Irollan | Bitwy-zagadki poradnik Might & Magic Clash of Heroes
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Irollan
Zleceniodawca I
![]() | ![]() |
Po pokonaniu Sir Strata i wylądowaniu u podstawy drzewa, idź z powrotem na północ [1]. Na jednym z pięter [M1.5] będzie stał elf, który zleci ci pierwszą zagadkę [2]. Zagadki różnią się od standardowych walk. Masz w nich wyłącznie jedną turę, złożoną z trzech ruchów i musisz w tym czasie pokonać wszystkich przeciwników znajdujących się na planszy. Czasami trzy ruchy mogą nie wystarczyć, dlatego pamiętaj o tworzeniu Szeregów, które zwiększają ich ilość.
Zagadka I
Wymagania: Druid
Nagroda: 450 złota, 2 rudy, 1 rubin

Aby rozwiązać pierwszą łamigłówkę postępuj w następujący sposób. Niedźwiedzia z prawej przenieś pod Niedźwiedzia z lewej, a następnie usuń stojącą przed nimi Nimfę. Kolejne co musisz zrobić to zlikwidować Mur umieszczony przed żółtym Druidem.

Utworzysz w ten sposób kolejny Mur i odblokujesz dwóch Łowców. Przesuń ich pod Druida, a walka dobiegnie końca.
Zagadka II
Wymagania: Jeleń
Nagroda: 750 złota, 4 rudy, 2 rubiny, Rękawice Winorośli

Na początku usuń Łowcę stojącego przed Niedźwiedziem po lewej , a następnie wyeliminuj Niedźwiedzia z prawej.
![Nimfę ze środka ustaw za Jeleniem tak, aby stworzył atakującą formację [2] - Irollan - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1169/354122000.jpg)
Nimfę ze środka ustaw za Jeleniem tak, aby stworzył atakującą formację [2]. Ostatnie co musisz zrobić, to przenieść drugiego Jelenia przed Drzewca po lewej i ustawić za nim dwie pozostałe Nimfy.
Zleceniodawca II

Drugiego zadającego zagadki elfa znajdziesz tuż obok miejsca starcia z rycerzem Varkasem [M1.7].
Zagadka III
Wymagania: Szmaragdowy Smok, Jeleń
Nagroda: 500 złota, 4 rudy, 1 rubin

Po rozpoczęciu bitwy pozbądź się Niedźwiedzia stojącego między trzema Łowcami.

Uzyskasz w ten sposób dwa dodatkowe ruchy. Wykorzystaj je do przeniesienia dwóch kolejnych Niedźwiedzi za niebieskiego Szmaragdowego Smoka.

Gdy powstanie Formacja, przenieś dwa ostatnie Niedźwiedzie za Jelenia, a zakończysz zagadkę.
Zagadka IV
Wymagania: Drzewiec
Nagroda: 750 złota, 5 rudy, 2 rubiny, Korzenie Wyczerpania

Niedźwiedzia z prawej przenieś pod taką samą jednostkę z lewej. Gdy to zrobisz, usuń Niedźwiedzia stojącego w prawym-górnym rogu. Uzyskasz w ten sposób dwa dodatkowe ruchy.
![Ostatnie co musisz zrobić, to zlikwidować żółtego Łowcę [1] i przenieść zieloną Nimfę za Drzewca, tak aby utworzyć Atakującą Formację [2] - Irollan - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1169/354122093.jpg)
Ostatnie co musisz zrobić, to zlikwidować żółtego Łowcę [1] i przenieść zieloną Nimfę za Drzewca, tak aby utworzyć Atakującą Formację [2]. Gdy drzewo zaatakuje, zagadka zostanie rozwiązana.