9. Most wanted | Opis przejścia poradnik Manhunt 2
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
9. Most wanted
Biegniemy przed siebie, nie zważając na nadciągających z obu stron wrogów. Zwalniamy dopiero przy skrzyniach #1 , na które się wdrapujemy. Następnie rozbijamy szybę (kawałek szkła ) i wchodzimy przez okno. Ze stolika po prawej podnosimy łom i czym prędzej używamy go na kładce w podłodze #2 . Czołgając się pod fundamentami, wydostajemy się na zewnątrz.
Za kilka sekund przejdzie obok nas facet ze strzelbą , którego możemy szybko wykończyć #1 . Chowamy się w cieniu koło kontenera (możemy podnieść foliowy worek ), wyjmujemy broń i załatwiamy 3 przeciwników, którzy przybiegną do ciała. Zabieramy ich pistolety . Odszukujemy uliczkę (powinien patrolować ją jeden osiłek) #2 i udajemy się w jej głąb.
Pozbywamy się kłódki #1 i przechodzimy przez kratę. Zeskakujemy na dół i chowamy się w cieniu koło kanału #2 . Czekamy aż dwóch zbrojnych (strzelby z latarkami ) nas wyminie i załatwiamy po cichu tego, który jest najbliżej nas. Następnego załatwiamy używając broni. Dwóch biegnie z tyłu, dwóch z przodu. Chowamy się w cieniu i rozpoczynamy rzeź. Ostatnich dwóch zbiegnie z kanału którym sami przed momentem przechodziliśmy. Przeszukując ciała (i teren), natrafiamy na wiele sztuk uzi , amunicji doń i apteczek .
Za drzwiami po lewej sprawdzamy szafki i wychodzimy tymi u góry #1 . Przekręcamy zawór dwa razy, aż do chwili kiedy tama otworzy się niemal cała #2 . Musimy rozprawić się z 3 rzezimieszkami (same pistolety ). W trakcie naszych bojów, jeden przeciwnik zaatakuje nas "od tyłu". Potem po drugiej stronie tamy pojawi się jeszcze dwóch.
Wspinamy się na schody (możemy podnieść strzelbę z amunicję ) #1 i odszukujemy dziurę w ogrodzeniu. Możemy załatwiać po cichu - po lewej mamy bowiem piłę tarczową . Jeśli szybko uwiniemy się z jej zabraniem (możemy biegać), powinniśmy zdążyć schować się w cieniu #2 w oczekiwaniu na człeka z łopatą .
Szczerze polecam używanie tu broni i chowanie się w cieniu. Pozwoli nam to przyciągnąć w sumie pięciu zbrojnych #1 , których ciche zabicie jest niemal niemożliwe z powodu ich rozmieszczenia. Idąc wzdłuż linii domów #2 , natrafiamy na apteczkę .
Ulica jest zablokowana #1 , wspinamy się więc po schodach i wybijając okno, dostajemy do wnętrza jednego z domów. Przechodzimy przez korytarz (apteczka i amunicja ) i wychodzimy drugim oknem. Przeskakujemy przez ogrodzenie #2 i schodzimy do kanałów. Na skrzyżowaniu dróg skręcamy w lewo, a dalej - w prawo i jeszcze raz w prawo. Wspinając się w górę, opuszczamy kanały.
Po zakładzie wędruje jeden z agentów #1 . Możemy go załatwić tradycyjnie, lub wykorzystać do tego celu otoczenie. Włazimy pod samochód po lewej, czekamy aż jegomość w garniturze stanie do nas plecami i podkładamy pod niego ogień #2 . Możemy przeszukać szafki (amunicja od uzi).
Po wyjściu z zakładu, czeka nas potyczka z sześcioma agentami #1 (uzi i pistolety). Ostrożnie eliminujemy każdego z nich, pozwalając pozostałym "podchodzić" nam pod celownik. Jeszcze scenka przerywnikowa #2 i koniec rozdziału.