Wells of Lurue | Akt II Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy poradnik Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Wells of Lurue
Jeśli w twojej drużynie znajduje się Okku, to powie ci, że słyszy w wietrze wołanie jego imienia. Odpowiedz mu, że przeszukacie całą okolicę, a więź między wami wzrośnie. Następnie udaj się na farmę (F) i porozmawiaj ze znajdującym się tam Janiikiem.
Słodka miłosna męka
Zleceniodawca: Janiik
Córka Janiika, Anya, zwariowała na punkcie Ganna. Na nieszczęście dziewczyna posiada zdolności szamana i stworzyła we własnym umyśle replikę Ganna. Naturalnie ojciec o niczym nie wie i obwinia o stan swojej córki właśnie Ganna.
Uważaj podczas prowadzenia dialogu, aby nie stracić punktów więzi z Gannem. Powiedz, że sprawdzisz co się dzieje z Anya i wejdź do domu (A). Wewnątrz znajdziesz dziewczynę, zagadaj do niej, a następnie razem z Gannem wejdź do jej snu.
Na miejscu znajdziesz Anye z lustrzanym odbiciem Ganna. Przerwij rozmowę kochanków i nakłoń Ganna, by ten użył swojego czaru oraz elokwencji do wyznania uczuć dziewczynie. W tym celu będziesz potrzebował nieco punktów dyplomacji, ale jeśli ci się uda dziewczyna zda sobie sprawę ze swojego stanu i się obudzi.
Teraz dokończ rozmowę i udaj się do Janika, żeby wyjaśnić całą sytuację. W nagrodę otrzymasz dwa przedmioty i będziesz mógł ruszyć w dalszą drogę.
Udaj się do osady Górskiego Plemienia (H). Po drodze zagadnie cię Ku'arra i zaprowadzi prosto do szefa wioski U'juka. Porozmawiaj z nim, a okaże się, że całe plemię to Utharki, małpy żywiące się ludzkim mięsem, a ponieważ dawno niczego nie jadły, to zapraszają cię na ucztę.
Naturalnie to ty będziesz jedzony, tak więc nie pozostaje ci nic innego, jak tylko eksterminacja słabych małp. Idąc dalej staniesz przed moralnym wyborem: zabić dzieci, czy je oszczędzić. Wybór pozostawiam tobie.
Po wszystkim udaj się na spotkanie upadłych wiedźm Durthans (D). Tutaj nie będziesz miał zbyt dużego pola do popisu i pozostanie ci tylko jedno wyjście: likwidacja.
Na koniec przejdź do krewnych Okku (P). Rozmowa zacznie się automatycznie. Dowiesz się nieco o przeszłości twojego kolegi, a dokładniej o tym jak wystawił na śmierć cały swój klan. Tak się składa, że te duchy jakoś zapamiętały ten fakt i mają żal do Okku. Jeśli powiesz, że to ich idea sprawiedliwości, a nie twoja, to zyskasz na więzi z Gannem, a misiek ochoczo stanie do walki.
Po walce znajdziesz świetny pierścień idealnie nadający się dla Ganna. Ostatnią, a zarazem najważniejszą rzeczą jest napicie się wody z pobliskiej sadzawki znajdującej się na wschodzie. To spowoduje, że przeniesiesz się w krainę snu.
Na miejscu spotkasz ostatniego pożeracza dusz, który znajduje się w kurhanie Okku. Udaj się na miejsce, gdzie się to wszystko zaczęło, a znajdziesz tam chłopca - małego Aramana. Najpierw jednak porozmawiaj ze starcem i dowiedz się kilku rzeczy, a następnie porozmawiaj z chłopakiem.
Dostaniesz od małego Aramana trzeci, a zarazem ostatni fragment maski. Po obudzeniu się nie pozostanie ci nic innego, jak tylko opuszczenie tej lokacji. Wróć do Mulsantir, a następnie przejdź do mrocznego teatru Veil, skąd otwórz czwarty portal do Akademii Czerwonych Magów w Thay.