Silver Cities | Opis przejścia poradnik Might & Magic Clash of Heroes
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Silver Cities
Akademia
Po rozpoczęciu misji i obejrzeniu cut-scenki [1], otrzymasz możliwość wybrania jednostek armii nieumartych oraz artefaktów Fiony [2].
Gdy to zrobisz, rozpocznie się bitwa z demonem Jaxlerem (LVL 6) [1]. Starcie to wydaje się proste, ale niestety takie nie jest. Demon oprócz zwykłych ataków, co dwie tury przywołuje falę ognia, która niszczy prawie wszystkie twoje jednostki. Aby pokonać przeciwnika musisz się odpowiednio przygotować. Polecam zabrać do walki artefakt Crown of Thorns oraz nie brać żadnych Jednostek Legendarnych. Podczas starcia przede wszystkim blokuj ataki większych demonów oraz rób wszystko, aby jak najszybciej naładować zaklęcie. Możesz to robić tworząc łańcuchy, kombinacje lub połączenia, układając formacje przez usuwanie jednostek czy przyjmując obrażenia od przeciwnika. Jak tylko zdobędziesz dostęp do zaklęcia, przyzwij jak najwięcej Jednostek Bezczynnych i użyj Zaklęcia. Powtarzaj operację tak długo, aż pokonasz wroga [2].
W kolejnym starciu Anwen zmierzy się z Bulgorem (LVL 8) [1]. Twoim przeciwnikiem będą trzej tytani, których potężne ataki musisz po prostu zablokować. Najpierw zaatakują przeciwnicy stojący po bokach, a następnie wróg na środku. Walka ta jest dużo łatwiejsza, jeśli użyjesz w niej Pierścienia Życia. Ten magiczny przedmiot raz na bitwę wskrzesza twojego bohatera, umożliwiając mu dalszą walkę. Dzięki temu, zamiast blokować dwóch bocznych tytanów, skup się wyłącznie na środkowym przeciwniku. Stwórz przed nim maksymalną ilość Murów lub Atakujące Formacje Legendarnych Jednostek [2]. Jeśli przetrzymasz jego atak, wygrasz walkę.
W ostatnim pojedynku Godryk zostanie zaatakowany przez Talsama (LVL 6) [1]. Jest to standardowa walka, z tą różnicą, że co turę twoje Atakujące Formację będą traciły kilka punktów ataku. Nie powinno to jednak znacząco utrudnić zwycięstwa [2]. Po tych trzech walkach wcielisz się w postać Nadii.
Już na początku twoja armia powiększy się o trzy Podstawowe Jednostki. Będą to: Golemy, Adepci oraz Gremliny [1]. Otrzymasz również pierwszy artefakt - Rękawicę [2].
Odpowiednio wyposażony udaj się na zachód i przyjrzyj zamkniętej bramie. Do jej otwarcia potrzebujesz pomocy maga. Znajdziesz go na południu. Porozmawiaj z mężczyzną, a zdobędziesz jednostkę Maga. Razem z nią możesz zaatakować strażników bramy (LVL5). Abyś zwyciężył, Magowie muszą jednocześnie trafić w dwa punkty umieszczone po obydwóch stronach krat. Ustaw ich odpowiednio, a następnie stwórz z nich dwie atakujące formacje w tej samej turze.
Gdy zwyciężysz, brama stanie otworem [1], a twój bohater otrzyma Diadem Absorpcji [1].
Wieża klejnotów - 1 piętro
Teraz twoim celem jest dostanie się na kolejne piętro wieży. Dalszą drogę blokują niestety oddziały wrogów [1]. Będą oni mieli poziom 7, 8 oraz 9. Gdy pokonasz ostatniego przeciwnika, zdobędziesz jednostkę Dżin oraz Szarfę Dżina [2].
Wieża klejnotów - 2 piętro
Na początku drugiego poziomu czeka cię starcie z kolejnymi strażnikami (LVL 7 i 8) [1]. Za pokonanie jednego z wrogów otrzymasz 5 jednostek Tytanów. Przedostatni wróg (LVL 8) na tym piętrze jest nieco silniejszy, ale nie powinien sprawić większych kłopotów. W nagrodę za zwycięstwo dostaniesz oddział Rakszasy [2].
Wieża klejnotów - 3 piętro
Gdy dotrzesz na trzeci poziom wieży, zobaczysz tam kolejnego przeciwnika (LVL 9) [1]. Zabij go i idź dalej na wschód. Pokonaj wszystkich wrogów, a dotrzesz na czwarte piętro, gdzie czekają cię finałowe pojedynki [2].
Wieża klejnotów - 4 piętro
Na początku Godryk zmierzy się z Aidanem (LVL 10) [1]. Przeciwnik rozpocznie starcie od aktywowania dwóch Legendarnych Jednostek, ale dalsza część pojedynku będzie już standardowa [2].
Gdy zwyciężysz, Aidan zaatakuje Azh Rafira (LVL 15). W tej bitwie przeciwnik również będzie nieco oszukiwał. Starcie rozpocznie z Murem i dwoma Legendarnymi Jednostkami [1], a potem dołączy do nich jeszcze Feniks [2]. Jeśli wytrzymasz tą szarże, reszta starcia nie powinna sprawić ci większych kłopotów.
Bitwa o Ashan
Twoim ostatnim przeciwnikiem będzie Lord Krwawej Korony (LVL15) [1]. Walka z nim jest bardzo wymagająca, więc zanim do niej przystąpisz powalcz z losowymi przeciwnikami na niższych piętrach. Dopiero gdy bohater i jego wojsko będą na maksymalnym poziomie, powinieneś zaatakować potężnego czarodzieja [2]. Podczas wyboru jednostek polecam zrezygnować z wojsk elitarnych oraz legendarnych i wybrać tylko jeden typ jednostek podstawowych. Ułatwi to kontrolę nad starciem.
Dłonie przeciwnika poruszają się w losowych kierunkach i po trzech turach atakują na szerokości dwóch kratek [1]. Wszystkie zadane przez nie obrażenia dodawane są do siły ciosu korpusu Lorda Krwawej Korony, który atakuje jedną turę po osiągnięciu 100 punktów ataku [2]. Najlepszym sposobem na utrzymanie się przy życiu i pokonanie wroga, jest jak najszybsze osłabianie/niszczenie dłoni, tak aby nie wzmacniały głównego przeciwnika oraz blokownie głównego ataku. Cały czas pamiętaj również o używaniu zaklęcia, które może znacznie osłabić cios wroga. Po kilku próbach powinno ci się udać pokonać bossa i tym samym ukończyć grę.