5. Best friends | Opis przejścia poradnik Manhunt 2
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
5. Best friends
Rzucamy się w pogoń za uciekającym. Nie zwalniamy aż do chwili dotarcia do pokoju kontrolnego, w którym ktoś nieopatrznie pozostawił sierp #1 (w zamykanej szafie - apteczka ). Ustawiamy się koło przycisku (po boku, nie z przodu maszyny) #2 . Niebawem jeden z żołnierzy zbliży się na tyle, abyśmy mogli wykonać efektowną egzekucję wykorzystującą otoczenie.
W dalszej walce wykorzystujemy schody (po drugiej stronie maszyny) z których możemy rzucać się na przeciwników #1 , oraz cień. Po załatwieniu łącznie 4 żołnierzy, do pomieszczenia wejdzie kolega z pistoletem . Zabieramy mu go. Wychodzimy przez drzwi którymi wcześniej wpadli do środka żołnierze. W szafkach #2 , znajdujemy apteczki i magazynek . Małe drzwi po lewej prowadzą do hali z dwoma apteczkami . Wychodzimy przez podwójne, główne drzwi i rozwalamy łeb żołnierzowi, który otwiera do nas ogień.
Gonimy uciekiniera aż do chwili gdy zniknie za metalowymi drzwiami #1 . Jako, że są one zamknięte - przebijamy się przez kilku przeciwników, idąc drogą okrężną, wokół budynku. Chociaż możemy bawić się w pukanie w ściany i egzekucje, to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby ich wszystkich szybko powystrzelać. Jeden strzał w głowę z bliskiej odległości to aż za dużo #2 .
Dokładnie przeszukując plac, natrafiamy na kilka pudełek amunicji . Naszym celem są niebieskie drzwi zaznaczone kropką w tymże kolorze na naszym radarze #1 . Po chwili do hali wbiegnie dwóch żołnierzy. Pod ręką powinniśmy mieć w tym pomieszczeniu 2 apteczki . Wchodząc do kolejnej hali od razu chowamy się w cieniu po prawej. Wykorzystując nasze położenie, możemy przeprowadzić egzekucję na żołnierzu (sam lewy przycisk myszy, pod warunkiem że jesteśmy wystarczająco blisko za delikwentem) #2 .
Umieszczamy jedno z ciał na taśmie #1 , a następnie włączamy maszynę. Wspinamy się na taśmę którą przed chwilą jechał sprasowany "towar" #2 . U góry skręcamy w prawo i jeszcze raz w prawo. Powinniśmy zobaczyć cel naszej pogoni. Okrągłymi schodami na górę dostajemy się na dach.
W szafce po lewej, mamy dwa pudełka z amunicją #1 . Gonimy ofiarę uciekającą pomiędzy snopami siana, dopiero na końcu trasy będziemy mogli pozbawić ją głowy celnym strzałem #2 . Do akcji włącza się helikopter, a my szybko wracamy po własnych śladach do obrotowych schodów.
W połowie drogi do niebieskich drzwi #1 , zaatakuje nas przeciwnik z pałką policyjną . W małym pomieszczeniu, przyległym do korytarza pełnego szafek #2 , powinniśmy znaleźć jeszcze czterech wrogów. Jeden stoi przy skrzynce wysokiego napięcia, co możemy w brzydki sposób wykorzystać.
Dalsza część trasy przebiega bezproblemowo. Aż do przystani, na której 4 żołnierzy #1 grzecznie na nas czeka. Kilka strzałów w głowę później - wsiadamy na łódź #2 .