Holy Griffin Empire | Bitwy-zagadki poradnik Might & Magic Clash of Heroes
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Holy Griffin Empire
Zleceniodawca I
Pierwszą osobą, od której otrzymasz zagadki, jest karczmarz stojący za ladą [M2.5].
Zagadka I
Wymagania: Kapłanka, Rycerz
Nagroda: 1000 złota, 5 rudy, 3 rubiny
Białego Zbrojnego z prawej przesuń pod żółtą Kapłankę po lewej [1]. Odblokowanego w ten sposób Włócznika przemieś pod drugą Kapłankę [2].
Gdy usuniesz żółtego Włócznika stojącego pod Rycerzem, stworzysz Mur oraz dwie Formacje.
Dzięki uzyskanym ruchom, możesz teraz wykonać Atakujące Formacje z Kapłankę i Włócznikami przed Aniołem z lewej. Rozwiążesz w ten sposób zagadkę.
Zagadka II
Wymagania: Gryf
Nagroda: 500 złota, 4 rudy, 2 rubiny, Złota Włócznia
Na początku usuń niebieskiego Łucznika, który otoczony jest przez żółtych Włóczników (po lewej). Potem zlikwiduj Łucznika stojącego na prawo od kamiennego Muru.
Zostało jeszcze 52% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie