Bezimienna | Zadania | King's Bounty Wojownicza księżniczka poradnik King's Bounty: Wojownicza księżniczka
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Bezimienna
Uczennica Mistikusa
Bezimienną wyspą niepodzielnie rządzi nekromanta Mistikus, który przeniósł się w to miejsce z innego świata. Wbrew pozorom jest to człowiek inteligentny i nie rzuci się biedną Amelię z szaleństwem w oczach. Co więcej, pomimo pewnym obiekcji, weźmie ją nawet na uczennicę.
Czarny Zamek
| Szykuje się potyczka z kościanymi smokami
|
W tym celu zapukaj do bram Czarnego Zamku, którego po prostu nie można nie zauważyć. Zanim zostaniesz asystentką maga, musisz jednak przejść mały test. Mistikus zaprowadzi więc naszą bohaterkę do swoich lochów z żądaniem anihilacji wszystkiego co tu żywe i nieżywe.
Po sali tortur grasują dwie grupki nieumarłych. Jeśli uznasz, że są dla Ciebie za silne, zawsze możesz opuścić podziemia i spróbować później. Przypominam o niebagatelnej roli jaką w starciu ze zdechłym plugastwem mogą odegrać poświęceni wojownicy (np. paladyni). Po walkach dokładnie oczyść pomieszczenie z wszelkich kosztowności, gdyż nie będziesz miał tu już wstępu.
Zostanie uczennicą mistrza oznacza, że od teraz możesz doskonalić się w Mrocznym Rytuale. Pozwala on zamienić duchy w przeklęte, wampiry w prastare, a zwykłe zombi w gnijące. W stosunku 5:1. Za poprawne wykonanie obrządku dostajesz punkty doświadczenia, które po osiągnięciu kolejnych poziomów, pozwalają na bardziej wydajną zamianę. Z początku jeden punkcik dostaniesz za transformację 10 wampirów, 30 duchów lub 100 zombi.
Grimuar Mroku
Kiedy już zostaniesz uczennicą Mistikusa, pora na pierwsze i w sumie ostatnie zadanie. Trzeba tylko teraz rozpocząć rozmowę od słów "Co teraz zrobimy, Mistrzu?". Nekromanta pragnie stworzyć mocarny Grimuar Mroku ale brakuje mu jeszcze kilku składników. Jednym z nich jest skóra czarnego demona, potrzebna na okładkę. Taką powinien mieć Lew Klisan z Elonu.
Mistikus to prawdziwy mentor
| Lew Klisan z Elonu zawsze ma coś na zbyciu
|
Handlarz w królestwie elfów stacjonuje w wielkim wąwozie na mostku nieopodal wielkiego wodospadu. Niestety, posiadać będzie jedynie sztuczną, nieoryginalną skórę zrobioną z czerwonych demonów. Nie mając wyjścia, kup przedmiot za proponowane przez Lwa pieniądze.
Skórę zanieś Mistikusowi. Poprosi on jeszcze naszą Amelię o kilka kropli krwi, na co wyraź zgodę. Następnie nekromanta wymagać będzie wbicia ostrza miecza w swoje serce. Jest to finalna faza przeprowadzanej ceremonii, dzięki której mag odrodzi się silniejszy i potężniejszy. Jednak przez ten czas jak jego umysł będzie oderwany od ciała, powłokę cielesną mogą opanować złe duchy. Wniosek z tego taki, że kiedy tylko Amelia zgodzi się zabić Mistikusa, w te pędy zaleje ją horda niemurarłych.
Naprzeciw sojuszniczych jednostek powinny również stanąć trzy przeklęte krzyże, które swoją inicjatywę wykażą się już na starcie bitwy. Dalej walka toczyć się będzie wedle utartych schematów, do czasu aż oczyścisz arenę z czarnych smoków, nekromantów, czy co tam u Ciebie zgromadził gospodarz zamku (kliknij go PPM). Jego niesamowity intelekt może Ci napsuć nieco krwi.
Po wygranej pojawi się prawdziwy Mistikus, wręczając Ci obiekt pożądania każdego adepta nekromancji - wyróżniający go kostur.
Skarb Jacka Albatrosa
Na południu tej jakże ponurej wyspy, praktycznie na samym klifie stoi chatka bogatego zombie. Ożywiony trup mający hopla na punkcie złotych monet ma nie lada problem, bowiem dysponuje specjalną igłą kompasu, która wskazuje położenie skarbu legendarnego pirata, ale nie może ruszyć się z Bezimiennej.
Dom chodzącego trupa
| Kosztowności Jacka na wyciągnięcie łopaty
|
Chodzi o kosztowności złożone w ziemi przez Jacka Albatrosa, stojącego swego czasu na czele korsarzy ze Szkarłatnego Wiatru. Miejscem docelowym jest mała wysepka na północno-wschodnich wodach, gdzie umiejscowiono kaplicę cmentarną. Pośród grobów znajduje się również Pomnik Nieznanego Rycerza. To właśnie pod nim rzekomo spoczywa kufer.
Jedyne co musisz zrobić w tej misji to udać się na wspomnianą nekropolię i wykopać skarb. Ponoć jest przeklęty ale i tak nie da się go otworzyć, więc zgodnie z umową oddaj go swojemu zleceniodawcy.
Posąg Mrocznego Wojownika
We wschodniej wiosce zombie stoi stary młyn, a w nim urzęduje jeden z najstarszych ożywionych na tej wyspie. Nieumarły cierpi z powodu aktu wandalizmu, jakiego dopuścił się pewien lokalny pirat niszcząc okoliczny posąg. Nasz rozmówca był z nim bardzo zaprzyjaźniony, bowiem statua wolą Mistikusa potrafiła się mówić.
Ten młyn to pewnie pozostałość po dawnych, żywych mieszkańcach wyspy
| Jeden kawałek zabrał mieszkaniec sąsiedniego domku
|
Kamienna sylwetka rozbita została na trzy części. Pierwszą zdobędziesz u sąsiada gnijącego młynarza, ale najpierw będziesz musiał poprawnie odpowiedzieć na jego trzy zagadki. Na pierwsze dwie odpowiedź "Mistrz", a przy trzeciej po prostu wyczyść wszystkie linijki dialogowe. Skrzeczący zombiak w końcu przekaże Ci tors.
Rękę z kolei zabrał do siebie krezus wioski, od którego przyjmowałeś już być może questa Skarb Jacka Albatrosa. Jego domek jest bardziej na południu. Jak można się domyśleć, liczykrupa za swój kawałek zażąda bardzo dużo, bo z początku aż 300000 sztuk złota. Dzięki odrobinie szczęścia będzie jednak można obniżyć tę kwotę po poziomu poniżej 10000, choć nie ma na to pewnego sposobu.
Ze skąpcami zawsze trzeba się użerać
| Pirata-herosa reprezentuje gnijące zombie
|
Chodzi o to by najpierw zasugerować ostro centusiowi konieczność obniżenia wygórowanej ceny. Następnie seriami wypowiedzi postarać się uzmysłowić mu, że mamy tu do czynienia z bezwartościowym produktem. Nie ma tu jednak reguły i zombie różnie może zareagować na nasze słowne starania. Mimo wszystko, cena na pewno mocna spadnie.
Najważniejsza część posągu - głowa, znajduje się w rękach wspomnianego przez młynarza pirata. Po akceptacji misji zjawi się on na wyspie, więc wystarczy mieć tylko oczy szeroko otwarte. U mnie brylował na północy. Niespokojny zombie nie ma zamiaru pozbywać się swojego trofeum, czyli będziesz musiał je zdobyć siłą. Zauważ, że nieumarły pirat z marzeniami o dalekich podróżach ma bardzo dobrze wykształcony atak i obronę.
Armia przeciwnika jeszcze w komplecie
| Poskładany posąg
|
Ostatecznie z trzema kawałkami (wydłub runy z głowy) zamelduj się w wiosce i napraw statuę. Z rekonstruowanym Mrocznym Wojownikiem wypada jeszcze zamienić kilka słów, co zakończy misję.
Wiadomość od umarłego
Okazuje się, że właściwie każdy z mieszkańców wioski zombie potrzebuje jakiejś pomocy. Randal Skrzekacz odłożył pewną sumkę pieniędzy i pragnie przekazać je swojemu bratu, jeszcze żyjącemu obywatelowi uciskanej Verony. Jeśli podejmiesz się tego zadania, nieumarły będzie bardzo zobowiązany.
To będą łatwe pieniądze
| Wieśniak zamiast zainwestować, pewnie przeje darowiznę
|
Adresatem przesyłki jest wieśniak Korwin z zachodnich krańców królestwa ludzi. Angażował on już zapewne naszą bohaterkę do akcji wypędzenia barbarzyńców z okolicznej twierdzy (Przypuść szturm na warownię Bristol). Uwaga, jeśli otworzysz paczkę zabierając pieniądze, misja zaliczy się jako nieudana.
Zanieś dar Korwinowi i wróć na Bezimienną Wyspę by odebrać nagrodę za fatygę.