Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Need for Speed Shift - poradnik do gry

Need for Speed Shift - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Autopolis | Tory | Need for Speed Shift poradnik Need for Speed Shift

Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019

Autopolis GP

1 - Autopolis | Tory | Need for Speed Shift - Need for Speed Shift - poradnik do gry
Długość toru: 4,56 km - Autopolis | Tory | Need for Speed Shift - Need for Speed Shift - poradnik do gry

Długość toru: 4,56 km

1. Mijamy po szerokim łuku od zewnętrznej na trójce.

2. Pokonujemy trójką na pół-gazie.

3. Płynnym łukiem na trójce.

4. Redukcja do dwójki i spokojnie nawracamy trzymając się tarki po wewnętrznej.

5. Po wyjściu z kilku ciasnych wcześniejszych zakrętów, w tym miejscu cały czas nabieramy przyśpieszenia.

6. Ostro hamujemy przed znacznikiem 50 m. i bez gazu przeskakujemy przez grzbiet w środku zakrętu.

7. Wytracamy nieco prędkość jakieś sto metrów przed łukiem i zanim jeszcze w niego wejdziemy ponownie nabieramy prędkości.

8. Pokonujemy z gazem w podłodze.

9 i 10. Delikatnie popuszczamy gazu i hamowanie rozpoczynamy dopiero na wejściu w zakręt 10.

11. Po wcześniejszych dohamowaniach w tym miejscu nabieramy rozpędu.

12. Na trójce na pół-gazie lub driftując.

Autopolis Lakeside

2 - Autopolis | Tory | Need for Speed Shift - Need for Speed Shift - poradnik do gry
Długość toru: 1,72 km - Autopolis | Tory | Need for Speed Shift - Need for Speed Shift - poradnik do gry

Długość toru: 1,72 km

1. W początkowej fazie odpuszczamy gaz, bo inaczej wylądujemy na bandzie.

2. Konieczne jest mocne zwolnienie i redukcja do dwójki. Znajdując się w środku szykany zaczynamy przyśpieszać.

3. Nieco zwalniamy przed pierwszym łukiem i resztę sekcji pokonujemy na pełnym gaie.

4. Hamujemy i redukujemy do dwójki lub nawet do jedynki. Ostrożnie i powoli kręcimy kierownicą pokonując dwa nawroty.

5. Mijamy na pełnym gazie.

6. Nieco szybszy nawrót na drugim biegu.

7. Hamujemy tuż przed wzniesieniem i bardzo powoli podjeżdżamy skręcając jednocześnie mocno w prawo. Zbyt szybki podjazd zakończy się na bandzie.

8. Zaczynamy się rozpędzać by pokonać prostą start / meta.