Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Need for Speed Shift - poradnik do gry

Need for Speed Shift - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Willow Springs | Tory | Need for Speed Shift poradnik Need for Speed Shift

Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019

Willow Springs GP

1 - Willow Springs | Tory | Need for Speed Shift - Need for Speed Shift - poradnik do gry
Długość toru: 4,03 km - Willow Springs | Tory | Need for Speed Shift - Need for Speed Shift - poradnik do gry

Długość toru: 4,03 km

1. Łagodny zakręt w lewo. Przejeżdżamy jedynie przy odpuszczonym gazie, bez dohamowania.

2. W pierwszej fazie odpuszczamy gaz, w chwilę potem możesz już grzać do oporu.

3. Dohamowanie tuż po minięciu oznaczenia 50 i wejście bez gazu z zakręt.

4. Przejeżdżamy na pełnym gazie, dopiero tuż przed końcem zakrętu odpuszczamy lub dohamowujemyi łagodnie mijamy wyniesienie.

5. Odpuszczamy przed samym wejściem w zakręt i po ułamku sekundy znowu gaz do dechy.

6. Pokonujemy na pełnym gazie.

7. Na chwilę odpuszczamy gaz w chwili minięcia wieżyczek po lewej stronie.

Willow Springs Horse

2 - Willow Springs | Tory | Need for Speed Shift - Need for Speed Shift - poradnik do gry
Długość toru: 1,66 km - Willow Springs | Tory | Need for Speed Shift - Need for Speed Shift - poradnik do gry

Długość toru: 1,66 km

1. Nawrót w lewo pod górkę.

2. Ostry nawrót w lewo. Przed wejściem w zakręt odpuszczamy gaz i czekamy aż auto przetoczy się do wyjścia.

3. Łagodny zjazd z późnym dohamowaniem.

4. Kolejny podjazd pod górkę. Drugi bieg i spokojnie czekamy aż znajdziemy się w apeksie.

5. Szybki zjazd z górki i ostry nawrót. Auto na dwójce, dość wczesne dohamowanie.

6. Dojazd przez niebezpieczny grzbiet. Odpuszczamy gaz, inaczej może wynieść nas na pobocze. Bardzo wolny, ostry zakręt na dwójce lub nawet jedynce.

7. Mało widoczny zwrot w lewo. Musimy zacząć nieco wcześniej hamować i po zwrocie w lewo niemal natychmiast kręcić kierownicą kontrę.

8. Bardzo ostry nawrot tuż przy bandzie.

9. W miarę łagodny zakręt w lewo, przy wyjściu z apeksu gaz do dechy.

10. Mijamy bez wyhamowywania i bez skręcania kierownicą. Dopiero tuż przed linią start / meta gwałtownie wyhamowujemy.