New World: Topór dwuręczny (Great Axe) - umiejętności broni New World poradnik, porady
Ta strona poradnika do New World została poświęcona broni o nazwie Topór dwuręczny (Great Axe). Poznacie tu wszystkie umiejętności aktywne i pasywne oraz atrybuty zwiększające obrażenia Topora dwuręcznego.
Ostatnia aktualizacja: 20 października 2021
Niniejsza strona poradnika do New World opisuje umiejętność Topór dwuręczny, czyli broń skupiającą się na zadawaniu obrażeń obszarowych. Dowiecie się tu, jak zwiększyć obrażenia zadawane Toporem dwuręcznym i poznacie wszystkie umiejętności tej broni.
- Powiązany atrybut
- Kosiarz (Reaper) - umiejętności aktywne
- Kosiarz (Reaper) - umiejętności pasywne
- Młócarz (Mauler) - umiejętności aktywne
- Młócarz (Mauler) - umiejętności pasywne
Powiązany atrybut
Rozwijanie atrybutu Siły zwiększa obrażenia zadawane Toporem dwuręcznym.
Kosiarz (Reaper) - umiejętności aktywne
Szarża (Charge) - zaszarżuj 10m naprzód, zadając 120% obrażeń od broni, gdy dotrzesz do celu lub naciśniesz LPM. Jednocześnie zyskujesz status Nie do zatrzymania (podczas używania tej umiejętności nikt nie może przerwać twoich ataków).
- Wielki impet (Frenzied Momentum) - szarża zadaje 120-140% obrażeń od broni w zależności od pokonanego dystansu.
- Nieprzewidywalny cios (Unpredictable Strike) - podczas szarży możesz nacisnąć PPM, by wyprowadzić cios zadający 140-165% obrażeń od broni w zależności od pokonanego dystansu.
Skoszenie (Reap) - wydłuża topór do 5 metrów, przyciągając wrogów do siebie i zadając 110% obrażeń od broni.
- Egzekutor (The Collector) - zwiększa zasięg skoszenia do 8 metrów.
- Głód (Hunger) - przywraca zdrowie w wysokości 30% obrażeń zadanych skoszeniem.
- Fatalne przyciąganie (Fatal Attraction) - przy przyciąganiu wykonasz atak obrotowy zadający 115% obrażeń od broni.
Egzekucja (Execute) - potężny atak znad głowy zadający 200% obrażeń od broni. Zadaje 300% obrażeń od broni wrogom mającym poniżej 50% zdrowia.
- Niepowtrzymana żądza (Unstoppable Greed) - egzekucja zapewnia determinację podczas ataku, czyniąc go niemożliwym do zatrzymania.
- Kat (Executioner) - zamienia 100% ataków na trafienia krytyczne, gdy wróg ma mniej niż 30% zdrowia.
Kosiarz (Reaper) - umiejętności pasywne
Zachłanność (Greed) - lekkie ataki toporem dwuręcznym zapewniają 5% obrażeń na 5 sekund (kumuluje się do 3 razy).
Szybki kat (Executioner's Speed) - trafienie co najmniej 2 celów jednym atakiem lekkim topora dwuręcznego zapewnia 20% przyspieszenia na 3 sekundy (poruszasz się szybciej).
Krytyczny sukces (Critical Gains) - gdy wykonasz toporem dwuręcznym trafienie krytyczne, zyskasz zdrowie w wysokości 10% zadanych obrażeń.
Objęcia śmierci (Death's Embrace) - ataki toporem dwuręcznym na wrogów mających poniżej 50% zdrowia ignorują 10% pancerza.
Frustracja (Frustration) - po tym, jak twój atak zostanie zablokowany, zyskujesz 15% do obrażeń na 10 sekund (kumuluje się 1 raz).
Jak brzytwa (Keen Edge) - zwiększa obrażenia krytyczne o 10%.
Stan krytyczny (Critical Condition) - ataki toporem dwuręcznym na wrogów mających poniżej 30% zdrowia mają 15% więcej szans na zadanie obrażeń krytycznych.
Pożywka (Feed) - ataki toporem dwuręcznym przeciwko na wrogów mających poniżej 30% zdrowia przywracają zdrowie w wysokości 10% zadanych obrażeń.
Żądza krwi (Blood Lust) - poruszasz się 30% szybciej i zadajesz 15% więcej obrażeń, patrząc na wroga znajdującego się w odległości 15m.
Młócarz (Mauler) - umiejętności aktywne
Wir (Whirlwind) - atak obrotowy zadający 50% obrażeń od broni wszystkim pobliskim wrogom. Po trafieniu wroga nastąpi kolejny obrót (maks.4 obroty). Podczas obrotu możesz się ruszać. Ten atak nie zadaje obrażeń od dźgnięć w plecy.
- Porywisty wiatr (Gusting Winds) - zwiększa maksymalną liczbę obrotów wiru do 7.
- Niekończąca się wichura (Unending Winds) - zwiększa szybkość ruchu o 50% podczas używania wiru.
- W potrzasku (Surrounded) - jeśli tacza cię co najmniej 3 wrogów, zadajesz 30% więcej obrażeń.
Wir wodny (Maelstrom) - szybki atak obrotowy przyciągający cele do ciebie i zadający 110% obrażeń od broni.
- Zachłanna burza (Storm's Reach) - zwiększa zasięg przyciągania wiru wodnego o 50%.
- Wchłonięcie (Absorb) - gdy wir wodny jest aktywny, pochłania wszystkie pociski.
- Wykonalność natychmiastowa (No Reprieve) - dodaje do wiru wonnego kolejny atak obrotowy przyciągający wrogów i zadający 110% obrażeń od broni.
Studnia grawitacyjna (Gravity Well) - rzuć toporem, by stworzyć wir przyciągający wrogów przez 3 sekundy. Kończy się wybuchem zadającym 125% obrażeń od broni. Zasięg:10 metrów.
- Zapchana studnia (Crowded Well) - zwiększa obrażenia od wybuchu o 10% za każdego wroga złapanego przez wir.
- Animusz (Unyielding) - stojąc w twojej studni, sojusznicy zyskują 10% do umocnienia (umocnienie zmniejsza otrzymywane obrażenia).
Młócarz (Mauler) - umiejętności pasywne
Determinacja młócarza (Mauler's Resolve) - jeśli wróg cię trafi, kiedy dzierżysz topór dwuręczny i masz poniżej 50% zdrowia, zyskasz 40 do wytrzymałości.
Ciężkie przyciągnięcie (Heavy Pull) - ciężkie ataki toporem dwuręcznym przyciągają wrogów do ciebie.
Wytrwały rębajło (Enduring Strike) - dodaje determinacje do ataków ciężkich topora dwuręcznego i zmniejsza otrzymywane obrażenia o 20%, gdy determinacja ataku ciężkiego jest aktywna (Determinacja jest dodatkową odpornością na zachwianie, która nie pozwala na przerwanie ataków).
Grawitacja (Gravity) - przyciągnięty wróg pozostaje unieruchomiony o 30% dłużej.
Zemsta (Revenge) - gdy zablokujesz atak toporem dwuręcznym, zyskasz 5% do obrażeń na 5 sekund (kumuluje się do 3 razy).
Centrum uwagi (Center Of Attention) - gdy dzierżysz topór dwuręczny i co najmniej 3 wrogów znajduję się w odległości 4m od ciebie, zyskujesz 10% do obrażeń.
Ochrona przed tłumem (Crowded Protection) - gdy dzierżysz topór dwuręczny i co najmniej 3 wrogów znajduję się w odległości 4m od ciebie, zyskujesz 10% do pochłaniania obrażeń.
Furia młócarza (Mauler's Fury) - zwiększa obrażenia od ataków toporem dwuręcznym o 3% na 3 sekundy (kumuluje się do 10 razy).