Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry

Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lindisfarne | Might & Magic IX Writ of Fate poradnik Might & Magic IX: Writ of Fate

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

08 - LINDISFARNE

1 - Lindisfarne | Might & Magic IX Writ of Fate - Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry

1.) Przystań

Dzień tygodnia:

Transport do:

Poniedziałek

Drangheim

Wtorek

Sturmford

Środa

Guberland

Czwartek

-

Piątek

Thronheim

Sobota

Thjorgard

Niedziela

-

2.) Sklep - różne przedmioty

3.) Sklep - różne przedmioty

4.) Sklep - księgi (czary)

5.) Kapliczka (w budynku na górze) +10 do Wytrzymałości (tymczasowo)

6.) Florie de Latharna A'Washadi - NAJEMNIK - Koszt: 2000 sztuk złota na początek +1000 sztuk złota miesięcznie +20% znalezionego złota - leczy raz dziennie (P.Ż. + odmienne stany)

7.) Studnia +5 do Odporności na Magię Ciemności

8.) AKADEMIA TA'SAR

9.) Kociołek +10 do Odporności na Magię Żywiołów (tymczasowo)

10.) LEŻE SMOKA - a w środku Smok (najmocniejszy przeciwnik w całej grze) i czarna skrzynia.

11.) Kociołek + 5 do Odporności na Magię Ducha dla całej drużyny

12.) Kociołek +10 do Odporności na Magię Żywiołów (tymczasowo)

13.) KLASZTOR LINDISFARNE

Trenerzy (nie stoją w miejscu, krążą po okolicy)

A.) Gudlaug Eitrissen - Arcymistrz Magii Żywiołów

B.) Delano A'Lanth - Arcymistrz Medytacji

C.) Gymir Lokissen - Arcymistrz Magii Ducha

D.) Alanna Etzeldotir - Arcymistrz Magii Ciemności

E.) Annabel A'Tryht - Arcymistrz Magii Światła

Akademia Ta'Sar

1 - Lindisfarne | Might & Magic IX Writ of Fate - Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry

1.) Wejście/wyjście

2.) Dźwignia otwierająca tajne przejście obok

3.) Księgi "Broń w Imperium Ursańskim", "Studium Taktyki", "Fortyfikacje i ich obrona", "Metodologia pozyskiwania informacji" - możemy je brać jedynie pojedynczo. Gdy położymy je na odpowiednich stolikach w działach: ataku, strategii, obrony i wywiadu na drugim i trzecim poziomie pomieszczenia (na górę dostaniemy się korzystając z drabin (4)) - to otworzy się tajne przejście na najwyższym poziomie do pomieszczenia ze zwojem z zaszyfrowaną informacją (5) gdzie znajduje się Księga Zasad.

6.) Półka z książkami/tajne przejście - należy kliknąć na niej (jedna z książek lekko wystaje)

7.) Księga Zasad

8.) Dźwignia otwierająca znajdującą się obok skrytkę z dwiema skrzyniami w środku.

Klasztor Lindisfarne

1 - Lindisfarne | Might & Magic IX Writ of Fate - Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry

1.) Wejście/wyjście

2.) Thjorad - aby go zabrać musimy 1) zabić pilnujących go kapłanów lub 2) zagrać na dzwonach (3) odpowiednią melodię, która spowoduje, że mnisi pilnujący Thjoradu odejdą na modlitwę i nie będą nam już przeszkadzać.

3.) Dzwonnica - na jednej ze ścian 5 lin, którymi można uruchamiać dzwony. Aby zagrać melodię zwołującą mnichów na modlitwę należy pociągnąć sznury w kolejności (od lewej) 1-5-2-4-3 (od najniższego do najwyższego dźwięku, od największego do najmniejszego dzwonu)

4.) Leffery Caid - główny kapłan - pomoże nam znaleźć maga, którego moglibyśmy zabrać ze sobą do Guberland podczas wykonywania zadania promocyjnego na kapłana. Gdy wrócimy do niego tak jak nam każe następnego dnia wskaże mnicha, który zgodzi się z nami pójść - będzie to Anton Saleri (5)

Po tym jak skieruje nas tutaj Snorri Pięść podczas kolejnego etapu dotyczącego zabicia smoka dostaniemy od niego jedno zadanie do wykonania.

Zadanie: ODZYSKAJCIE ZAGINIONĄ RELIKWIĘ

Rozwiazanie: Po Świętą relikwię musimy wybrać się do znajdującej się w Yorwick Pracowni Czarodzieja, tam znajdziemy ją stojącą na stoliku w jednym z pomieszczeń (5).

5.) Anton Saleri - pojawi się po rozmowie z Lefferym Caidem i zgodzi się udać z nami do Guberland, co tym samym pozwoli nam zakończyć zadanie związane z promocją na kapłana.

6.) Grehgknak Prawy - gdy wykonamy jego zadania promuje znajdujących się w naszej drużynie krzyżowców na paladynów.

PROMOCJA KRZYŻOWIEC -> PALADYN

Zadanie: NIE DOPUŚCIE DO ZABÓJSTWA JARLA SVENA

Rozwiązanie: Z otrzymanym od Grehgknaka listem musimy udać się do jarla Thjorgardu i przekazać mu informację. Ten wpadnie na pomysł, aby na Arenie wystąpił nie on sam, tylko jego sobowtór. Tak i tak musimy udać się na Arenę w Thjorgard i porozmawiać z Byri Strachliwym (zabójca), który wymieni nam nazwisko osoby, która zleciła mu wykonanie morderstwa - Harris Willington (dostaniemy tym samym nowe zadanie: ODNAJDŹCIE HARRISA WILLINGTONA ). Zleceniodawcę morderstwa znajdziemy w jednym ze sklepów w Thjorgard (7). Po rozmowie z nim wystarczy już tylko wrócić do jarla i poinformować go o swoich odkryciach.

Zadanie: ARESZTUJCIE ZŁODZIEJA

Rozwiązanie: Złodziejem jest Hatlati Oord, którego odnajdziemy w mieście Sturmford (20). Podczas rozmowy poprosi nas o zaopiekowanie się jego dziećmi (Zadanie: POMÓŻCIE OORDOM ), musimy w tym celu porozmawiać z najstarszym synem Hatlatiego - Itlorem Oord. Znajdziemy go w jednym z domów w Sturmford (21) i zaoferować mu znalezienie pracy. Teraz wystarczy już tylko znaleźć w Sturmford odpowiedniego sklepikarza, który ma wolną posadę (Zadanie: ZNAJDŹCIE PRACĘ DLA ITLORA ) a jest nim Inor Gostat ze sklepu z magicznymi przedmiotami w Sturmford (15) i wrócić do Itlora z dobrą wiadomością.