Irollan (2) | Opis przejścia poradnik Might & Magic Clash of Heroes
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zasadzka Anwen
Gdy walka dobiegnie końca, udaj się na południe i wejdź do wydrążonego pnia drzewa, klikając bohatera LPM [1]. W środku podnieś rubiny leżące z prawej. Podobnie jak złoto oraz ruda, służą one do kupowania jednostek w leżach. W tym przypadku otrzymasz 2 niebieskie rubiny [2].
Dalej idź na północ, gdzie czekają na ciebie dwaj przeciwnicy. Po krótkiej wymianie zdań zostaniesz zaatakowany przez demony (LVL 3) [1]. Zabij je, a w nagrodę poznasz kolejny ważny element gry - Połączenia. Aby wykonać Połączenie, musisz w jednej linii utworzyć dwie Atakujące Formacje tego samego koloru oraz typu [2]. Gdy to zrobisz, oddziały się połączą, zadając w ten sposób większe obrażenia i atakując zgodnie z krótszym Licznikiem Szarży. Możesz łączyć dowolną ilość oddziałów, a także wzmacniać w ten sposób Mury.
Gdy samouczek dobiegnie końca, zaatakuj bossa, który stoi na północy - Kullor LVL 4 [1]. Kluczę do jego pokonania jest wyprowadzanie jak największej ilości ataków w jednym miejscu, tak aby nie były one blokowane przez odradzającą się Mur [2]. Pamiętaj również o stawianiu Murów, które zablokują ataki Jednostek Elitarnych wroga.
Po walce otwórz stojącą niedaleko skrzynię. Znajdziesz w niej Silne Korzenie [1]. Artefakt ten wskrzesza zniszczone Mury. Zabierz go, a następnie wracaj do lasu [2].
Atak na Drzewo Druidów
Musisz udać się teraz maksymalnie na północ, do kolejnej lokacji. Zanim to jednak zrobisz, podnieś złoto i rudę leżące na północnym-zachodnie [1] oraz uzupełnij oddział Jeleni w leży na wschodzie [2].
Możesz też porozmawiać z łowcą nagród stojącym przy drodze, który zleci ci kilka dodatkowych zadań. Ich opis znajdziesz w poświęconej zadaniom pobocznym części poradnika.
Gdy przejdziesz do kolejnej lokacji, podnieś złoto stojące z lewej [1], porozmawiaj z elfem po prawej [2], a następnie udaj się dalej na północ.
Będzie tam na ciebie czekał Druid, który dołączy do twojej armii [1]. Ta Elitarna Jednostka przy każdym trafieniu nie tylko zadaje obrażenia, ale również zwiększa Licznik Szarży przeciwnika. Na początku będziesz posiadał tylko trzech Druidów, ale możesz sobie dokupić większą ich ilość w leży stojącym w po lewej [2].
Gdy będziesz gotowy, ruszaj dalej na północ [1]. W kolejnej lokacji, podnieś rubiny na północy, a następnie zaatakuj rycerza (LVL 3) na wschodzie [2].
Po walce zobaczysz kolejnych przeciwników próbujących ściąć potężne drzewo [1]. Zaatakuj ich. W tej walce nie masz konkretnego bohater, którego musisz pokonać. Twoim celem są dwaj żołnierze z piłą. To w nich musisz trafić, a nie w poziomą linię, tak jak w poprzednich walkach [2]. Przeciwnicy będą się co jakiś czas przemieszczać, więc staraj się przygotowywać Atakujące Formację kawałek obok nich. Gdy obydwoje zginą, pojedynek dobiegnie końca.
Po walce podnieś rudę z lewej i pokonaj kolejnego rycerza (LVL 4) [1]. Idąc dalej na północ dotrzesz na szczyt drzewa [2].
Twoim celem jest stojący kawałek dalej Sir Strata (LVL 6). Podczas walki z nim pamiętaj, żeby nie trafić stojącego z przodu druida. Mężczyzna będzie cię co jakiś czas poruszał, więc podczas ataków bądź bardzo ostrożny.
Gdy walka dobiegnie końca, otwórz dwie skrzynie, które pojawią się na kamiennym placu [1]. W jednej z nich znajdziesz 500 złota, a w drugiej Pelerynę Mocy [2].
Po zebraniu wszystkich przedmiotów, udaj się na południe. Uratowany druid podaruje ci dwie lotnie [1], którymi szybko zlecisz na sam dół [2].
Powstrzymując rozlew krwii
Jak porozmawiasz z kolejnym leśnym czarodziejem na dole, zdobędziesz nową jednostkę - Szmaragdowego Smoka [1]. Będziesz mógł również rozpocząć samouczek, który wyjaśni ci sposób jej używania [2].
Szmaragdowy Smok to tzw. Jednostka Legendarna, która do utworzenia Formacji wymaga czterech jednostek tego samego koloru i typu, stojących za nim [1]. Pozostałe jej cechy są identyczne, jak cechy Jednostek Elitarnych. Każdy legendarny oddział posiada Zdolności Specjalne, może tworzyć Kombinacje, nie może tworzyć Murów, a ich ilość jest ograniczona. Po zaliczeniu samouczka idź dalej na południa, a obok mężczyzny z pochodnią skręć w prawo [2].
W kolejnej lokacji [M1.7] zobaczysz na wschodnie rycerza Varkasa (LVL8) atakującego wioskę elfów [1]. Zaatakuj go i pokonaj [2].
Pierwsze Ziarno
Po walce idź dalej na północ. Podnieś złoto leżące po lewej [1], a następnie wykończ żołnierzy próbujących zniszczyć żołędzia [2].
Podczas starcia musisz nie tylko atakować przeciwnika, ale również chronić drogocenny przedmiot. Staraj się stawiać przed nim jak najwięcej Murów lub bardzo szybko wykańczać przeciwników naprzeciwko.
Fałszywy List
Gdy walka dobiegnie końca, otwórz skrzynię po lewej [1] i udaj się na wschód. W następnej lokacji [M1.8] idź cały czas na północ, aż dotrzesz do rzeki [2].
Aby ją przekroczyć, musisz przewrócić (LPM na bohaterze) stojące na brzegu bale w przedstawionej na obrazku kolejności.
Jak skończysz, opróżnij skrzynię po prawej, gdzie znajdziesz Pierścień Życia [1], a następnie przejdź na drugi brzeg [2].
Uwolnienie Godryka
Idąc cały czas na północ, dotrzesz do obozu łowców, który został opanowany przez demony [1]. Pokonaj wszystkich stojących na drodze przeciwników, aż dotrzesz do Godryka [2].
Po jego uratowaniu pojawi się Azexes (LVL 10). Przeciwnik nie posiada wspomagających go wojska, ale sam potrafi bardzo boleśnie zaatakować. Co jakiś czas będzie rozkładał ramiona i tworzył świecące kule, którymi zaatakuje po upływie trzech tur. W tym czasie ich siła wzrośnie do 30 punktów, więc staraj się ustawić naprzeciwko nich Mury lub osłabiać je przy pomocy własnych ataków.
Drugi atak demona jest jeszcze silniejszy, ale skoncentrowany w jednym miejscu. Łatwiej będzie go trafić/zablokować. Oprócz powstrzymywanie ciosów przeciwnika, sam również musisz zaatakować. Cały czas celuj w korpus Azexesa, pamiętając o tym, że przeciwnik po wykonaniu swojego ataku teleportuje się w oznaczone krążącymi płomieniami miejsce. Gdy wróg zginie, pierwsza część kampanii dobiegnie końca.