New World: Muszkiet (Musket) - umiejętności broni New World poradnik, porady
Ta strona poradnika do New World opisuje umiejętność Muszkiet (Musket). Znajdziecie tu wszystkie umiejętności aktywne i pasywne oraz atrybuty powiązane z Muszkiet.
Ostatnia aktualizacja: 20 października 2021
Niniejsza strona poradnika do New World zawiera informacje o umiejętności Muszkiet. Dowiecie się tu, jakie atrybuty rozwijać, by zadawać więcej obrażeń oraz poznacie wszystkie umiejętności pasywne i aktywne. Muszkiet jest długodystansową bronią zadającą wysokie obrażenia kosztem długiego przeładowania. W przeciwieństwie do Łuku, Muszkiet wystrzeliwuje pocisk w linii prostej, co ułatwia precyzyjne celowanie.
- Powiązane atrybuty
- Strzelec wyborowy (Sharpshooter) - umiejętności aktywne
- Strzelec wyborowy (Sharpshooter) - umiejętności pasywne
- Traper (Trapper) - umiejętności aktywne
- Traper (Trapper) - umiejętności pasywne
Powiązane atrybuty
Rozwijanie atrybutów Zręczności i Inteligencji zwiększa obrażenia zadawane Muszkietem.
Strzelec wyborowy (Sharpshooter) - umiejętności aktywne
Palący proch (Powder Burn) - przeładuj muszkiet prochem strzelniczym, by następny strzał zadał 110% obrażeń od broni i podpalił cel, zadając 20% obrażeń od broni co sekundę przez 9 sekund. Nie kumuluje się, nie łączy się z innymi przeładowanymi strzałami.
- Ognisty podmuch (Backdraft) - standardowe strzały z muszkietu zdają 12% dodatkowych obrażeń podpalonym celom.
- Przewlekły płomień (Chronic Trauma) - jeśli strzał palącym prochem trafi cel w głowę, czas trwania podpalenia wydłuży się o 13sekund.
Mocarny strzał (Power Shot) - przeładuj muszkiet prochem strzelniczym, by następny strzał zadał 150% obrażeń od broni. Nie kumuluje się, nie łączy się z innymi przeładowanymi strzałami.
- Przewaga (Initial Engagement) - gdy trafisz cel mocarnym strzałem, zyskasz wzmocnienie zwiększające zadawane obrażenia o 10% na 5 sekund.
- Pierwsza krew (First Blood) - +10% dodatkowych obrażeń zadawanych celom z pełnym zdrowiem.
- W dziesiątkę (Bullseye) - trafienie w głowę mocarnym strzałem skraca czas odnowienia mocarnego strzału o 15%.
Postawa strzelecka (Shooter's Stance) - gracz przybiera postawę strzelecką, która usprawnia strzelanie. Strzały zadają 100% obrażeń od broni. Po przybraniu postawy strzeleckiej nie można się ruszać, a czas przeładowania skraca się o 75%. Postawa strzelecka kończy się po trzech strzałach.
- Liczne strzały (Shoot More) - liczba strzałów, które można oddać przed końcem postawy strzeleckiej, zwiększa się do pięciu.
- Strzelec wyborowy (Marksman) - jeśli trafisz ten sam cel 3 razy z rzędu, wszystkie czasy odnowienia muszkietu zostaną skrócone o 25%.
Strzelec wyborowy (Sharpshooter) - umiejętności pasywne
Krytyczne przeładowanie (Critical Reload) - 3 trafienia w głowę w odstępie 5 sekund od siebie dają natychmiastowe przeładowanie.
Dobrze wymierzony strzał (Called Shot) - jeśli celujesz powyżej 3 sekund, obrażenia zadawane muszkietem zostaną zwiększone o 5%.
Lepsza celność (Greater Accuracy) - usuwa karę do celności podczas ostrzału z biodra.
Wzmacniający strzał w głowę (Empowering Headshot) - trafienie celu w głowę zapewnia wzmocnienie zwiększające obrażenia wszystkich strzałów muszkietu o 10% na 5 sekund.
Balistyczna przewaga (Ballistic Advantage) - usuwa zmniejszenie obrażeń standardowych strzałów muszkietu oddanych do celów znajdujących się powyżej 50 metrów od ciebie.
Dobrze wymierzony strzał - uzupełnienie (Called Shot Resupply) - trafienia w głowę standardowymi atakami skracają wszystkie czasy odnowienia muszkietu o 10%.
Druzgocący dystans (Hit Your Mark) - im dalej znajduję się cel, tym większe obrażenia krytyczne i obrażenia od strzału w głowę mu zadasz. Maks. do 15% obrażeń i 100m. Nie usuwa standardowego zmniejszenia obrażeń wynikającego z odległości.
Większa precyzja (Heightened Precision) - trafienie celu muszkietem podczas celowania zwiększa zadawane obrażenia o 2.5%. Może się kumulować. Ten efekt skończy się, gdy przestaniesz celować albo gdy pomiędzy strzałami upłynie ponad 5 sekund (kumuluje się do 6 razy).
Snajper (Sniper) - dodaje opcjonalne przybliżenie 3x podczas celowania z muszkietów. Użyj kółka myszy, by przybliżać i oddalać podczas celowania. Ponadto zwiększa obrażenia od strzałów w głowę o 15%.
Traper (Trapper) - umiejętności aktywne
Hamująca moc (Stopping Power) - przeładuj muszkiet prochem strzelniczym, by następny strzał zadał 120% obrażeń od broni, zachwiał celem i odrzucił go 3m w tył. Nie kumuluje się, nie łączy się z innymi przeładowanymi strzałami.
- Niezapomniane wrażenie (Lasting Impression) - cele trafione hamującą mocą ulegają wyczerpaniu - ich szybkość regeneracji wytrzymałości zmniejsza się o 10% na 8 sekund.
- Dodatkowe zniechęcenie (Supplementary Repulsion) - spowalnia cele trafione hamującą mocą o 10% na 8 sekund.
Pułapki (Traps) - rzuć pułapką, która utrzyma się przez 20 sekund. Gdy zostanie uruchomiona, uziemi cel, nie pozwalając mu się ruszać przez 3 sekundy.
- W pułapce obrażeń (Trapped Damage) - pułapki nakładają na cel rozdarcie zwiększające zadawane mu obrażenia o 20% na 3 sekundy.
- Woń krwi (Scent Of Blood) - przywraca zdrowie w wysokości 100% obrażeń od broni zadanych uwięzionym celom.
- Podwójna pułapka (Double Trap) - umożliwia posiadanie dwóch aktywnych pułapek w tym samym czasie.
Bomba przylepna (Sticky Bomb) - bomba, którą można rzucić na krótki dystans. Przylepia się do wszystkiego, w co trafi. Detonacja nastąpi po 3 sekundach od trafienia i zada 175% obrażeń od broni wszystkim celom w odległości 3m.
- Kozak (Unflinching Walk) - gdy bomba przylepna zada obrażenia wskutek eksplozji, zyskasz 40 punktów wytrzymałości.
- Lepkie spowolnienie (Sticky Slow) - bezpośrednie trafienie bombą przylepną spowolni cel o 15% na 3 sekundy.
Traper (Trapper) - umiejętności pasywne
Sól na rany (Salt On The Wounds) - +10% do obrażeń zadawanych celom mającym poniżej 30% zdrowia.
Taktyczny odwrót (Back It Up) - zwiększa szybkość chodu i ruchu przy strzelaniu o 10%, gdy wróg znajduję się w promieniu 8 metrów od ciebie.
Osłabienie obrony (Weakened Defense) - zwiększa utratę wytrzymałości wywoływaną przez standardowe strzały u wrogów blokujących za pomocą tarczy o 50 i zwiększa penetrację pancerza u celów nieblokujących za pomocą tarczy o 10%.
Wzmacniające osłabienie (Empowering Weakness) - trafienie wroga będącego pod działaniem negatywnego efektu zapewnia wzmocnienie zwiększające zadawane obrażenia o 5% na 5 sekund.
Krzątanina (Hustle) - po wykonaniu uniku zyskujesz przyspieszenie zwiększające szybkość ruchu o 10% na 3 sekundy.
Przypływ energii (Energy Burst) - zaatakowanie wroga będącego pod działaniem negatywnego efektu przywraca 5 punktów wytrzymałości.
Taktyczne przeładowanie (Tactical Reload) - unik przeładowuje muszkiet (można skorzystać raz na 6 sekund).
Leżącego się kopie (Kick 'Em When Ther're Down) - zadajesz 10% dodatkowych obrażeń celom będącym pod wpływem efektu obezwładniającego (spowolnienie, ogłuszenie, uziemienie).
Zabójcza kombinacja (Lethal Combo) - zwiększa o 20% obrażenia zadawane przez muszkiet celom będącym pod wpływem efektu z drzewka trapera.