Rozdział 3 - Wróg publiczny (3) | Opis przejścia Mafia II Mafia II poradnik
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
ODNALEZIENIE SEJFU I WYKRADZENIE KARTEK:
Sejf znajduje się w pomieszczeniu Distribution Point zlokalizowanym na pierwszym piętrze (punkt 9 na mapie), ale zanim się tam udasz dobrze byłoby wyłączyć podłączony do niego alarm. W tym celu powróć na parter i ostrożnie obejdź od tyłu wartownika siedzącego przy biurku (punkt 5 na mapie) #1 . Skieruj się w stronę północnego przejścia (punkt 6 na mapie) #2 .
Docelowo musisz dotrzeć do niebieskich drzwi prowadzących do piwnicy (punkt 7 na mapie) #1 . Po znalezieniu się na dole zbadaj wszystkie pomieszczenia, a w jednym z nich odnajdziesz numer Playboya #2 .
Jedno z pomieszczeń będzie posiadało panel kontrolny na ścianie #1 , z pomocą którego wyłączysz alarm. Możesz już powrócić w okolice miejsca, w którym przesiaduje jeden z wartowników (punkt 5 na mapie). Musisz się przedostać na piętro i możesz tego dokonać korzystając ponownie z południowych schodów (punkt 3 na mapie) lub wybierając centralne schody (punkt 8 na mapie) #2 . Nie polecam tego drugiego wariantu, bo łatwo można tu zostać zauważonym przez jednego z pozostałych dwóch wartowników.
Jak już wcześniej wspomniałem, musisz dotrzeć do pomieszczenia Distribution Point znajdującego się w zachodniej części budynku, na pierwszym piętrze (punkt 9 na mapie) #1 . Wejdź do środka i zamknij za sobą drzwi. Podejdź do pobliskiej bramki i rozwiąż dobrze Ci znaną mini-grę by odblokować sobie przejście #2 .
Możesz już podejść do sejfu #1 i go otworzyć. Jeżeli wyłączyłeś wcześniej alarm to nic złego się teraz nie stanie. W przeciwnym wypadku zaalarmowane zostaną lokalne służby #2 , co znacząco utrudni Ci ucieczkę.
WYDOSTANIE SIĘ Z BUDYNKU:
ZANIM wydostaniesz się z budynku dobrze byłoby zbadać okolicę, gdyż będziesz mógł zdobyć dwa kolejne numery Playboya. Jeden z nich leży na biurku, przy którym siedzi wartownik (punkt 5 na mapie) #1 , a drugi znajduje się w pomieszczeniu Industrial Specialist zlokalizowanym na piętrze #2 .
Z budynku możesz się wydostać na trzy sposoby. Jeżeli do tej pory unikałeś kontaktu z przeciwnikami i nie wszcząłeś alarmu, to masz do wyboru dwa wyjścia. Pierwszy wariant zakłada powrócenie w okolice toalety (punkt 1 na mapie), w której rozpocząłeś eksplorację urzędu. Odnajdziesz tu niebieskie drzwi (punkt 10 na mapie) #1 i będziesz musiał rozwiązać mini-grę by je otworzyć. Drugi wariant zakłada wydostanie się przez piwnicę i w tym celu musisz powrócić do niebieskich drzwi (punkt 7 na mapie) #2 .
W przypadku przeprawy przez piwnicę musisz odszukać pomieszczenie będące kotłownią #1 . Zejdź po schodach na dół, skieruj się prosto i skręć w prawo. Ruszaj tu prosto #2 , a następnie wciśnij SPACJĘ by się wspiąć.
Jeżeli narozrabiałeś i załączony został alarm to najlepiej wybrać trzeci wariant. Skieruj się mianowicie do pomieszczenia zlokalizowanego w północno-zachodniej części pierwszego piętra budynku (Hearings - punkt 11 na mapie), a odnajdziesz tu otwarte okno #1 . Wciśnij SPACJĘ, a po znalezieniu się na niewielkim dachu ostrożnie zeskocz na dół #2 .