Tekron | Zadania | King's Bounty Wojownicza księżniczka poradnik King's Bounty: Wojownicza księżniczka
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Tekron
Kopalnia klejnotów
Jubiler Robstein, który z magicznych kryształów potrafi nawet tworzyć okulary (misja Okulary dla Starej Bobury) sam ma swoje problemy. Jego kopalnia klejnotów nie działa tak prężnie jak kiedyś, co rzecz jasna w negatywny sposób odbija się na interesach. Zatrudnieni górnicy mówią coś o przeraźliwym potworze, który zadomowił się w podziemiach i ani myślą zapuszczać się głębiej. Zrobi to Amelia.
Skromna chatka krasnoludzkiego jubilera
| Oto przyczyna kłopotów Robsteina
|
Z zachodniej strony Tekronu gdzie mieści się zakład Robsteina, trzeba przejść na drugi koniec wyspy. Wejście do kopalni znajduje się nieopodal nieczynnej windy, poznasz go po wystających torach. Wchodząc do środka można się srodze zawieść, bowiem kopalnia jawiąca się pewnie jako obszerny labirynt przejść i zakamarków, w rzeczywistości jest tylko jednym, krótkim korytarzem.
Na jego końcu nie doświadczysz także żadnego potwora, tylko krasnoluda w kwiecie wieku. Okazuje się, że to on stoi za całym zamieszaniem i ma w tym swój własny, szalony jak on sam plan. Jest to wrogi bohater, z którym rozmowa kończy się przejściem na poniższe pole bitwy.
Oponent nazywa się profesorem Nimnulem oraz otacza się swoimi ukochanymi robotami. Wspomagają go także inne krasnoludy, najpewniej twardzi i oporni na strajkowe zawołania siły roboczej, brygadziści. Zwróć uwagę na duży bonus obronny przeciwnika.
Po zniszczeniu w zarodku laserowych marzeń profesora, opowiedz o wszystkim Robsteinowi odbierając nagrodę.