Thronheim | Might & Magic IX Writ of Fate poradnik Might & Magic IX: Writ of Fate
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
05 - THRONHEIM
1.) Przystań
Moenach A'Tryht - przewoźnik
Dzień tygodnia: | Transport do: |
Poniedziałek | Isle of Ashes |
Wtorek | Thjorgard |
Środa | Drangheim |
Czwartek | Sturmford |
Piątek | Guberland |
Sobota | Lindisfarne |
Niedziela | Frosgard (po wykonaniu zadania Skruszcie lód) |
2.) Brama miasta
3.) Brama miasta
4.) Kapliczka +20 do Szybkości (tymczasowo)
5.) Kociołek +10 do Odporności na Magię Ciemności (tymczasowo)
6.) IVENTA STORCA
7.) Droga do FROSGARD
8.) TUNEL
9.) PRZEŁĘCZ
10.) Bikki Yrsadotir - po tym jak damy jej nagrodę wygraną w Thjorgard dostaniemy zadanie
Zadanie: POWRÓĆCIE NA NARADĘ WOJENNĄ
Rozwiązanie: Gdy wrócimy do sali tronowej w Thronheim okaże się że jest ona pusta, wystarczy zapytać stojącego przy wejściu strażnika (Dain Wielki Miecz ) a poinformuje on nas że wszyscy udali się do Yorwick.
11.) Kociołek +10 do Odporności na Magię Światła dla całej drużyny
Miasto Thronheim
1.) Brama miasta
2.) Studnia +5 do Mocy dla całej drużyny
3.) Sklep - księgi (czary)
4.) Sklep - broń
5.) Sklep - księgi (umiejętności)
6.) Sklep - magiczne przedmioty
7.) Bank
Brynhildr Przedsiębiorcza - bankierka, zleci nam dodatkowe zadanie do wykonania
Zadanie: ZDOBĄDŹCIE KULE WIĘZI
Rozwiązanie: Sześć kuli więzi znajdziemy w znajdującym się w Thronheim Iventa Storca (6). Później wystarczy już tylko zanieść po jednej do sześciu banków w miastach: Sturmford, Drangheim, Guberland, Thronhein, Frosgard i Thjorgard.
8.) Karczma
9.) Dagfari Zrzęda - możemy przyjąć od niego zadanie dostarczenia Zwoju Złych Wieści do świątyni Ratatosk.
Zadanie: ZANIEŚCIE WIADOMOŚĆ DO ŚWIĄTYNI RATATOSK
Rozwiązanie: Otrzymany zwój złych wieści należy zanieść Erlenowi Odmówcy, którego znajdziemy w znajdującej się na drugim końcu miasta świątyni (16) a następnie wrócić po nagrodę.
10.) Thorfinn Czaszkołupacz
PROMOCJA: WOJOWNIK -> NAJEMNIK
Zadanie: POROZMAWIAJCIE Z ATLIM SIGMUDSSENEM
Rozwiązanie: Atliego znajdziemy w okolicy wejścia do cyrku w Guberland (7), po rozmowie musimy przypilnować go między 3am a 6am, przejdzie on wtedy na przystań i gdy z nim porozmawiamy zostaniemy mianowani na najemnika.
11.) Brama miasta
12.) Cleirach A'Lyrae - NAJEMNIK - Koszt: 1000 sztuk złota miesięcznie + 20% znalezionego złota (identyfikacja przedmiotów + 10% dośw.)
13.) Ealusaid A'Norta a'thrakan
Zadanie: ZNAJDŹCIE CZARNĄ KULĘ WIEDZY
Rozwiązanie: Czarną kulę wiedzy możemy kupić za 200 sztuk złota od Robinssena, którego znajdziemy w Pracowni Czarodzieja w Yorwick.
14.) Plac Ćwiczeń
15.) Sklep - zbroje
16.) Świątynia Ratatosk
Erlen Odmówca - to jemu musimy dostarczyć wiadomość od Dagfari Zrzędy z karczmy w Thronheim.
17.) Ołtarz
18.) Świątynia
19.) Zimna Kira - jarl
Zadanie: UWOLNIJCIE THRONHEIM OD WYZNAWCÓW GĘGA
Rozwiązanie: Najpierw musimy porozmawiać z Moenach A'Tryht, przewoźnikiem, którego znajdziemy na przystani w Thronheim (1) i poprosić go o przysługę. Teraz wystarczy już przekonać trzech szwędających się po mieście kapłanów Gęga (H), aby udali się na przystań i wrócić po nagrodę do Kiry.
Zadanie: ZNAJDŹCIE PRZEŁĘCZ
Rozwiązanie: Na Przełęcz prowadzą dwie drogi - jedna z Thronheim (9), druga z Thjorgard (5). Aby wykonać zadanie musimy przejść od jednego do drugiego końca Przełęczy i zabić wałęsające się tam stwory.
20.) Tarcza Kiry (oparta o ścianę) - możemy ją zabrać dopiero po otrzymaniu odpowiedniego zadania.
21.) Yoltzin Tor , Muiredach A Lanth , Comgghan A'Feslo - kapłani Gęga, to ich musimy pozbyć się z miasta podczas wykonywania jednego z zadań dla Kiry.
Trenerzy (nie stoją w miejscu, krążą po okolicy
A.) Andvari Egilssen - Ekspert/Mistrz Medytacji
B.) Fjall Bodilssen - Ekspert/Mistrz Magii Ducha
C.) Bryan Hrutssen - Ekspert/Mistrz Magii Żywiołów
D.) Dagny Borkdotir - Ekspert/Mistrz Magii Światła
E.) Ran Tryygvadotir - Ekspert/Mistrz Magii Ciemności
Tunel
1.) Przejście do Thronheim
2.) Przejście do Yorwick
3.) Przejście do wioski w Yorwick
4.) Ukryte przejście - aby z niego skorzystać trzeba wejść do Tunelu wejściem z wioski w Yorwick (3) i zniszczyć znajdującą się tu ścianę (strzelając w nią).
Iventa Storca
1.) Wejście/wyjście
2.) Książka - jej naciśnięcie spowoduje otwarcie małej skrytki obok
3.) Ukryte przejście w suficie/podłodze
K.) Kule Więzi
W.) Przejścia/wyrwy w ścianie - po ich rozbiciu kilkoma celnymi strzałami można przejść na druga stronę.
Przełęcz
1.) Przejście do Thjorgard
2.) Przejście do Thronheim