Rozdział 8 - Dzikusy (2) | Opis przejścia Mafia II Mafia II poradnik
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
ZNISZCZENIE BARU:
Zniszczenie baru składa się z dwóch części, przy czym nie są one obowiązkowe. Oznacza to, że możesz zostać wyręczony przez znajdujące się tu osoby. Najpierw będziesz mógł ostrzelać bar z użyciem karabinu Thompson #1 #2 . Ostrzał najprawdopodobniej dobiegnie końca w momencie gdy wyczerpiesz amunicję do tej broni.
Następnie będziesz mógł obrzucić bar koktajlami Mołotowa. W tym celu zabierz co najmniej jeden taki obiekt (a najlepiej dwa) z bagażnika zaparkowanego nieopodal samochodu #1 . Powróć do swoich kompanów i podrzuć wybuchową niespodziankę. Zniszczenie baru nagrodzone zostanie większą eksplozją #2 .
PODJECHANIE DO STAREJ ODLEWNI:
Nie musisz rozglądać się po tej okolicy, bo nie znajdziesz tu nic ciekawego. Wsiądź do pojazdu, którym tu przyjechałeś #1 i powróć na asfaltową drogę. Kieruj się na północny-wschód, a po kilku chwilach dołączysz do sojuszników czekających przed główną bramą odlewni #2 . Za chwilę obejrzysz nową cut-scenkę.
ZABICIE WSZYSTKICH ŻELI PRZEBYWAJĄCYCH W ODLEWNI:
Przed Tobą kilkunastominutowa bitwa, której wygranie nie powinno jednak okazać się zbyt trudne. Wrogów, którzy już teraz będą chcieli uciec #1 nie musisz atakować. Skup się na tych osobach, które pozostaną w odlewni. Początkowo będziesz poruszał się w linii prostej. Najważniejszą sprawą jest to by przez cały czas korzystać z zasłon #2 i szybko podbiegać do kolejnych miejsc skąd będzie można prowadzić bezpieczny ostrzał.
Do lokalizowania wrogów używaj radaru i wykorzystuj okazje gdy będą oni zajęci atakowaniem Twoich sojuszników #1 . Uważaj, bo mniej więcej w połowie drogi jeden z przeciwników będzie Cię chciał staranować samochodem #2 . Na szczęście wystarczy się umiejętnie schować, a nic złego Ci się nie stanie.
Po kilku chwilach dotrzesz do wraków paru samochodów i gra powinna tu utworzyć checkpoint. Rozejrzyj się, a znajdziesz pożywienie oraz karabin M1 Garand #1 . Z karabinu warto już teraz zacząć korzystać, gdyż będziesz mógł w ten sposób łatwiej likwidować kolejnych przeciwników. Nowi wrogowie przebywają na północ od tego miejsca #2 .
W trakcie tej bitwy będziesz musiał uważać na przeciwników podrzucających koktajle Mołotowa #1 . Przyda Ci się tu właśnie karabin, dzięki czemu będziesz ich mógł zdejmować z większej odległości. Zauważ, że wrogów możesz też zaskoczyć, a mianowicie udać się w lewo i przejść przez wagon #2 .
Po wygranej bitwie dokładnie się rozejrzyj, gdyż w niewielkiej chatce #1 odnajdziesz nowy numer Playboya. Do dalszej części odlewni prowadzi wąskie przejście #2 i musisz się oczywiście liczyć z tym, że już wkrótce spotkasz nowych wrogów.
Tu musisz przede wszystkim uważać na przeciwnika stojącego na górnym balkoniku #1 , bo będzie on podrzucał koktajle Mołotowa. Postaraj się go w miarę możliwości szybko zlikwidować. Zachowuj też bezpieczny dystans od osobnika wyposażone w strzelbę #2 . Wszystkie te narzędzia zagłady po wygranej bitwie możesz zebrać (koktajle wchodząc po schodach na górny balkonik).
W trakcie kolejnej bitwy możesz rozważyć przebiegnięcie do znajdującego się na poboczu wagonu #1 , dzięki czemu w łatwy sposób zaskoczysz kolejnych przeciwników. Kawałek dalej rozstawiła się ostatnia już grupa. W tym przypadku najwięcej uwagi musisz poświęcić pozbyciu się przeciwnika wyposażonego w MP-40, który będzie stał na górnym balkoniku #2 . Po wygranej bitwie możesz oczywiście zabrać giwerę, z której korzystał.