Ulepszenia | Need for Speed Shift poradnik Need for Speed Shift
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Ulepszenia
Poziom I
Część | Cena ($) | Opis |
Przeniesienie napędu | 6 000 | +25% do siły sprzęgła. |
Silnik | 8 000 | Filtry zimnego powietrza. Zwiększają moc samochodu. |
Turbo | 10 000 | Czipy fabrycznych układów sterowania silnikiem (ECU). Zwiększają osiągi i zmienić parametry silnika. |
Hamulce | 1 500 | Dodaje duże zaciski na wszystkich kołach oraz przewody hamulcowe ze stali nierdzewnej zwiększające szybkość i precyzję działania. Dodaje nowe klocki hamulcowe o zwiększonym tarciu oraz wentylowane podwójne tarcze odprowadzające nadmiar ciepła. Modyfikacja ulepsza także precyzję działania pedału hamulca. |
Zawieszenie | 5 000 | Zwiększa czułość prowadzenia i poprawia przyczepność. Obejmuje specjalnie wykonane sprężyny / amortyzatory, które ograniczają przechyły karoserii zapewniając jednocześnie tłumienie nierówności. Obniża prześwit. Pozwala regulować ograniczniki skoku zawieszenia, dzięki czemu dobicia nie uszkodzą jego elementów. Pozwala zmieniać ciśnienie w oponach i ustawienia stabilizatorów poprzecznych. |
Opony | 1 000 | Opony uliczne zwiększające przyczepność, kontrolę nad pojazdem i stabilność. |
Poziom II
Część | Cena ($) | Opis |
Przeniesienie napędu | 12 000 | +50% do siły sprzęgła i lżejsze koło zamachowe. |
Silnik | 15 000 | Zwiększona głowica silnika i krzywki. |
Turbo | 15 000 | Dodaje ulepszoną sprężarkę / turbodoładowanie z większymi wtryskiwaczami i nowe ustawienia zapłonu zwiększające moc. |
Hamulce | 3 000 | Zwiększa wielkość zacisków hamulcowych i średnicę tylnych tarcz, co przekłada się na lepszą kontrolę i skuteczność hamowania. |
Zawieszenie | 9 000 | Pakiet usztywniający zawieszenie. Zmniejsza prześwit do około 4 cm. Twardsze sprężyny i amortyzatory ograniczają przechyły i zmniejszają efekt podsterowności, ułatwiając pokonywanie zakrętów. Stabilizatory poprzeczne o dużej średnicy i duże tuleje. Zwiększony kąt nachylenia kół, co zwiększa przyczepność podczas pokonywania zakrętów. Możliwość regulacji maksymalnego skrętu kół, sztywności sprężyn, prześwitu, zbieżności z tyłu i z przodu, ciśnienia w oponach i ustawień stabilizatorów poprzecznych. |
Opony | 3 000 | Wyczynowe opony uliczne zapewniające zwiększoną przyczepność i kontrolę nad pojazdem. |
Poziom III
Część | Cena ($) | Opis |
Przeniesienie napędu | 15 000 | +80% do siły sprzęgła i lżejsze koło zamachowe. Sekwencyjna zmiana przełożeń skraca czas zmiany biegów do poniżej 10 ms. Pozwala zmieniać przełożenia biegów. |
Silnik | 22 000 | Zmiana zapłonu, rozwiercenie silnika zwiększające jego moc, zmiana wału korbowego. |
Turbo | 25 000 | Dodaje ulepszoną sprężarkę / turbosprężarkę, wtryskiwacze o większej wydajności i nowy czip sterowania zapłonem silnika do obsługi zmienionych parametrów. |
Hamulce | 6 000 | Zwiększa średnicę tarcz i liczbę zacisków hamulcowych na wszystkich kołach. Umożliwia regulowanie rozdziału siły hamowania. Dodaje wyścigowe klocki hamulcowe karbonowo-kewlarowe zwiększające skuteczność hamowania z dużych prędkości. |
Zawieszenie | 14 000 | Pozwala na regulację pochylenia kół, siły tłumienia przy dobiciu i odbiciu, zmianę ustawień dyferencjału, ograniczników skoku zawieszenia, na zmianę przełożeń biegów / przełożenia głównego. Można zmieniać ciśnienie w oponach, ustawienia stabilizatorów poprzecznych, twardość sprężyn, prześwit, a także zbieżność kół. |
Opony | 5 000 | Wyścigowe opony z trzema rowkami zapewniające przyczepność zbliżoną do slików. |
Aerodynamika
Część | Cena ($) | Opis |
Karoseria, pakiet 1 | 8 000 | Zwiększa siłę docisku i odblokowuje wstawienia kąta nachylenia spoilera i rozdzielacza. Poprawia działanie hamulców, ale zmniejsza prędkość maksymalną pojazdu. |
Karoseria, pakiet 2 | 12 000 | Zwiększa siłę docisku i odblokowuje wstawienia kąta nachylenia spoilera i rozdzielacza. Poprawia działanie hamulców, ale zmniejsza prędkość maksymalną pojazdu. |
Karoseria, pakiet 3 | 16 000 | Zwiększa siłę docisku i odblokowuje wstawienia kąta nachylenia spoilera i rozdzielacza. Poprawia działanie hamulców, ale zmniejsza prędkość maksymalną pojazdu. |
Ulepszenie kokpitu, poz. 1 | 2 000 | Niestandardowa kierownica. |
Ulepszenie kokpitu, poz. 2 | 4 000 | Niestandardowa kierownica, fotele, dodatkowe zegary, zmienione materiały w kokpicie. |
Ulepszenie kokpitu, poz. 3 | 8 000 | Niestandardowa kierownica, fotele, dodatkowe zegary, zmienione materiały w kokpicie. |
Redukcja masy, poz. 1 | 2 500 | Zmniejsza masę pojazdu co pozwala na zwiększenie osiąganej przez niego prędkości maksymalnej. |
Redukcja masy, poz. 2 | 5 000 | Zmniejsza masę pojazdu co pozwala na zwiększenie osiąganej przez niego prędkości maksymalnej. |
Redukcja masy, poz. 3 | 15 000 | Zmniejsza masę pojazdu co pozwala na zwiększenie osiąganej przez niego prędkości maksymalnej. |
Części wyścigowe
Część | Cena ($) | Opis |
Nitro, pakiet 1 | 5 000 | Pojemnik z podtlenkiem azotu na 10 sekund. |
Nitro, pakiet 2 | 12 000 | Pojemnik z podtlenkiem azotu na 20 sekund. |
Wydech wyścigowy | 15 000 | Pełny układ wydechowy. Drastycznie zwiększa moc i moment obrotowy pojazdu, co przekłada się na zwiększoną prędkość maksymalną i przyśpieszenie. |
Krótsze przełożenie główne | 12 000 | Krótsze przełożenie główne. |
Wzmocnienie turbo | 24 000 | Zwiększenie ciśnienia doładowania. |
Podwozie bezspoinowe | 22 000 | Bezspoinowe spawanie karoserii. |
Główna pompa hamulcowa | 10 000 | Ulepszona główna pompa hamulcowa. |
Szersze opony / koła | 8 000 | Koła / opony szersze o 1 cal. Poprzez zwiększenie tarcia poprawiają przyczepność. |