Yorwick | Might & Magic IX Writ of Fate poradnik Might & Magic IX: Writ of Fate
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
09 - YORWICK
1.) Wyjście z TUNELU - tutaj po raz pierwszy pojawimy się w Yorwick.
2.) Teleport do PRACOWNI CZARODZIEJA
3.) Kapliczka +50 do Magii (tymczasowo)
4.) PRACOWNIA LISZA
5.) Kociołek +15 do Odporności na Magię Żywiołów dla całej drużyny
6.) Kociołek +10 do Odporności na Obrażenia Fizyczne dla całej drużyny
7.) Sklep - różne magiczne przedmioty
8.) Drugie wejście do TUNELU
9.) Marysia Pastereczka - możemy wykonać dla niej mini zadanie przyprowadzenia zagubionej owieczki. Zwierzaka znajdziemy w okolicy wejście do Tunelu (9)
Trenerzy (nie stoją w miejscu, krążą po okolicy)
T.) wszyscy trenerzy krążą po wiosce (na zewnątrz lub wewnątrz budynków), a są to:
Halvar Davinssen - Arcymistrz Naprawy Przedmiotów
Marshall Handford - Arcymistrz Rozbrajania pułapek
Laina Wilan - Arcymistrz Identyfikacji Przedmiotów
Broccan A'Ghrie - Arcymistrz Percepcji
Giorsal A'Velsi - Ekspert/Mistrz Uczenia się
Ragfreid Człekobójca - Arcymistrz Identyfikacji wrogów
Stev Palac - Arcymistrz Kulturystyki
Jenn Harrise - Arcymistrz Uczenia się
Bren Haukdotir - Arcymistrz Kupiectwa
Pracownia Czarodzieja
1.) Wejście/wyjście do Yorwick
2.) Portale wraz z kolorowymi przyciskami (na filarach obok portali) przenoszące pomiędzy sobą w zależności od tego, który przycisk (a jest ich wszystkich pięć) naciśniemy.
3.) Szafka a w niej portal przenoszący do punktu (4)
4.) Portal przenoszący do punktu (3)
5.) Święta Relikwia
6.) Dźwignie otwierające znajdujące się obok cele.
7.) Robinssen - za 200 sztuk złota sprzeda nam Czarną Kulę Wiedzy
Pracownia Lisza
Poziom #A
1.) Wejście/wyjście do Yorwick
2.) Kilka Słojów stojących na półkach.
3.) Kilka Składników na eliksir stojących na półkach.
4.) Schody na poziom #B
5.) Zejście na poziom #C
Poziom #B
1.) Schody na poziom #A
2.) Receptura - informacja, jak przyrządzić eliksir przemiany.
3.) Kociołek , w którym przygotujemy Bazę do eliksiru (musimy posiadać słój i składniki na eliksir).
4.) Próbówka , dzięki której podgrzejemy Bazę do eliksiru i otrzymamy Eliksir Przemiany.
Poziom #C
1.) Schody na poziom #A
2.) Komora do transformacji w Lisza (aby dokonać transformacji na lisza musimy: włączyć transformator - wypić eliksir przemiany - wejść do kabiny transformacyjnej i przełączyć znajdującą się tam dźwignię - gotowe).
3.) Przycisk włączający transformator.