12. Broadcast interrupted | Opis przejścia poradnik Manhunt 2
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
12. Broadcast interrupted
Odczekujemy, aż przeciwnicy zejdą nam z oczu. W pomieszczeniu po prawej mamy piłę tarczową . Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wykorzystać wiszącą na ścianie gaśnicę #1 . Po załatwieniu pierwszego z nich, powinien pojawić się przeciwnik z pistoletem , którego odbicie ułatwi wyeliminowanie pozostałych. Przed telewizorem #2 , czeka na nas katana .
Podążamy za tabliczką prowadzącą nas do wyjścia #1 . Przy skrzynce wysokiego napięcia zastawiamy pułapkę na jednego z gangsterów (pukamy w ścianę i wycofujemy się w cień) #2 . Obecność ciała powinna przyciągnąć jeszcze dwóch kolegów zabitego.
Odszukujemy niebieskie drzwi #1 , stukamy w ścianę i chowamy się w cieniu. Do korytarza powinno wbiec przynajmniej dwóch przeciwników. W sali kinowej czeka jeszcze paru #2 (głównie uzi ). Wychodzimy przez drzwi po prawej. W studiu mamy jeszcze trzech przyjemniaczków i apteczkę . Trzymamy się tabliczek kierujących nas do wyjścia.
Przed nami trzech przeciwników #1 z uzi . Wyczekujemy na odpowiedni moment zanim się wychylimy. Powinniśmy przeszukać szafki, być może uda nam się znaleźć apteczkę . Pozbywamy się kłódki z zamka i wchodzimy do nowego pomieszczenia z szafkami. Przed nami trójka śmiałków, których możemy wykończyć "po cichu", zachodząc każdego z nich od strony prawej #2 .
Przechodzimy do kolejnego studia przez otwór w ścianie #1 . Jeśli się nie pośpieszymy, za chwilę zostaniemy ostrzelani (uzi ), więc czym prędzej "przyklejamy" się do korkowej osłony. Wykorzystujemy fakt, że jest ona półokrągła i przemieszczamy się za nią swobodnie, załatwiając całą trójkę #2 . Ostatni z gangsterów czai się przy drzwiach po lewej. Musimy przestrzelić kłódkę zanim dostaniemy się do kolejnej sali.
Chowamy się za pudłami po prawej i przywołujemy (puknięciem w ścianę, oczywiście) przeciwnika #1 . Pozostałych dwóch (przy szafkach) załatwiamy, zakradając się za ich plecami. Kilka kroków dalej natrafiamy na studio nagraniowe z siedmioma ciężko uzbrojonymi przeciwnikami (niektórzy z nich mają przy sobie karabiny maszynowe ) #2 . Na tyłach pozbywamy się kłódki założonej na drzwiach, przechodzimy do windy i naciskamy przycisk .
Musimy wybić kilku przeciwników #1 . Niektórzy będą dążyć do zwarcia (są uzbrojeni w bronie kontaktowe), inni (z karabinami), bezustannie będą nas ostrzeliwać. Tak się składa, że karabin jest wysoce skuteczny nawet bez strzałów w głowę, co staramy się szeroko wykorzystywać. Kiedy rozprawimy się ze wszystkimi, nadejdzie pora na obejrzenie scenki przerywnikowej #2 .