Rozdział 5 - Piła (1) | Opis przejścia Mafia II Mafia II poradnik
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Rozdział 5 - Piła
UBRANIE SIĘ I WYJŚCIE Z MIESZKANIA:
Ten rozdział rozpocznie się niemal identycznie do poprzedniego, tak więc musisz się ubrać #1 , a następnie wyjść z mieszkania. Wybierz wyjście z budynku prowadzące do garaży #2 .
UDZIELENIE POMOCY KOBIECIE, KTÓRA UCZESTNICZYŁA W WYPADKU:
Po wyjściu z budynku gra automatycznie powinna wyświetlić cut-scenkę pokazującą stłuczkę z udziałem dziewczyny Joe, którą spotkałeś w mieszkaniu. Pobiegnij w to miejsce #1 , a Vito automatycznie zaczepi mężczyznę, który nie daje jej spokoju. Osobnika tego będziesz musiał pokonać w walce wręcz #2 . Nie jest on łatwym oponentem, tak więc radzę się pilnować i starannie wyprowadzać ataki. W nagrodę za udzielenie pomocy kobiecie otrzymasz 50 dolarów.
SPOTKANIE SIĘ Z JOE W BARZE:
To kolejne proste zadanie. Do baru możesz równie dobrze podjechać autem pobitego przed chwilą mężczyzny #1 , zwłaszcza że w trakcie tej części rozdziału nie będzie Ci potrzebny szybki ani zadbany wóz. Po dotarciu do celu podróży #2 wysiądź z auta i wejdź do baru. Gra powinna uaktywnić cut-scenkę po tym jak zbliżysz się do schodów.
ODEBRANIE SPRZĘTU OD HARRY'EGO:
W trakcie spotkania w barze poznasz Lucę Gurino. Dowiesz się też, że Twoje nowe zadanie będzie polegało na zlikwidowaniu pewnej osoby i w tym celu konieczne okaże się pozyskanie karabinu MG-42 od zaprzyjaźnionego handlarza Harry'ego. Wyjdź z baru, wsiądź do dowolnego auta i ruszaj w stronę siedziby Harry'ego zlokalizowanej w północno-zachodnim narożniku mapy. Po dotarciu na miejsce wjedź w alejkę między budynkami #1 . Zaparkuj auto z boku i wejdź do oznaczonego przez grę budynku (musisz skorzystać z dzwonka i zaczekać aż Harry Cię wpuści) #2 .
Przejdź do pomieszczenia, w którym przebywa Harry #1 , a po odbyciu z nim dłuższej rozmowy otrzymasz skrzynię z karabinem. Zauważ, że od Harry'ego możesz zakupić (podchodząc do lady) pistolet Magnum oraz strzelbę i nie jest to głupi pomysł, bo już wkrótce przydadzą Ci się dobre bronie. Wyjdź ze skrzynią z budynku i załaduj ją do bagażnika zaparkowanej w tym miejscu furgonetki (Shubert 38 - Furgon) #2 . Wsiądź do tego właśnie auta, gdyż będzie Ci ono potrzebne do zaliczenia dalszej części tej misji.
DOTARCIE NA MIEJSCE SPOTKANIA Z HENRYM I JOE:
Zgodnie z otrzymaną podpowiedzią po drodze nie będziesz mógł uczestniczyć w żadnych poważniejszych stłuczkach by nie uszkodzić przewożonego ładunku. Dodatkowo radzę unikać łamania przepisów ruchu drogowego. Gra najprawdopodobniej skieruje Cię na zachodnią drogę prowadzącą na południe #1 i wbrew pozorom nie możesz tu rozwijać większych prędkości. W celu dotarcia do strefy docelowej musisz wjechać w ślepą uliczkę #2 . Podjedź w oznaczone miejsce, a wyświetlony zostanie nowy filmik przerywnikowy.
ZAATAKOWANIE OBSTAWY SŁONINY:
Gdy tylko odzyskasz kontrolę nad głównym bohaterem szybko wyeliminuj gangsterów, którzy będą stali przy dwóch zaparkowanych na ulicy samochodach #1 #2 . Nie przejmuj się chwilowo ich przywódcą, osobnikiem o pseudonimie Słonina, bo jego dopadniesz nieco później. Po zlikwidowaniu wszystkich wrogów wciśnij klawisz E by opuścić stanowisko maszynowe.
RUSZENIE W POŚCIG ZA SŁONINĄ:
Pierwsza część pościgu będzie polegała na przedostaniu się do budynku gorzelni, w którym skryła się poszukiwana osoba. Wyjdź z pomieszczenia, a po dotarciu do klatki schodowej wyjątkowo skieruj się na górę. Odszukaj tu jeden z numerów Playboya #1 i dopiero teraz zejdź wraz ze swoimi kompanami na parter #2 .
Szybko ustaw się na prawo od wyjścia z budynku #1 i z tego miejsca zlikwiduj rozstawionych wokół aut kolejnych gangsterów. Po zabezpieczeniu okolicy wyjdź z budynku i skieruj się w stronę zlokalizowanego po prawej stronie wejścia do budynku gorzelni #2 . Wyważ tu drzwi poprzez wciśnięcie klawisza Q.