Donington | Tory | Need for Speed Shift poradnik Need for Speed Shift
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Donington GP
Długość toru: 4,02 km 1. Delikatnie hamujemy na wysokości znacznika dociągając aż do tarki po wewnętrznej. Dopiero wtedy leciutko przyśpieszamy. 2. Pokonujemy z gazem w podłodze. 3. Przy drugim znaczniku redukujemy do trójki i po wewnętrznej dajemy się wynieść na wzniesienie. Następny łuk przejeżdżamy z pełną prędkością. 4. Hamujemy przy znaczniku po lewej i jeszcze zanim osiągniemy apeks dodajemy maksymalnie gazu. 5. Dohamowanie w połowie drogi między dwoma ostatnimi znacznikami i w momencie wjechania na grzbiet wzniesienia zaczynamy przyśpieszać. 6. Delikatne hamowanie możemy rozpocząć już od pierwszego znacznika. Do pierwszej szykany podjeżdżamy na dwójce i powinien to być jedyny skręt wykonywany w tej sekcji. Kolejny, to wyjście w prawo z drugiej szykany i przyśpieszenie. 7. Ostro wyhamowujemy przed znacznikiem 50m i składamy się na dwójce w prawy nawrót. 8. Zachodzimy szeroko po zewnętrznej na dwójce. |
Donington National
Długość toru: 3,53 km 1. Delikatnie hamujemy na wysokości znacznika dociągając aż do tarki po wewnętrznej. Dopiero wtedy leciutko przyśpieszamy. 2. Pokonujemy z gazem w podłodze. 3. Przy drugim znaczniku redukujemy do trójki i po wewnętrznej dajemy się wynieść na wzniesienie. Następny łuk przejeżdżamy z pełną prędkością. 4. Hamujemy przy znaczniku po lewej i jeszcze zanim osiągniemy apeks dodajemy maksymalnie gazu. 5. Dohamowanie w połowie drogi między dwoma ostatnimi znacznikami i w momencie wjechania na grzbiet wzniesienia zaczynamy przyśpieszać. 6. Delikatne hamowanie możemy rozpocząć już od pierwszego znacznika. Do pierwszej szykany podjeżdżamy na dwójce i powinien to być jedyny skręt wykonywany w tej sekcji. Kolejny, to wyjście w lewo z drugiej szykany i przyśpieszenie. |