7. Bees' honey pot | Opis przejścia poradnik Manhunt 2
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
7. Bees' honey pot
Przeskakujemy nad blatem i masakrujemy recepcjonistę rozmawiającego przez telefon #1 . Zabieramy kij bejsbolowy i zawartość żelaznej szafy. W pokoju ze skrzynką wysokiego napięcia rozbijamy światło i czekamy na zaalarmowanego bandytę. Serwujemy mu bliskie spotkanie z prądem #2 .
Schody na górę prowadzą nas w końcu do koleżki z młotem #1 . Przeszukując szuflady i szafy, powinniśmy natrafić między innymi na długopis . Udajemy się do toalety, oznaczonej na radarze trupią czaszką. Wychodzimy przez okno i po cichu zbliżamy się do mocno zajętego bandziora. Kiedy jego uwaga nie jest rozproszona (poznamy po radarze), uderzamy w ścianę dając o sobie znać. Szybko cofamy się do toalety, stukamy w ścianę po raz wtóry i czekamy w cieniu na naszą ofiarę #2 (uzbrojoną w dwururkę ).
Po raz kolejny opuszczamy łazienkę przez okno i przechodzimy przez drzwi po prawej #1 . Zabijamy dwóch gangsterów. W pokoju w którym jeden z nich był z kobietą, znajdujemy drzwi do schowka, a tam, w jednej z szafek - obcęgi . Schodzimy po schodach i naciskając przycisk po prawej, otwieramy sobie przejście po lewej. Po przekroczeniu kraty, od razu chowamy się w mijanym pomieszczeniu. Musimy rozprawić się z dwoma bandytami uzbrojonymi w dwururki . Wykorzystujemy oczywiście cień #2 .
Wędrówkę kontynuujemy przez pokój 102 #1 . Przez okno, wychodzimy na zewnątrz. Musimy stoczyć pojedynek z trójką przeciwników (2x pistolet + dwururka ). Jak zwykle - kryjemy się w miarę blisko nich #2 i czekamy na przeładowanie. Szybko zmieniamy strony placu, ponieważ po naszych śladach nadciąga kolejnych dwóch nieprzyjaciół. Ostatni przyjemniaczek wylezie od strony trzech pierwszych.
Przeszukując dokładnie plac, powinniśmy natrafić na apteczkę . Korzystając z drzwi nieopodal pralek #1 , dostajemy się do środka. Skręcamy w lewo i zachodzimy od tyłu jednego z naszych wrogów (pistolet ). W pobliżu powinno kręcić się jeszcze trzech jegomości, a w ich eksterminacji, z pewnością pomocna okaże się gaśnica #2 .
Wdrapujemy się po schodach #1 . Jeśli nie zwołaliśmy wcześniej patrolujących teren agentów do pokoju z gaśnicą, prawdopodobnie spotkamy ich właśnie teraz. Na trzecim piętrze natrafimy na silny opór #2 (dwie dwururki + pistolet ). Między osłonami biegamy szybko, a kule do kolejnego przeładowania liczymy dokładnie... .
Po naszej prawej mamy dwóch agentów #1 , po lewej jednego #2 . Przekraczamy drzwi z nakreśloną sylwetką kobiety i rozbijamy lustro. Kanałem wentylacyjnym dostajemy się do szybu windy (musimy wdrapać się na żelastwo po prawej). Oglądamy scenkę i trafiamy do korytarza z dwoma agentami (dwururka i pistolet ). Schody w górę prowadzą nas na dach, gdzie kończy się rozdział.