

Zabójczy zasięg (Deadly Reach) - +10% do szansy na trafienie krytyczne przeciwko celom oddalonym o więcej niż 3 metry.

Odświeżający wymach (Refreshing Reach) - ciężkie ataki, które trafią cel, skracają czasy odnowienia włóczni o 15%.

Manewry wymijające (Evasive Maneuvers) - unik w tył zużywa 20% mniej wytrzymałości przez 2 sekundy po trafieniu celu.

Orzeźwiający krytyk (Invigorating Crits) - trafienie krytyczne przywraca 20 punktów wytrzymałości.

Bezlitosna siła (Merciless Strength) - +25% do obrażeń przeciwko powalonym celom.

Postawa obronna (Defensive Stance) - ciężkie ataki, które trafią el, zapewniają umocnienie zwiększające pochłanianie obrażeń o 15% na 2 sekundy.

Trening siłowy (Strong Conditioning) - +30 % do tempa regeneracji wytrzymałości, gdy jej poziom spadnie poniżej 50%.

Skumulowana siła (Reserverd Strength) - +25% do obrażeń, gdy masz maksymalny poziom wytrzymałości.

Palownik (Impaler) - umiejętności aktywne

Podziurawienie (Perforate) - trzy szybkie, przebijające ciosy, zadające 70% obrażeń od broni i nakładające na cel rozdarcie, które zmniejsza jego zdolność do pochłaniania obrażeń o 5% na 10 sekund.

  1. Rozdzierające ciosy (Rupturing Strikes) - zwiększa efekt rozdarcia każdego ciosu o 10% przeciwko celom mającym powyżej 50%.
  2. Decydujące ciosy (Impactful Strikes) - jeśli uda ci się trafić wszystkimi trzema ciosami, cel ulegnie zachwianiu.

Szpikulec (Skewer) - rzuć się naprzód i nadziej swój cel, zadając 125% obrażeń od broni. Nakłada krwawienie (10% obrażeń od broni) co 1 sekundę przez 10 sekund.

  1. Śmiertelna zasadzka (Deadly Ambush) - +20% do obrażeń przeciwko celom z pełnym zdrowiem.
  2. Zachęta (Follow Through) - trafienie krytyczne zapewnia wzmocnienie zwiększające obrażenia o 20% na 10 sekund.
  3. Głęboka rana (Deep Wound) - Wydłuża czas trwania krwawienia do 15 sekund.

Kopnięcie z wyskoku (Vault Kick) - użyj włóczni, by skoczyć naprzód i kopnąć cel, zadając mu 75% obrażeń od broni. Nakłada Ogłuszenie na 1.5 sekundy.

  1. Nie ma zmiłuj (Relentless Bows) - trafienie celu mającego poniżej 50 % zdrowia zapewnia wzmocnienie zwiększające zadawane obrażenia o 20% na 5 sekund.
  2. Ciągły ruch (Continuous Motion) - trafienie celu skraca czasy odnowienia pozostałych umiejętności włóczni o 30%.

Palownik (Impaler) - umiejętności pasywne

Precyzyjne dźgnięcie (Precise Jabs) - +5% do szansy na trafienie krytyczne lekkim atakiem.

Odświeżające dźgnięcie (Refreshing Jabs) - drugie trafienie w serii lekkich ataków skraca wszystkie czasy odnowienia włóczni o 10%.

Obezwładniające dźgnięcie (Crippling Jabs) - ostatni cios w serii lekkich ataków spowalnia cel mający poniżej 30% zdrowia o 20% na 3 sekundy.

Dobicie (Finishing Blows) - +15% do obrażeń zadawanych celom mającym poniżej 30% zdrowia.

Doskonała precyzja (Unerring Precision) - +20% do obrażeń przeciwko celom z aktywną determinacją.

Agresywne manewry (Aggressive Maneuvers) - pierwsze trafienie umiejętnością w ciągu 2 sekund po wykonaniu uniku skraca wszystkie czasy odnowienia o 20%.

Krytyczne pogorszenie (Exacerbating Crits) - trafienie krytyczne wydłuża o 20% czas trwania negatywnych efektów oraz obrażeń periodycznych nałożonych przez ciebie włócznią.

Otwarte rany (Exposed Wounds) - +15% do szansy na trafienie krytyczne przeciwko krwawiącym celom.

Słaby punkt (Exploited Weakness) - +10% do obrażeń za każdy negatywny efekt nałożony na cel (maks. 30%)