1. Awakening | Opis przejścia poradnik Manhunt 2
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
1. Awakening
Idąc w cieniu (przy ścianie) po lewej stronie, przechodzimy przed celą #1 . Jeśli przed następną celą przejdziemy po cichu [lewy Ctrl] w momencie, kiedy więzień jest odwrócony do wnętrza celi (patrzymy na jego strzałkę na radarze, po lewej na dole), nie wzbudzimy jego zainteresowania. W sposób identyczny postępujemy w przypadku celi numer trzy. Nawet jeśli któryś z zamkniętych kryminalistów, zwróci na nas uwagę, nic się nie stanie. W kolejnym korytarzu natrafiamy na wisielca #2 . Idziemy dalej.
W czerwonym korytarzu czeka na nas strzykawka #1 . Eliminujemy z jej pomocą ofiarę #2 . Przy okazji poznajemy system rządzący egzekucjami - trzymamy prawy, a następnie przytrzymujemy lewy przycisk myszki, wybierając tym samym jedną z trzech sekwencji danej broni, a następnie wykonujemy szereg gestów w trakcie których nasz śmiałek pastwi się w najlepsze nad swoim celem.
Nieco dalej spotykamy przeciwnika z którym musimy stoczyć walkę #1 . Co prawda możemy przebiec się po okolicznych pokojach i zdobyć broń, ale w tym czasie zdążymy go już zatłuc pięściami. Zaglądamy do pomieszczenia po lewej, zabieramy strzykawkę i apteczki #2 .
Po przejściu przez kratę skręcamy w lewo i chowamy się w cieniu. Stajemy twarzą do ściany i pukamy w nią. Pielęgniarz wyjdzie na zewnątrz #1 , a my będziemy mogli efektownie go wykończyć. Wchodzimy do budki, którą niedawno okupował i naciskamy #2 przycisk [spacja].
Po dotarciu do korytarza #1 , sprawdzamy [spacja] szafkę po lewej. Jeśli mamy ochotę - możemy zamienić [przytrzymujemy F] aktualnie posiadaną broń, na kawałek szkła . Po prawej - dwa przyciski . Używamy migającego, czekamy i wsiadamy do windy. Aby wydostać się z kabiny #2 , wciskamy [spację]. Przy ciele, znajdujemy długopis .
Przed nami nerwowy przeciwnik. Przywieramy do ściany [C] i wychylamy się [E], obserwując korytarz przed nami #1 . W chwili, w której delikwent się odwróci - szybko przechodzimy (ale nie biegniemy) do cienia po prawej. Wychylamy się w drugą stronę [Q] i po raz wtóry wyczekujemy na odpowiedni moment. Szybka egzekucja załatwia sprawę. W sali po lewej mamy długopis . Kilka kroków dalej znajdziemy nowy typ broni - młot #2 . Naciskamy przycisk .
Z pomieszczenia po naszej lewej (w środku strzykawka i apteczka ), wychodzi pielęgniarz #1 . Schodzimy po schodach. Znajdujemy kolejną strzykawkę. Przed nami kilka cel #2 , które możemy otworzyć, przeszukać (apteczka , kawałek szkła ) i wyczyścić z lokatorów. Zanim będziemy mogli przejść dalej, konieczne jest zamknięcie drzwi każdego z czterech pomieszczeń (używając przycisków ). W przedsionku, na półce po lewej - dwie apteczki .
Zakradamy się [lewy Ctrl] do pokoju po lewej #1 i ubijamy strażnika. W środku odnajdziemy długopis . Z szafki nieopodal schodów #2 , możemy wyciągnąć kawałek szkła . Przed oknem na górze czeka na nas odwrócony pielęgniarz, do którego możemy się zakraść. Po lewej na półce - apteczka . Po prawej w jednej z szafek - młot .
W kolejnym pomieszczeniu #1 , znajdujemy strzykawkę i pielęgniarza, którego możemy efektownie wykończyć. Rozbijamy okno i wyskakujemy [spacja] na podwórze. Lądujemy w cieniu ciężarówki i tym samym - jesteśmy niewidoczni dla patrolujących teren przeciwników #2 . W pobliżu znajdziemy apteczki , kawałki szkła , oraz młot .
Przewagę nad dwoma pielęgniarzami zapewnią nam liczne obszary cienia, a także ciężarówka na którą możemy się wdrapać [spacja]. Możemy bezpośrednio z niej wykonywać egzekucyjne skoki #1 , kończące żywot odwróconego przeciwnika. Po zabawie musimy ukryć ciała (podnosimy je i opuszczamy klawiszem [F]), w cieniu. Na koniec - wsiadamy do śmieciarki #2 zaznaczonej na niebiesko na naszym radarze.