New World: Siekierka (Hatchet) - umiejętności broni New World poradnik, porady
Niniejsza strona poradnika do New World zawiera informacje o umiejętności Siekierka (Hatchet). Poznacie tu wszystkie umiejętności aktywne i pasywne oraz dowiecie się, jak zwiększyć obrażenia zadawane Siekierką.
Ostatnia aktualizacja: 20 października 2021
Na tej stronie poradnika do New World znajdziecie pełen przewodnik po umiejętności broni Siekierka (Hatchet). Znajduje się tu lista wszystkich umiejętności pasywnych i aktywnych oraz informacje o ulepszeniu obrażeń. Siekierka skupia się głównie na walce z bliska, ale dostępne są też umiejętności pozwalające na ataki dystansowe.
- Powiązane atrybuty
- Berserker - umiejętności aktywne
- Berserker - umiejętności pasywne
- Toporek (Throwing) - umiejętności aktywne
- Toporek (Throwing) - umiejętności pasywne
Powiązane atrybuty
Rozwijanie atrybutów Siły i Zręczności zwiększa obrażenia zadawane Siekierką.
Berserker - umiejętności aktywne
Dzika szarża (Feral Rush) - atak wręcz wykonywany podczas biegu: zaszarżuj i zadaj dwa ciosy. Pierwszy cios zadaje 115% obrażeń od broni, drugi 130%.
- Odprawa (Dispatch) - jeśli cel ma poniżej 30% zdrowia, dzika szarża zadaje 20% więcej obrażeń.
- Obezwładniające ciosy (Crippling Strikes) - jeśli podczas dzikiej szarży trafisz cel od tyłu, zostanie on uziemiony na 2s.
Berserker (Berserk) - uruchamia tryb berserkera, w którym zadawane obrażenia zwiększają się o 20%. Tryb berserkera będzie aktywny przez 12s. Gdy dobiegnie końca, włączy się czas odnowienia.
- Łowy (On The Hunt) - zwiększa szybkość ruchu w trybie berserkera o 20%.
- Odnowa berserkera (Berserking Refresh) - w trybie berserkera odzyskujesz część zdrowia co 4sekundy, aż do uzyskania maks. 30% swojej maksymalnej liczby PZ.
- Berserkerskie oczyszczenie (Berserking Purge) - włączenie trybu berserkera usuwa wszystkie efekty obezwładniające (ogłuszenie, spowolnienie, uziemienie).
- Niepowstrzymany berserker (Uninterruptible Bersker) - gdy tryb berserkera jest aktywny, twoich ataków nie można przerwać i nie można tobą zachwiać.
Rwący potok (Racing Torrent) - cztery szybkie ataki zadające 90% obrażeń od broni.
- Agresywne usposobienie (Aggressive Approach) - trafienie celu rwącym potokiem daje przyspieszenie zwiększające szybkość ruchu o 20% na 6s.
- Gwóźdź programu (Final Blow) - przeprowadź lekki atak na końcu rwącego potoku, by wyprowadzić ostatni cios, zadający 120% obrażeń od broni.
Berserker - umiejętności pasywne
Wściekłe ciosy (Enraged Strikes) - jeśli cel ma poniżej 30% zdrowia, lekkie i ciężkie ataki zadają 20% więcej obrażeń.
Skumulowana siła (Accumulated Power) - po trafieniu tego samego celu trzema lekkimi atakami zyskujesz wzmocnienie zapewniające 30% do zadawanych obrażeń na 3 sekundy lub do następnego ataku.
Nieokiełznany gniew (Relentless Fury) - po trafieniu celu ciężkim atakiem zyskujesz wzmocnienie zapewniające 30% do zadawanych obrażeń, które będzie trwać przez 3 sekundy albo do czasu wyprowadzenia 4 ataków.
Desperacja odnowa (Desperate Refresh) - gdy masz poniżej 30% zdrowia i trafisz wroga, wszystkie czasy odnowienia zostaną skrócone o 2%.
Na przekór wszystkiemu (Against All Ods) - zwiększa obrażenia podstawowe o 10% za każdego wroga znajdującego się w promieniu 5 metrów od ciebie.
Umacniające ciosy (Fortifying Strikes) - trafienie tego samego celu 3 lekkimi atakami zapewnia umocnienie zwiększające pochłanianie obrażeń o 15% na 3s.
Wściekłe oczyszczenie (Frenzied Purge) - gdy masz poniżej 30% zdrowia i trafisz wroga, ciążące na tobie efekty krwawienia, podpalenia i zatrucia zostaną usunięte.
Nieśmiertelność (Defy Death) - gdy otrzymasz śmiertelne obrażenia, unikniesz śmierci, twój poziom zdrowia zostanie zmniejszony do 50 i zyskasz nieśmiertelność na 3s.
Toporek (Throwing) - umiejętności aktywne
Rozdzierający rzut (Rending Throw) - rzuć siekierką, zadając 110% obrażeń od broni i nakładając na cel rozdarcie zmniejszające jego zdolność do pochłaniania obrażeń o 10% na 10s.
- Zamierzony impet (Targeted Impact) - jeśli znajdujesz się dalej niż 8m od celu, zwiększa wartość rozdarcia do 15%.
- Oportunistyczny (Opportunistic) - rozdzierający rzut zadaje dodatkowe 20% obrażeń, jeśli cel jest już pod działaniem negatywnego efektu.
- Drugi oddech (Second Wind) - trafienie rozdzierającym rzutem celu będącego pod wpływem negatywnego efektu skraca czas odnowienia umiejętności o 20%.
Dystans społeczny (Social Distancing) - rzuć siekierką i wykonaj unik w tył, zadając 130% obrażeń od broni i spowalniając cele o 15% na 3s.
- Szybka moc (Quick Power) - zwiększa szybkość ruchu o 30% na 3 s, jeśli trafisz wroga będącego pod wpływem negatywnego efektu.
- Nie podchodź (Stay Back) - zwiększa spowolnienie o 25% na 4s.
Zakażony rzut (Infected Throw) - rzuć siekierką, zadając 150% obrażeń od broni oraz nakładając na cel Chorobę i Osłabienie na 5s (Choroba zmniejsza skuteczność leczenia celu 30%, Osłabienie zmniejsza obrażenia zadawane przez cel o 10%).
- Śmiertelna moc (Mortal Power) - wydłuża czas trwania Choroby i Osłabienia do 8s u celów mających poniżej 30% zdrowia.
- Transmisja powietrzna (Aerial Transmission) - przy trafieniu tworzy 3-metrowy obszar działania utrzymujący się przez 3.
Toporek (Throwing) - umiejętności pasywne
Celny rzut (Aimed Throw) - zastępuje blok celnym rzutem zadającym 95% obrażeń od broni. Przytrzymaj PPM, by wycelować. Każdy rzut zużywa 20ptk wytrzymałości.
Rzut krytyczny (Critical Throw) - rzut siekierką może trafić cel w głowę lub zadań obrażenia krytyczne. Ponadto zwiększa szansę na trafienie krytyczne wszystkich ataków o 5%.
- Zapalczywość (On Fire) - co trzeci rzut siekierką, który trafi cel, zada obrażenia krytyczne.
- Ożywiające trafienie (Rejuvinating Crits) - trafienia krytyczne lekkimi atakami lub celnymi rzutami przywracają 10 ptk wytrzymałości.
Odświeżające rzuty (Refreshing Throws) - rzuty siekierką, które trafiają cel pod działaniem negatywnego efektu, skracają wszystkie czasy odnowienia o 5%.
Wyzysk (Exploitation) - wszystkie ataki zadają 15% dodatkowych obrażeń celom będącym pod działaniem negatywnego efektu.
Padłeś? Powstań! (Boot And Rally) - lekkie ataki i celne rzuty przywracają 10ptk wytrzymałości, gdy trafiają cele będące pod działaniem negatywnego efektu.
Przypływ adrenaliny (Adrenaline Rush) - uniki wykonane w ciągu 2 sekund po użyciu umiejętności zużywają 25% mniej wytrzymałości.
Uporczywość (Persistent Hinderance) - celne rzuty siekierką wydłużają wszystkie negatywne efekty nakładane przez siekierkę o 30%.