Lista dostępnych czarów | Might & Magic IX Writ of Fate poradnik Might & Magic IX: Writ of Fate
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Lista dostępnych czarów
Lista dostępnych w grze czarów, ich wymagania co do biegłości w poszczególnych szkołach magii oraz krótkie opisy.
Aura ŻywiołówMagia Żywiołów - Ekspert Magia Ducha - Podstawowy Powoduje wytworzenie wokół postaci pola ochronnego, które dodatkowo poraża atakujących ich przeciwników. | |
BłogosławieństwoMagia Światła - Podstawowy Magia Ducha - Podstawowy Błogosławieństwo zwiększa szansę postaci na trafienie przeciwnika w walce. Dodatkowo, zdejmuje Klątwę rzuconą na tym samym poziomie. | |
Boska InterwencjaMagia Światła - Arcymistrz Magia Ducha - Ekspert Magia Żywiołów - Podstawowy Raz dziennie można przywołać potęgę bogów, którzy przywracają członkom drużyny wszystkie utracone Punkty Życia oraz Punkty Magii. Ponadto, zaklęcie kończy działanie wszystkich negatywnych zaklęć. | |
ChorobaMagia Ciemności - Ekspert Magia Żywiołów - Podstawowy Zaklęcie to powoduje stan choroby u przeciwnika. Ten zaś, do momentu wyleczenia za pomocą czaru lub eliksiru, regularnie będzie tracić Punkty Życia. | |
Deszcz MeteorytówMagia Żywiołów - Mistrz Magia Światła - Ekspert Przyzywa deszcz płonących kamieni, które uderzają w cel i teren wokół niego. Dlatego też lepiej jest oddalić się od pola jego rażenia. | |
Eksplozja ŻywiołówMagia Żywiołów - Ekspert Magia Światła - Ekspert Wystrzeliwuje w kierunku pojedynczego celu magiczną kulę, która przy uderzeniu eksploduje raniąc wszystkie postacie znajdujące się w pobliżu. | |
IskryMagia Żywiołów - Podstawowy Magia Światła - Podstawowy Wystrzeliwuje małe pioruny kuliste, które odbijają się, dopóki w coś nie trafią lub się nie rozproszą. Trudno powiedzieć, w którym kierunku te kule się skierują, więc najlepiej użyć tego zaklęcia w małym pomieszczeniu pełnym niewielkich przeciwników. Każda kula wyrządza 2 punkty obrażeń +1 punkt na każdy punkt biegłości w Magii Żywiołów. | |
KlątwaMagia Ciemności - Podstawowy Magia Światła - Podstawowy Klątwa powoduje zmniejszenie szansy na trafienie w cel. | |
LeczenieMagia Ducha - Podstawowy Magia Światła - Podstawowy Przywraca Punkty Życia danej postaci. | |
Magiczna MinaMagia Żywiołów - Ekspert Magia Ciemności - Podstawowy Rzucający czar upuszcza magiczny ładunek. Każda istota, która przejdzie w odległości 15 cali od niego, odniesie obrażenia. Zaklęcie uaktywnia się, gry drużyna opuści pole rażenia. | |
Magiczne OkoMagia Światła - Podstawowy Magia Ducha - Podstawowy Pozwala drużynie widzieć na mapie przeciwników i skarby. To, co drużyna zobaczy zależy od doświadczenia rzucającego zaklęcie. | |
OczyszczenieMagia Światła - Ekspert Magia Żywiołów - Podstawowy Odnawia siły życiowe postaci, usuwają przypadłości takie, jak: zatrucie, choroba, szaleństwo, strach, paraliż, itp. | |
Odbicie BóluMagia Ciemności - Ekspert Magia Ducha - Podstawowy Jeżeli wróg zrani członka drużyny, na którego zostało rzucone to zaklęcie, sam także otrzyma obrażenia. | |
Odpędzenie NieumarłychMagia Ducha - Podstawowy Magia Światła - Podstawowy Przywołuje moce niebiańskie do rozproszenia złej magii, i powoduje utratę Punktów Życia u nieumarłych. Na niskim poziomie biegłości powoduje ucieczkę przeciwników, a na wyższym zadaje dotkliwe obrażenia. Zaklęcie działa tylko na nieumarłych. | |
Odporność na Magię ŻywiołówMagia Ducha - Podstawowy Magia Światła - Podstawowy Zaklęcie powoduje zwiększenie odporności postaci na ataki powodowane Magią Żywiołów. | |
Odrzucenie ŚmierciMagia Światła - Ekspert Magia Żywiołów - Podstawowy Dodaje punkty do odporności na Magię Ciemności. | |
Oko CyklonuMagia Żywiołów - Arcymistrz Magia Ducha - Ekspert Magia Światła - Ekspert Dookoła drużyny wytwarza się pole, które oszałamia znajdujących się w pobliżu wrogów z zabójczą siłą. Zaklęcie to może być użyte tylko raz dziennie. |
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie