Jaskinia | Akt II Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy poradnik Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Jaskinia
W jaskini jest mało skarbów, jedynie pasek w zwłokach trolla (x), ale za to jest tutaj cała masa zwierzaków do pokonania, co da ci sporo doświadczenia. Wszystkie zwierzaki zostały ulokowane w pomniejszych norach, za wyjątkiem ostatniej, gdzie znajduje się Bestia Malara (B).
Proponuję wyeliminowanie wszystkich zwierzaków pomijając na razie bestię, ponieważ z tym przeciwnikiem nie poradzisz sobie, jeśli nie będziesz w pełni sił z całym zapasem zaklęć. Otóż tak się niefortunnie składa, że bestia bardzo szybko się regeneruje. Nie jest zbyt silna, jednak potrafi zabrać sporą ilość punktów życia.
W związku z powyższym zalecam odpoczynek, a następnie ustawienie w opcjach zachowania używania sił by zabić, bez zbędnego oszczędzania zasobów. Następnie przełączenie postaci na Safiya I użyciu wszystkich posiadanych czarów ofensywnych. Jeśli ci się uda zdobędziesz fiolkę Legendarnej Krwii (alternatywne rozwiązanie zadania "zostawiony, żeby zgnić")
Teraz wróć do mapy głównej i przejdź do Płonącego Gaju (P).
Gaj jest bardzo małą lokacją w której znajdziesz przypalony pień, a weń spopieloną korę. Zabierz przedmiot i porozmawiaj z Postacią Ognia, który chce tu wszystko spalić, żeby zemścić się na Wood Manie.
Oczywiście staniesz przed wyborem moralnym: albo pomóc Postaci Ognia spalić wszystko, albo przeszkodzić mu i ugasić pożogę. Proponuję stanąć po stronie dobra i zmusić podpalacza do zaprzestania jego niecnych czynów. Dzięki temu pociągniesz go za język i dowiesz się o wiedźmie, która niedawno tutaj przechodziła, a która posiadła władzę na mrozem.
Płonąca nienawiść
Zleceniodawca: Postać Ognia
Kiedy otrzymasz zadanie skieruj się na południe do wyjścia, teraz wybierz za cel Immil Vale i wyrusz w podróż.