Heresh (2) | Opis przejścia poradnik Might & Magic Clash of Heroes
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Sekretny portal
Zbierz teraz złoto i rubiny leżące po bokach [1] [2], a następnie opuść podziemia.
Aby odnaleźć magiczny portal, udaj się w prawy-górny róg lokacji [M3.1]. Znajdziesz tam skałę, która zmieni się w Tytana (LVL 7) [1]. Pokonaj go i wejdź do krypty na północy [2].
Będąc w środku [M3.5], podnieś rubiny z prawej [1], a następnie zaatakuj blokujące schody demony (LVL 7) [2].
Szpon
Gdy uciekniesz przed walczącymi stworami, skieruj się na wschód [M3.6]. Po przejściu przez szkielet smoka [1], ponownie trafisz na parę czarodziejów (LVL 8) [2].
W nagrodę za ich pokonanie, otrzymasz od smoka Szpon Talona [1]. Zabierz go, a następnie skieruj się na południe [2].
Rytuał śmierci
Po dotarciu do nowej lokacji [M3.7], kup jednostki w pobliskiej leży. Kościane Smoki to potężne stwory [1], które pożerają Jednostki Bezczynne, zwiększając w ten sposób siłę swego ataku [2].
Miejsce odprawienia rytuału znajduje się na północy. Twoim zadaniem jest pokonanie znajdujących się tam czcicieli (LVL 9).
Aby to zrobić, musisz popchnąć przeciwników w otchłań. Każdy celny atak przesuwa maga o kilka pół, a odległość zależy od siły ciosu. Czciciele nie stoją jednak bez czynnie. Co kilka tur jeden z nich będzie podnosił różdżkę, a następnie wykonywał atak. Oprócz tego przeciwnicy będą starali się odsuwać od przepaści. Jeśli będziesz tworzył wiele słabszych Atakujących Formacji powinieneś szybko zakończyć pojedynek.
Do ostatniego tchu
Gry pojedynek dobiegnie końca, udaj się do Necropolis [M3.9]. Wejście znajdziesz w prawym-górnym rogu lokacji [1]. W długim korytarzu przed tobą, czeka trzech przeciwników. Pierwszy z nich ma LVL 8, drugi oraz trzeci LVL 9 [2].
Na końcu zmierzysz się z Ludmiłą (LVL 12) [1]. Podczas tego starcia cały czas celuj w nekromantkę. Przeciwniczka na początku przyzwie przed sobą dwa smoki [2]. Musisz wtedy stworzyć przed nimi jak największą ilość Murów.
Gdy przetrzymasz ten pierwszy atak, boss przesunie się w lewo i zacznie przygotowywać potężne zaklęcie [1]. Nie możesz go wtedy zranić, więc ponownie stwórz jak najwięcej Murów lub wytrzymałych Atakujących Formacji [2].
Po rzuceniu czaru, Ludmiła wróci na środek i zawinie się w kokon [1]. Postaraj się teraz zadać jej jak najwięcej obrażeń, jednocześnie tworząc obronę na całej szerokości pola bitwy. Po kilku turach przeciwniczka przyzwie armię owadów, które zaatakują każdą twoją kolumnę wojska [2].
Jeśli do tego czasu nie pokonasz wroga, będzie on powtarzał te same ciosy z drobnymi różnicami. Zamiast w lewo przesunie się w prawo, a zamiast tworzyć smoki przed sobą, przywoła je o jedno pole na prawo i na lewo od środka [1]. Gdy przeciwnik zginie, kampania nieumartych dobiegnie końca, a Fiona powróci do żywych [2].