New World: Ognista laska (Fire Staff) - umiejętności broni New World poradnik, porady
Niniejsza strona poradnika do New World opisuje umiejętność Ognista laska (Fire Staff). Znajdziecie tu wszystkie umiejętności oraz powiązane atrybuty zwiększające obrażenia.
Ostatnia aktualizacja: 20 października 2021
Ognista laska w New World pozwalająca na zadawanie wysokich obrażeń obszarowych rozłożonych w czasie. Niniejsza strona poradnika zawiera wszystkie umiejętności aktywne i pasywne tej broni oraz podpowiada, jak zwiększyć obrażenia poprzez rozwijanie odpowiedniego atrybutu.
- Powiązany atrybut
- Mag ognia (Fire Mage) - umiejętności aktywne
- Mag ognia (Fire Mage) - umiejętności pasywne
- Piromanta (Pyromancer) - umiejętności aktywne
- Piromanta (Pyromancer) - umiejętności pasywne
Powiązany atrybut
Rozwijanie atrybutu Inteligencji zwiększa skuteczność Ognistej laski.
Mag ognia (Fire Mage) - umiejętności aktywne
Ognisty filar (Pillar Of Fire) - zaklęcie zadające 134% obrażeń od broni.
- Pierwsze uderzenie (First Strike) - ognisty filar zadaje 40% więcej obrażeń wrogom z pełnym zdrowiem.
- Spryt podpalacza (Arson's Advantage) - zyskujesz 10% maksymalnego poziomu many za każdego wroga trafionego ognistym filarem.
Deszcz meteorów (Meteor Shower) - zasyp cel meteorami, zadającymi 34% obrażeń od broni przy pierwszym trafieniu, a potem 20% obrażeń od broni na sekundę celom przebywającym na obszarze ataku.
- Ofiara (Immolation) - pierwsze trafienie deszczem meteorów zapewnia 1% maks. poziomu many za każdy trafiony cel.
- Ognista determinacja (Fiery Determination) - rzucasz deszcz meteorów, zyskujesz determinacje.
- Wyrok Heliosa (Judgment Of Helios) - po pierwszym trafieniu wszystkie pozostałe trafienia zadają 25% obrażeń od broni.
Kula ognia (Fireball) - wystrzel kulę ognia, która zadaje 140% obrażeń od broni przy trafieniu i zostawia za sobą płonące pole o promieniu 3m, utrzymujące się przez 6 sekund. Płonące pole zadaje 10% obrażeń od broni co sekundę.
- Osmalona ziemia (Scorched Earth) - płonące pole pozostawione przez kulę ognia utrzymuję się przez 9 sekund,
- Łap (Catch) - bezpośrednie trafienie kulą ognia zapewnia 10% maksymalnego poziomu many i skraca czas odnowienia ognistej laski o 7%.
Mag ognia (Fire Mage) - umiejętności pasywne
Skupione zaklęcie (Spell Focus) - ciężkie ataki przywracają 5% maks. poziomu many przy trafieniu.
Ognista odnowa (Fiery Restoration) - ciężkie ataki skracają czasy odnowienia ognistej laski o 10% przy trafieniu.
Czysty umysł (Clear Mind) - gdy masz powyżej 50% many, zyskujesz 10% wzmocnienia (wzmocnienie zwiększa zadawane obrażenia).
Przypalenie (Singe) - otrzymane przez ciebie trafienie krytyczne ognistą laską wywołuje podpalenie zadające 3% obrażeń od broni co sekundę przez 6 sekund.
Zaklęciomiot (Spellslinger) - twoje umiejętności mają 15% szansy na zadanie obrażeń krytycznych.
Niezmącone zaklęcie (Clear Casting) - jeśli nie zadano ci obrażeń w ciągu ostatnich 3 sekund, zadajesz 10% więcej obrażeń.
Prorok boga ognia (Propher Of A Fire God) - zwiększa obrażenia krytyczne podczas używania ognistej laski o 20%.
Flara (Flare) - ciężkie ataki nie zużywają many.
Runy Heliosa (Runes Of Helios) - rzucenie ognistego zaklęcia automatycznie umieszcza na ziemie 2-metrową runę zwiększająca obrażenia od zaklęć o 30%, gdy się na niej znajdujesz. Runa utrzymuje się przez 7 sekund.
Piromanta (Pyromancer) - umiejętności aktywne
Spopielenie (Incinerate) - wyzwala ognistą eksplozję zadającą 130% obrażeń od broni i odpychającą wszystkich wrogów 3m w tył. Podpala wrogów, zadając im 3% obrażeń od broni co sekundę przez 6 sekund.
- Spieczenie (Scorched) - każde trafienie spopieleniem nakłada dodatkowy efekt podpalenia.
- Przyżeganie ran (Cauterize Wounds) - przywraca zdrowie w wysokości 20% obrażeń zadanych spopieleniem.
- Zapłon (Flame Out) - spopielenie uderza dwukrotnie.
Miotacz ognia (Flamethrower) - z ognistej laski tryska struga ognia zadająca 34% obrażeń od broni co sekundę. Każde trafienie podpala wroga, zadając 3% obrażeń od broni co sekundę przez 6 sekund.
- Zachłanne płomienie (Fire's Reach) - zwiększa zasięg miotacza ognia o 50%.
- Ognie piekielne (Infernal Flames) - zwiększa obrażenia podstawowe miotacza ognia o 25%.
- Ognisty tancerz (Pyro Dancer) - miotacz ognia nie ma czasu odnowienia.
Wypalenie (Burn Out) - rzuć się na wrogów i zadaj im 129% obrażeń od broni przy trafieniu. Przebijając się przez wroga, nałożysz na niego efekt podpalenia zadający 10% obrażeń od broni co sekundę przez 8 sekund.
- Va banque (All In) - czasy odnowienia ognistej laski są krótsze o 5% za każdego wroga trafionego wypaleniem.
- Podkręcona atmosfera (Heat It Up) - zwiększa zasięg wypalenia o 50%.
Piromanta (Pyromancer) - umiejętności pasywne
Piromania (Pyromania) - gdy masz poniżej 50% zdrowia i używasz ognistej laski, obrażenia są zwiększone o 20%.
Nagrzanie (Heat Up) - zablokowanie ataku wręcz przywraca 5% twojego maks. poziomu many.
Niech płoną (Let It Burn) - gdy efekt podpalenia zada obrażenia, zyskujesz 10% umocnienia na 2 sekundy (umocnienie zmniejsza otrzymywane obrażenia).
Rozniecenie (Kindle) - podpalenie trwa 20% dłużej.
Patrz, jak płoną (Watch It Burn) - lekkie ataki podpalają wrogów, zadając im 3% obrażeń od broni co sekundę przez 6 sekund.
Chrzest ognia (Trial By Fire) - gdy wróg cię trafi, otoczy cię pole ognia, które zadaje 5% obrażeń od broni wszystkim wrogom znajdującym się w promieniu 4 metrów. Aktywuje się po trafieniu podczas walki i trwa przez 10 sekund.
Pęd bojowy (Combat Speed) - po użyciu umiejętności ognistej laski zyskujesz 10% przyspieszenia na 5 sekund.
Odgrzanie (Reheat) - gdy nie aktywujesz umiejętności ognistej laski przez 6 sekund, tempo regeneracji twojej mamy wzrasta o 400%.