Tokyo | Tory | Need for Speed Shift poradnik Need for Speed Shift
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Tokyo Circuit
Długość toru: 2,85 km 1. Jeżeli szczęśliwie uda nam się wejść z zakręt 6 , tę sekcję lewa / prawa pokonujemy już na pełnym gazie. 2. Tuż po wyjeździe z tunelu na sekundę odpuszczamy gaz. 3. Mniej więcej w środku tunelu, tuż przed zakrętem wciskamy hamulec w podłogę i skręcamy kierownicę delikatnie w prawo. Jeżeli manewr powiedzie się, siła odśrodkowa wyniesie nas przez zakręt. 4. Mijamy prawie na pełnym gazie i wchodzimy w podjazd. Gaz odpuszczamy na chwilę dopiero przed samym osiągnięciem najwyższego punktu. 5. Hamujemy na równi ze strzałkami wyświetlanym po lewej i zanim jeszcze znajdziesz się w apeksie ponownie dodajesz gazu. 6. Najtrudniejszy do wyczucia zakręt na tym torze. Musimy wchodzić szerokim łukiem od prawej strony, bo inaczej rozbijemy się o betonową barierkę przy wejściu do sekcji 1 . |
Tokyo Club
Długość toru: 1,69 km 1. Wchodzimy w zakręt szerokim łukiem. Tuż przed kolejnym zakrętem możemy na chwilę docisnąć gaz. 2. Ostry nawrót w lewo. Bardzo dobre miejsce do wyprzedzania. 3. Szeroki nawrót do przejechania na pół-gazie. 4. Siłą rozpędu z poprzedniego zakrętu wchodzimy w lewo i natychmiast dodajemy gazu pokonując cały łuk. 5. Większością samochodów można pokonać tę łagodną zmianę kierunku bez odejmowania gazu. Ewentualnie tuż przed jedynie na sekundę odpuścić. 6. Idealne miejsce do driftingu. Szeroki, w miarę łagodny zakręt prowadzący do prostej start / meta. |