Sheogh (2) | Opis przejścia poradnik Might & Magic Clash of Heroes
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Góra Nebyrzias
Gdy wróg wreszcie polegnie, otwórz skrzynię po lewej (Płonący Róg) [1] i opuść karczmę [2].
Udaj się teraz na północ, a staniesz u stóp poszukiwanej góry [1]. Kawałek dalej czeka cię walka z pierwszym oddziałem demonów (LVL 5) [2].
Po walce odwiedź leżę na zachodzie [1]. Będziesz mógł tam kupić Biesa. Kawałek dalej na północy, ukryto w skrzyni Ogon Biesa Nadzorcy [2]. Podnieś przedmiot i wspinaj się dalej na szczyt góry.
Portal Azexesa
Po przejściu do kolejnej lokacji zobaczysz krótką cut-scenkę [1]. Obejrzyj ją, a następnie wejdź do czerwonego portalu [2].
Gdy znajdziesz, się po drugiej stronie, zaatakuj stojących na dole magów (LVL 6) [1], a następnie pokonaj parę demonów (LVL 6) [2].
Możesz potem uzupełnić swoje wojska rozmawiając z Sukkubem po lewej i Zmorą po prawej [1]. Koło portalu czeka cię kolejna walka [2].
Musisz zniszczyć piekielne wrota, z których będą wychodziły kolejne oddziały demonów. W pierwszej fali pojawi się duży demona na środku oraz dwa Sukkuby po bokach. Ataki dwóch słabszych przeciwników postaraj się zablokować, bo jeśli ich zabijesz, wzmocnisz siłę ataku potwora z toporem.
Gdy trzy demony zginą, pojawią się dwie Zmory. Spróbuj osłabić ich atak, ale przede wszystkim skup się na zadawaniu obrażeń portalowi. Kolejna fala przeciwników będzie dość potężna, lecz zanim zdoła wykonać swój atak powinieneś już zniszczyć wrota.
Urwista Gardziel
Po wybuchu wulkanu udaj się na wschód [M4.9]. Pokonaj czekający tam oddział demonów (LVL 7), a następnie podnieś leżące niedaleko złoto [1]. Kawałek dalej znajdziesz skrzynię z artefaktem Ożywczy Płomień [2].
Gdy dotrzesz do północnej krawędzi lokacji, zostaniesz zaatakowany przez Czarodzieja (LVL 8) [1] oraz Demona (LVL 8) [2].
Pokonaj ich, a następnie przejdź do kolejnej lokacji [M4.10] [1]. Czeka cię tutaj walka z ostatnim przeciwnikiem - Azexesem (LVL 10) [2].
W pierwszej fazie pojedynku twój przeciwnik stworzy dwie kule mocy, których maksymalna siła ataku wynosi 35, a Licznik Szarży 3 tury [1]. Zablokuj je Atakującymi Formacjami lub Murami, a następnie zaatakuj demona [2].
Po pierwszym ataku stwór przesunie się w prawo i stworzy przed sobą jedną wielką kulę. Jej Licznik Szarży to 4, a maksymalna siła ataku 85.
W ostatniej fazie Azexes teleportuje się na lewo. W pierwszej turze przywoła Mury na całej szerokości pola bitwy, a w drugiej zamieni je na ogniste pociski. Te trzy fazy będą powtarzać się tak długo, aż pokonasz przeciwnika.