Świątynia założyciela | Akt III Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy poradnik Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Akt III - "Maska Zdrajcy"
Trafisz do Świątyni Założyciela Akademii. Twoim zadaniem tutaj jest dotarcie do założyciela, a raczej założycielki (Z). W tym celu podążaj drogą przed siebie. Możesz skorzystać z teleportali, gdzie znajdziesz dodatkowe stwory do pokonania oraz skarby do zrabowania.
Świątynia Założyciela
Zanim jednak dotrzesz do Założycielki, to czeka cię poważna walka z Aramanem (A) i jego załogą. Walka o tyle ciężka, że Araman potrafi używać bardzo paskudnych czarów unieruchamiających, takich jak paraliż, spowolnienie itp., co sprawia, że stajesz się łatwym celem dla jego protegowanych.
Proponuje ci, żebyś od razu po rozpoczęciu walki zaatakował Aramana swoim bohaterem, a następnie przełączył postać na Okku i również nim zaatakował maga. W konsekwencji wyjdzie, że Araman będzie musiał walczyć z dwoma potężnymi wojownikami. Wynik powinien być oczywisty.
Jednak musisz uważać przy sterowaniu, ponieważ gra ma tendencje do atakowania pierwszego lepszego nieprzyjaciela. Innymi słowy klikając na Aramana, może okazać się, że twoja postać zaatakuje jednego ze sługusów. Dlatego proponuje kliknąć w okolicy czerwonego maga, a dopiero później bezpośrednio zaatakować go.
Zostało jeszcze 46% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie