Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Need for Speed Shift - poradnik do gry

Need for Speed Shift - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

London | Tory | Need for Speed Shift poradnik Need for Speed Shift

Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019

London River

1 - London | Tory | Need for Speed Shift - Need for Speed Shift - poradnik do gry
Długość toru: 3,29 km - London | Tory | Need for Speed Shift - Need for Speed Shift - poradnik do gry

Długość toru: 3,29 km

1. Pod wiaduktem redukcja do dwójki i na pół-gazie przez cały zakręt.

2. Jeżeli jedziemy szybkim samochodem, to hamowanie rozpoczynamy w miejscu zwężenia. W przypadku klas 1 i 2 wystarczy w chwili wjechania pomiędzy tarki. Zakręt pokonujemy powoli na drugim biegu.

3. Wchodzimy szeroko hamując silnikiem.

4. Mijamy szykany na trójce nie wytracając w środku szybkości.

5. Rozpoczynamy bardzo szerokim łukiem i wchodzimy tuż przy bandzie po wewnętrznej.

6 i 7. całą sekcję bierzemy szeroko by w środku każdego z zakrętów znaleźć się jak najbardziej po wewnętrznej.

London Royal Mile

2 - London | Tory | Need for Speed Shift - Need for Speed Shift - poradnik do gry
Długość toru: 3,39 km - London | Tory | Need for Speed Shift - Need for Speed Shift - poradnik do gry

Długość toru: 3,39 km

1. Szybki i łagodny łyk w lewo. Pokonujemy go na czwartym biegu w większości aut.

2. Jeżeli jedziemy szybkim samochodem, to hamowanie rozpoczynamy w miejscu zwężenia. W przypadku klas 1 i 2 wystarczy w chwili wjechania pomiędzy tarki. Zakręt pokonujemy powoli na drugim biegu.

3. Wchodzimy szeroko hamując silnikiem.

4. Redukujemy do dwójki i ostrożnie przejeżdżamy przez szykanę.

5. Hamujemy przed tarką po lewej i szerokim łukiem, nie najeżdżając na tarkę po wewnętrznej pokonujemy zakręt.

6. Fazę hamowania rozpoczynamy jeszcze w miejscu ze zwisającymi banerami. Potem łagodnie, po wewnętrznej wchodzimy na dwójce w zakręt.

7. Mijamy szykany na trójce nie wytracając w środku szybkości.

8. Szerokim łukiem na trójce wchodzimy w zakręt i wciskamy gaz w podłogę.

9. Dzięki dużej szerokości ulicy również w tym miejscu na trójce szeroko pokonujemy zakręt.

10. Identycznie jak w dwóch poprzednich przypadkach, na trójce i szeroko.