4. Red light | Opis przejścia poradnik Manhunt 2
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
4. Red light
Po naszej lewej mamy butelkę . Podchodzimy do bezdomnego stojącego na wprost nas, za ciężarówką #1 . Zabieramy łopatę . Odbijamy uliczką w prawo, gdzie jesteśmy świadkami morderstwa. Podążamy za sprawcą #2 , który wchodzi do budynku (strzykawka ) i go załatwiamy (ma przy sobie obcęgi ). Odpowiednio zajmujemy się również jego kolegą (z kijem bejsbolowym ).
Używamy obcęgów do otwarcia sobie drogi przez kratę #1 . Znajdujemy się na boisku do koszykówki. Po chwili dołączy do nas dwójka osiłków z kijami bejsbolowymi #2 . Wycofujemy się szybko do cienia koło studzienki.
Stuknięcie w ścianę przywoła do nas jednego z przeciwników, który ustawi się w miejscu idealnym do egzekucji #1 . Drugiego pozbywamy się wykorzystując taktykę opartą np. o stukanie w ściany, chowanie się w cieniu i paskudny atak od tyłu. Zaglądamy do budynku z którego panowie wyszli. Człowiek którego widzimy przed nami #2 za moment się odwróci i uda do pokoju po prawej (apteczka ), więc czekamy tam na niego przygotowani do ataku (jeśli staniemy zaraz przy ścianie, nie powinien nas zobaczyć).
Odszukujemy kolejne schody po których wchodzimy na górę. Korzystając z pudeł #1 , dostajemy się jeszcze wyżej. Poznajemy dwóch naszych nowych bliskich znajomych #2 z pałkami policyjnymi . Schodzimy na dół, stajemy w cieniu przy studzience i czekamy aż jeden z nich się odłączy i pozostawi kolegę na śmierć. Tego który odszedł, pozbawiamy życia w tradycyjno-egzekucyjny sposób.
Na tyłach sklepu znajdujemy brzytwę #1 . Wchodzimy przez boczne wejście i wykorzystując cień we wnętrzu - wabimy i wykańczamy ochroniarza w garniturze. Idąc przy ścianie #2 , dostajemy się za ladę i załatwiamy sprzedawcę. Jeśli potrzebujemy, zabieramy apteczkę . Odnajdujemy schody na górę. W pewnym momencie zacznie nas gonić dwóch przeciwników. Możemy ich zabić, albo zignorować i czym prędzej przebiec po kładce i dalej - po schodach przeciwpożarowych prowadzących w górę.
Powinniśmy spaść do środka budynku. Przechodzimy przez dziurę #1 i oglądamy scenkę przerywnikową #2 .