3. Sexual deviants | Opis przejścia poradnik Manhunt 2
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
3. Sexual deviants
Chwytamy cegłę po lewej #1 i rzucamy nią w okno #2 . Podnosimy kawałek szkła i wdrapujemy się do środka.
Przed nami pierwsza jak dotąd szansa na egzekucję z wykorzystaniem dobrodziejstw otoczenia. Zakradamy się za plecy przeciwnika i naciskając lewy przycisk myszy, przechodzimy do zabójczej sekwencji #1 . Przed wyjściem z toalety, możemy zabrać strzykawkę . Przez korytarz #2 , przebiegamy cieniem, kiedy światło jest zgaszone. Na jego końcu znajdujemy cegłę i kawałek szkła . Szybko chowamy się w cieniu.
Kiedy główna atrakcja lokalu zejdzie ze sceny, przybędzie do nas dwóch dżentelmenów #1 . Czekamy spokojnie w cieniu na dogodną sytuacją, a następnie wykończamy tego który łazi w tą i z powrotem (powinniśmy mieć jeszcze czas na ubicie drugiego, który lubi stać w miejscu). Awantura #2 powinna przyciągnąć uwagę trzeciego, więc możemy wycofać się do łazienki, zgarnąć pozostawioną tam broń i zaczaić się w cieniu.
Przeszukując salę ze sceną, natrafimy na kij bejsbolowy , puszki i kawałek szkła . Jedno z ciał umieszczamy na metalowej płycie za ladą #1 , otwieramy w ten sposób drzwi i wchodzimy za scenę. W korytarzu przed nami - jeden odwrócony przeciwnik #2 i apteczka .
Po oświetlonym placu #1 chodzi kolejny dewiant. Jeszcze dwóch możemy do siebie przyciągnąć wydając głośne dźwięki (np. biegając). Po prawej mamy schody ,na górze których znajdziemy gablotkę z toporem #2 (musimy rozbić szkło aby go wydostać). Nieco dalej - apteczka i kolejna gablotka. Używając nowej broni, odcinamy jedną z głów i zabieramy ze sobą.
Wracamy na parter i używamy głowy do otwarcia sobie drzwi #1 . Odczekujemy chwilę przed wejściem, dzięki czemu przeciwnik w środku powinien być odwrócony, czyli innymi słowy - gotowy na śmierć. Schodzimy do klimatycznych podziemi i czym prędzej pozbawiamy głowy jegomościa, który pojawia się kilka kroków przed nami #2 . Zabieramy mu piłę tarczową . Rzucając (np. głowami) w boczne światła, możemy pomieszczenie zaciemnić. Teraz na spokojnie przeszukujemy cele, używając odpowiednich przycisków .
Trzecia cela od wejścia - to przeciwnik uzbrojony w baton i apteczka . W celi drugiej napadnie na nas uzbrojony w topór psychopata, kryjący się za lustrem weneckim #1 . W pierwszej z cel nie znajdziemy niczego ciekawego. Wychodzimy na zewnątrz i skręcamy w prawo #2 (za kratę).
Przed nami bardzo miłe zadanie - wchodzimy do każdej z cel i wykonujemy makabryczną egzekucję z wykorzystaniem otoczenia #1 . Możemy na spokojnie biegać i generalnie - niczym się nie przejmować, muzyka zagłuszy wszystkie nasze poczynania #2 . Zaczynamy od pokoju 1, potem czyścimy 3 w którym to rozbijamy lustro i tym sposobem tworzymy sobie przejście do środkowej celi. Na biurku czeka na nas apteczka .
Naciskając przycisk #1 otwieramy drzwi do celi wychodzące na korytarz. Jeśli chcemy zaskoczyć przeciwnika, najłatwiej będzie wycofać się do korytarza i dopiero tam, poczekać na odpowiedni moment #2 . Kiedy wszystkie cele zostaną otworzone, drzwi na zewnątrz staną otworem. Po ich przekroczeniu, jak zwykle na koniec rozdziału - załączy się scenka przerywnikowa.