Sheogh (1) | Opis przejścia poradnik Might & Magic Clash of Heroes
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Sheogh
Więzień Sheogh
![]() | ![]() |
Po rozpoczęciu misji zbierz stojące z lewej strony złoto [1], a następnie udaj się do lokacji na północnym-wschodzie [M4.2] [2].
![]() | ![]() |
Gdy krótka scenka dobiegnie końca, do twojej armii przyłączą się trzy pierwsze jednostki: Rogaty demon, Imp oraz Piekielny ogar [1], a chwilę później rozpocznie się pierwsze starcie z demonami (LVL 5) [M4.2] [2].
![]() | ![]() |
Twoim celem są trzy działa znajdujące się po drugiej stronie rzeki lawy [1]. Aby do nich dotrzeć twoje jednostki musza przebiec po poruszających się na boki platformach [2]. Staraj się przewidywać ich przyszłą pozycję i zgrać ją z Licznikiem Szarży jednostek. Wystarczy jedno słabe uderzenie, a działo zostanie zniszczone.
![]() | ![]() |
Gdy walka dobiegnie końca, Aidan wróci do pierwszej lokacji [M4.1], gdzie zostanie zaatakowany przez kolejnych wrogów (LVL 3) [1]. Pokonaj ich, a następnie udaj się na południowy-zachód. Znajdziesz tam leże Zmor [2].
Tańczący z demonami
![]() | ![]() |
Kup kilka tych potężnych rumaków, a następnie idź na północ. Spotkasz tam Jezebeth (LVL 3) [1]. Jak ją pokonasz, przyłączy się do twojej drużyny, a twoja armia powiększy się o jednostkę Sukkuba [2].
Karczma Pod Wrzeszczącą Harpią
![]() | ![]() |
Zabierz teraz rubiny leżące z prawej [1] i zaatakuj demony (LVL 4) strzegące karczmy na północy [2].
![]() | ![]() |
Gdy je pokonasz, udaj się do jaskini na zachodzie [M4.4] [1]. W środku znajdziesz rubiny, złoto, leżę Władcy Otchłani oraz pierwszy artefakt - Tarczę Gniewu [2].

Będzie tam również stał mężczyzna zadający bitewne zagadki. Po rozpoczęciu pierwszej z nich, postępuj zgodnie z instrukcją. Szare Piekielne Ogary stojące pod czerwonym Sukkubem przenieś na środek, tak aby utworzyć symetryczny prostokąt. Gdy skończysz, usuń Piekielnego Ogara otoczonego przez Impy.
![]() | ![]() |
Zdobyte w ten sposób ruchy wykorzystaj na przesunięcie czerwonych Rogatych Demonów pod czerwonego Sukkuba [1], a następnie stwórz Atakująca Formację z szarego Sukkuba [2]. Rozwiążesz w ten sposób pierwszą zagadkę.

Druga jest nieco trudniejsza. Na początku zlikwiduj czerwonego Rogatego Demona po prawej. Stoi na wysokości czerwonego Zmory. Uzyskasz w ten sposób wiele dodatkowych ruchów.

Musisz teraz usunąć kolejnego czerwonego Rogatego Demona. Tym razem tego, który stoi przed szarą Zmorą. W kolumnie pojawi się wolne miejsce, gdzie będziesz mógł ustawić różową jednostkę Piekielnego Ogara. Gdy powstanie Atakująca Formacja, wojska się przemieszczą.

Dwa ostatnie czerwone Rogate Demony, ustaw pod czerwoną Zmorą, a szarą Zmorę przesuń na środek pola bitwy.

Wystarczy, że umieścisz pod nim dwa szare Impy, a zakończysz starcie.
![]() | ![]() |
W nagrodę za rozwiązanie zagadek otrzymasz surowce, dwa artefakty (Cierniowy Bicz i Okryc Magmy) [1] oraz cenne punkty doświadczenia, które ułatwią ci walkę z demonem czekającym w karczmie [2]. Jeśli nadal będziesz miał z nim problemy, możesz też wykonać kilka zadań pobocznych, opisanych w innej części poradnika.

Pojedynek z Lorkishem (LVL 5) nie należy do najłatwiejszych. Twój przeciwnik przez całą walkę porusza się w losowych kierunkach oraz rzuca pochodniami zadającymi 20 obrażeń na obszarze 6 pól. W walce pomagają mu również pojawiające się co chwilę Piekielne Ogary, które musisz blokować własnymi atakującymi formacjami. Staraj się przede wszystkim bronić przed psami, a w drugiej kolejności celować w Lorkisha. Trafienie w bossa jest piekielnie trudne, ale po pewnym czasie powinno ci się udać. Możesz też tworzyć czasami kilka mocniejszych Murów i atakować przeciwnika przy pomocy Zaklęcia.