Rozdział 3 - Wróg publiczny (2) | Opis przejścia Mafia II Mafia II poradnik
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
SPOTKANIE SIĘ Z MARIĄ AGNELLO I PODWIEZIENIE JEJ DO SZPITALA:
Wyjdź z baru, wsiądź do swojego pojazdu i jedź na wschód, a konkretnie w stronę oznaczonego na Twojej podręcznej mapie mieszkania Marii. Po dotarciu na miejsce #1 zaparkuj między budynkami i wejdź do środka. Zainteresuj się tu przede wszystkim leżącym na ziemi numerem Playboya #2 .
Mieszkanie Marii znajduje się po lewej stronie korytarza #1 . Zapukaj i wysłuchaj krótkiej rozmowy. Powróć teraz do swojego samochodu i zaczekaj aż wsiądzie do niego również Maria #2 .
Kobieta poprosi Cię o bezpieczną jazdę i możesz skorzystać z ogranicznika prędkości (klawisz L) #1 , choć nie jest to wymagane. Kieruj się teraz w stronę szpitala zlokalizowanego na zachód od tego miejsca, wysłuchując po drodze kolejnych szczegółów planu. Po dotarciu do celu zjedź z asfaltowej drogi #2 i zaparkuj auto przy głównym wejściu do szpitala.
PRZEDOSTANIE SIĘ DO WNĘTRZA URZĘDU DS. REGULACJI CEN:
Podjedź do znajdującego się po drugiej stronie ulicy urzędu i zaparkuj samochód w pobliżu wąskiej alejki prowadzącej w stronę tego budynku #1 . Wysiądź z auta i ruszaj w tamtą stronę. Docelowo będziesz musiał dotrzeć do płotu #2 i wcisnąć SPACJĘ by przedostać się na drugą stronę.
Zgodnie z wyświetloną wskazówką dobrze byłoby wcisnąć klawisz C by sprawdzić na jakich zasadach działania funkcja skradania. Godne odnotowania jest przede wszystkim to, że nie musisz wyłączać opcji biegu, dzięki czemu będziesz się w tym trybie mógł cicho i w miarę szybko poruszać. Skieruj się w stronę oznaczonego budynku #1 i wejdź do środka przez otwartą okiennicę #2 .
ZABRANIE KLUCZY Z GABINETU DYREKTORA:
Powyższą mapkę odnajdziesz w wielu różnych miejscach urzędu (zawieszoną na ścianach). Czerwony znaczek X oznacza miejsce, w którym aktualnie się znajdujesz.
Zaczynasz w toalecie (punkt 1 na mapie). Upewnij się, że nadal się skradasz (klawisz C), wyjdź z toalety i skieruj się w prawo #1 , mijając po drodze pierwszą mapkę urzędu. Docelowo musisz dotrzeć do podwójnych drzwi (punkt 2 na mapie) #2 i je otworzyć.
Budynek urzędu patrolowany jest przez trzech wartowników. Zdecydowanie nie polecam zabijać ich z broni palnej. Jeżeli upierasz się przy tym żeby się ich pozbyć to zacznij od dwóch osób patrolujących teren na piętrze, a na koniec zostaw sobie wartownika siedzącego przy biurku na parterze (punkt 5 na mapie). Za każdym razem zakradaj się do wartownika od tyłu i wciskaj lewy przycisk myszy żeby go nie unieszkodliwić #1 #2 . Na szczęście nawet dokonasz tego w niewłaściwym miejscu, to ciało nieszczęśnika będziesz mógł odciągnąć.
Ja proponuję pozostawić wszystkich strażników przy życiu, a więc przez cały czas pozostawać w ukryciu. Skieruj się w stronę południowych schodów (punkt 3 na mapie) #1 . Zatrzymaj się na półpiętrze i zaczekaj aż strażnik patrolujący tę okolicę oddali się lub pójdzie do toalety #2 .
Szybko wyjdź na piętro i wybierz pierwsze drzwi po prawej stronie (punkt 4 na mapie) #1 , prowadzące do biura dyrektora. Po znalezieniu się w środku koniecznie zamknij za sobą drzwi. Zbadaj okolice biurka, na którym odnajdziesz klucz #2 .