Rozdział 11 - Nasz przyjaciel (3) | Opis przejścia Mafia II Mafia II poradnik
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
DOTARCIE DO MIESZKANIA JOE:
Nie dysponujesz żadną bronią, tak więc pozostaje Ci ucieczka. Na początek biegnij na południe. Po tym jak dostatecznie oddalisz się od wrogów zdobądź szybko jakiś samochód, czy to poprzez wybicie szyby w zaparkowanej przy jednym z sąsiednich domów maszyn #1 czy poprzez zatrzymanie i kradzież przejeżdżającego pojazdu #2 .
Nie próbuj nawet walczyć z Irlandczykami, tylko jedź w stronę mieszkania Joe. Nie musisz się na szczęście obawiać tego, że wrogowie dopadną Cię w samochodowym pościgu, tak więc staraj się raczej nie łamać przepisów. Zaparkuj przy mieszkaniu Joe #1 , wejdź do środka i skieruj się na drugie piętro. Musisz trzykrotnie zapukać do drzwi #2 zanim Joe je otworzy.
ZAŁOŻENIE NOWEGO UBRANIA:
Rozejrzyj się po przemodelowanym mieszkaniu Joe, a w pobliżu łóżka odnajdziesz nowy numer Playboya #1 . Sprawdź teraz zawartość szafki na ubrania #2 . Niestety, jedynym wyborem będzie zestaw składający się z koszuli i spodni, podobny do tego, który na co dzień nosi Joe. :-)
ROZPRAWIENIE SIĘ Z IRLANDCZYKAMI WE WZGÓRZACH TARY:
Wyjdź z mieszkania Joe, a następnie z samego budynku. Musisz udać się do garażu Joe #1 i wsiąść do zaparkowanej w nim jego maszyny (Shubert Beverly). Ruszaj teraz w stronę baru Wzgórza Tary zlokalizowanego w północnej części Empire Bay. Postaraj się nie zniszczyć po drodze auta Joe, bo będzie Ci ono później potrzebne. Po dotarciu na miejsce zaparkuj przed barem #2 i wejdź do środka.
Od razu po odzyskaniu kontroli nad Vito schowaj się za zasłoną #1 , dzięki czemu nie będziesz dla wrogów łatwym celem. W trakcie tej bitwy w miarę możliwie jak najszybciej pozbądź się barmana #2 , który będzie dysponował świetną bronią i równie dobrym polem widzenia.
Uważaj na przeciwnika z karabinem maszynowym, który będzie czaił się w pobliżu ścieżki prowadzącej w stronę toalet #1 . Po jego zlikwidowaniu możesz się rozejrzeć po barze, podnosząc bronie od przeciwników (pamiętaj, że jesteś z nimi "na zero"), obrabiając kasę czy smakując różnych trunków. Zbadaj też obszar za przesuwającymi się drzwiami #2 , gdyż odnajdziesz tam nowy numer Playboya.
Ruszaj w stronę tylnego wyjścia, które było pilnowane przez gostka z karabinem maszynowym #1 . Otwórz tu lewe drzwi #2 , dzięki czemu znajdziesz się na zewnątrz. Z krótkiej cut-scenki dowiesz się, że będziesz musiał doścignąć ostatniego przeciwnika uciekającego samochodem.
POŚCIG ZA OSTATNIM IRLANDCZYKIEM:
Szybko podbiegnij do "przeparkowanego" auta Joe #1 i zasiądź za kółkiem. Nie możesz się zbytnio ociągać, bo wkrótce zjawi się tu policja, które utrudni Ci w pewnym stopniu pościg. Zignoruj funkcjonariuszy i ruszaj za autem prowadzonym przez przywódcę Irlandczyków #2 .
Skup się tylko na ściganym pojeździe #1 , ignorując całkowicie goniących Cię policjantów. Joe musi prowadzić ostrzał tak długo aż auto uciekającego przywódcy zostanie całkowicie zniszczone, a on z niego wysiądzie. Teraz wystarczy go tylko mocniej potrącić #2 .
POWRÓT DO MIESZKANIA JOE:
Ruszaj szybko w stronę mieszkania Joe, bo nadal jesteś ścigany przez policję #1 . Funkcjonariuszy najlepiej zgubić na autostradzie biegnącej w północnej części mapy, choć możesz też skorzystać z usług mechanika i przemalować wóz lub wymienić tablice. Joe wysiądzie w pobliżu swojego domu #2 , wysyłając Cię do pozostawionego przez Marty'ego mieszkania.
DOJECHANIE DO STAREGO MIESZKANIA MARTY'EGO:
Mieszkanie Marty'ego znajduje się w południowej części miasta, w dzielnicy Oyster Bay. Po dotarciu na miejsce wybierz wąską alejkę między budynkami #1 , a następnie wyjdź po schodach na górę #2 i otwórz drzwi prowadzące do Twojego nowego lokum. Rozejrzyj się trochę, a na koniec połóż się do snu.