Rozdział 5 - Piła (3) | Opis przejścia Mafia II Mafia II poradnik
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
WYDOSTANIE SIĘ Z GORZELNI:
Powróć na niższe piętro #1 . Losem towarzyszących Ci osób nie musisz się przejmować, gdyż nic im nie grozi. Zamiast korzystania z windy wybierz lewą klatkę schodową, którą poprzednio zignorowałeś #2 .
Podejdź trochę do przodu, a budynkiem wstrząśnie większa eksplozja. Przygotuj się, gdyż przez znajdujące się w oddali drzwi wybiegnie dwóch przeciwników #1 . Pozbądź się ich będąc przyklejonym do jednego ze słupów. Trzeci przeciwnik najprawdopodobniej pozostanie w środku. Zlikwiduj go #2 i nie daj mu się zaskoczyć, bo będzie się zapewne skrywał za regałem.
Ponownie skorzystaj ze schodów #1 . Docelowo musisz dotrzeć na najniższe piętro, które już w całości będzie ogarnięte przez płomienie. Wybierz tu centralne przejście #2 , kierując się w stronę widocznego w oddali wyjścia z gorzelni. Zaczekaj aż dotrze tu Joe, a gra wyświetli nowy filmik przerywnikowy.
ZAWIEZIENNIE RANNEGO HENRY'EGO DO DOMU EL GRECO:
Przed Tobą dość trudna "sekcja jeżdżona". Oto kilka związanych z nią wskazówek:
1) Misja zostanie zawalona w momencie gdy pasek zdrowia Henry'ego (pokazywany w prawym górnym rogu ekranu) spadnie do zera. Twój kompan będzie regularnie opadał z sił, tak więc zadanie to należy potraktować jako wyścig z czasem.
2) Henry może stracić dodatkowe punkty zdrowia jeżeli będziesz wpadał na inne auta czy elementy otoczenia. Nie możesz sobie pozwolić na więcej niż kilka stłuczek, gdyż w przeciwnym wypadku nie zdążysz go dowieźć do doktora.
3) Nie musisz się martwić łamaniem przepisów, tak więc nie zapomnij wyłączyć ogranicznika prędkości.
4) Jeżeli masz wybrany realistyczny tryb jazdy to będziesz musiał zachować szczególną ostrożność na dłuższych prostych i przede wszystkim nie wykonywać gwałtownych ruchów by nie wpaść w poślizg.
Przejażdżkę rozpocznij od zniszczenia dwóch drewnianych płotków #1 #2 . Uważaj żeby w wyniku zderzeń nie stracić panowania nad autem!
W trakcie też przejażdżki sporym utrudnieniem będą działania policji. W miarę możliwości utrzymuj stałą wysoką prędkość by nie dać się dogonić stróżom prawa #1 . Na szczęście rozpędzenie się będzie możliwe chociażby podczas przeprawy przez most #2 .
Uważaj w końcowej części przejażdżki. Dom lekarza znajduje się na wzgórzu, a Ty po drodze będziesz musiał pokonać dwa ostre zakręty #1 . Po dotarciu na miejsce wjedź na podjazd prowadzący do posiadłości El Greco #2 , a gra po chwili wyświetli nowy filmik przerywnikowy. Zauważ, że w nagrodę za wykonaną misję otrzymałeś 2000 dolarów.
PRZEKAZANIE SIOSTRZE VITO GOTÓWKI POTRZEBNEJ NA SPŁACENIE DŁUGU:
Musisz powrócić do mieszkania, które odwiedzałeś już między innymi w drugim rozdziale gry. Nie radzę używać samochodu, z pomocą którego dostarczyłeś rannego Henry'ego (Culver Empire), bo policja rozgląda się za tym wozem. Zamiast tego lepiej ukraść auto zaparkowane przez jednym ze znajdujących się w tej dzielnicy domków #1 . Dojedź samochodem w okolice mieszkania rodziny głównego bohatera #2 (nie jest ważne gdzie go zaparkujesz).
Skorzystaj z dobrze znanego Ci już głównego wejścia do budynku #1 . Wyjdź na pierwsze piętro i odszukaj drzwi prowadzące do mieszkania siostry Vito #2 . W trakcie cut-scenki główny bohater przekaże jej gotówkę.
POWRÓT DO DOMU:
Tradycyjnie już w celu zakończenia tego rozdziału musisz powrócić do mieszkania Joe #1 i rozłożyć się na kanapie #2 . Radzę wydać trochę z posiadanej gotówki i pozałatwiać inne sprawy, bo kolejny rozdział rozpocznie się w innym miejscu. Jest to też ostatnia okazja do tego by nacieszyć się zimowymi klimatami Empire Bay. :-)