Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mafia II - poradnik do gry

Mafia II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1) | Opis przejścia Mafia II Mafia II poradnik

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Rozdział 15 - Per aspera ad astra

ODEBRANIE TELEFONU I WYJŚCIE Z MIESZKANIA:

1 - Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry
Zacznij od odebrania telefonu (wyjątkowo wystarczy do niego podejść), a dowiesz się, że Carlo będzie chciał się z Tobą spotkać w obserwatorium - Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry

Zacznij od odebrania telefonu (wyjątkowo wystarczy do niego podejść), a dowiesz się, że Carlo będzie chciał się z Tobą spotkać w obserwatorium. Załóż dowolne ubranie #1 , po czym wyjdź z mieszkania #2 . Przy próbie skorzystania ze schodów załączy się dłuższa cut-scenka, w trakcie której Leo wyjaśni Ci całą sytuację. Generalnie zmieni się tylko jedno - nadal będziesz chciał udać się do laboratorium, przy czym Twoim założeniem będzie pozbycie się Falcone.

DOTARCIE DO OBSERWATORIUM:

2 - Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry
Zacznij od pozyskania samochodu i w tym celu możesz się włamać do zaparkowanego auta lub zatrzymać przejeżdżający pojazd #1 - Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry

Zacznij od pozyskania samochodu i w tym celu możesz się włamać do zaparkowanego auta lub zatrzymać przejeżdżający pojazd #1 . Kieruj się w stronę obserwatorium położonego w północnej części miasta. Po dotarciu na miejsce skręć na parking #2 , a następnie podjedź w oznaczone przez grę miejsce.

ROZPRAWIENIE SIĘ Z LUDŹMI FALCONE:

3 - Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry
Przed Tobą co najmniej kilkanaście minut walk z ludźmi Falcone - Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry

Przed Tobą co najmniej kilkanaście minut walk z ludźmi Falcone. Będziesz się musiał bardzo pilnować, bo wielu z nich będzie korzystało ze świetnych broni. Zacznij od schowania się za najbliższą zasłoną. Pozbądź się nadbiegających wrogów, zanim zbytnio się zbliżą #1 . Dopiero po ich wyeliminowaniu ostrzelaj przeciwników okupujące górne balkoniki #2 .

4 - Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry
Nie wychodź zza zasłony dopóki nie zlikwidujesz wszystkich widocznych przeciwników - Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry

Nie wychodź zza zasłony dopóki nie zlikwidujesz wszystkich widocznych przeciwników. Skieruj się ostrożnie w stronę schodów #1 . Po znalezieniu się na górze ruszaj prosto. MUSISZ się tu za chwilę schować, bo w Twoją stronę zaczną biec kolejni świetnie wyposażeni wrogowie #2 .

5 - Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry
Powoli przesuwaj się do przodu, za każdym razem chowając się za zasłoną i sprawdzając czy nie nadbiega nikt nowy #1 - Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry

Powoli przesuwaj się do przodu, za każdym razem chowając się za zasłoną i sprawdzając czy nie nadbiega nikt nowy #1 . Musisz przebić się na sam koniec. Uważaj na co najmniej jednego przeciwnika, który będzie Cię czaił przy wejściu do jednego z budynków obserwatorium #2 .

6 - Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry
Kolejni wrogowie znajdują się w pomieszczeniu po prawej stronie #1 - Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry

Kolejni wrogowie znajdują się w pomieszczeniu po prawej stronie #1 . Jeden z nich będzie okupował okolice wejścia, a drugi górny balkonik. Po ich wyeliminowaniu podejdź ostrożnie do przodu. Przygotuj się do wyeliminowania dwóch nowych wrogów. Pierwszy przeciwnik pojawi się na górny balkoniku, zaś drugi będzie znajdował się bezpośrednio nad Tobą #2 .

7 - Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry
Wejdź do zabezpieczonego pomieszczenia i skorzystaj ze znajdujących się tu schodów by zejść na niższe piętro #1 - Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry

Wejdź do zabezpieczonego pomieszczenia i skorzystaj ze znajdujących się tu schodów by zejść na niższe piętro #1 . Rozejrzyj się, a odnajdziesz na ziemi nowy numer Playboya #2 . Możesz już powrócić na górę.

8 - Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry
Wyjdź po schodach na górny balkonik i rozejrzyj się za granatami - Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry

Wyjdź po schodach na górny balkonik i rozejrzyj się za granatami. Ostrożnie zbliż się do lewego przejścia #1 . Wkrótce dojdzie tu do niewielkiej eksplozji. Gdy tylko będzie bezpiecznie wejdź do środka, ustaw się przy schodach i zaczekaj aż przybiegną do Ciebie nowi wrogowie #2 .

9 - Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry
Możesz już ruszać na górę - Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry

Możesz już ruszać na górę. Schowaj się tu przy schodach #1 i postaraj się z tego miejsca zlikwidować dwóch nowych przeciwników. Kolejni wrogowie wybiegną z widocznego w oddali budynku #2 i pozbycie się ich nie powinno stanowić większego problemu.

10 - Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry
Rozejrzyj się dokładnie po dachu, a odnajdziesz tu jeden z numerów Playboya #1 - Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry

Rozejrzyj się dokładnie po dachu, a odnajdziesz tu jeden z numerów Playboya #1 . Możesz już skierować się w stronę budynku, z którego wybiegli przeciwnicy #2 .