Kopalnie Montero | Kontrakty | King's Bounty Wojownicza księżniczka poradnik King's Bounty: Wojownicza księżniczka
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Kopalnie Montero
Szalony Górnik
Lokalizacja celu: Montero
Zlecenie na głowę pewnego górnika, który opętany wizją ujarzmienia mocy pradawnych, krasnoludzkich króli, sam stał się ich ofiarą. Teraz stoi na straży jednego z obelisków i rozbija w pył każdego śmiałka, który mierzy się z legendą. Jedną z jego ofiar był syn mistrza Dagona z Montero. Żeby uaktywnić tę klasyczną zemstę, trzeba zejść do lochów, na pierwszym skrzyżowaniu skręcić w prawo i zapukać do drzwi warsztatu kół.
Opryskliwy Dagon i jego warsztat
| Skrzydła to niezwykle przydatne urozmaicenie w Wojowniczej Księżniczce
|
Górnika z kolei odnajdziesz na powierzchni, mniej więcej w centrum na terenach nizinnych. Niestety sam strażnik wylądował już na wzniesieniu, więc musisz użyć albo skrzydlatego konia (po Podstępny plan rodu Hagni) albo skorzystać z przejścia w kopalni. Wybierając drugie rozwiązanie, należy w podziemiach najpierw udać się w lewo, minąć zakład mistrza Vargana i trzymać się cały czas lewej strony. Na górę prowadzą masywne schody.
Szalony sztygar otacza się rzecz jasna armią złożoną z krasnoludów, a te jak wiemy to tęgie chłopy, zwłaszcza brygadziści. Nie bagatelizuj ponadto promienia obserwatorów, jeśli takowe się pojawią w większej liczbie. Wartownik Obelisku Piorunów bronić się i czarować za bardzo nie potrafi ale braki te nadrabia niebywałą agresją.
Zemsta wytrzeźwiałych górników
Lokalizacja celu: Montero
To ci dopiero historia. Rycerz Żelazna Pięść, który sprawuje pieczę nad jednym z obelisków krasnoludzkich królów (patrz zadanie Moc Trzech Króli), wypił całe piwo należące do górników z kopalni Montero. Brygadzista Torum aż kipi ze wściekłości i chętnie odda zebrane fundusze, by sprawiedliwości stało się zadość.
Bez piwa ani rusz, dosłownie
| Żelazna Pieść musi zapłacić za swoją pychę
|
Trzeźwego i wkurzonego krasnoluda spotkasz w północnym chodniku kopalni. Lokalizacja jest poniżej poziomu normalnych korytarzy i jest tak niewielka, że nawet można ją przeoczyć. Jeśli zaś chodzi o rycerza, to wyemigrował on w zachodnie partie gór Montero. Na szczyt dostaniesz się na swoim latającym koniu (Podstępny plan rodu Hagni) bądź przez jedną z kopalnianych wind.
Żelazna Pięść to twardy orzech do zgryzienia, podobnie jak zbroja jego gwardzistów, konnych, rycerzy czy paladynów. Jeśli trzymasz w swoich szeregach smoki, uważaj zwłaszcza na tych przedostatnich, dysponujących specjalną premia w starciu ze skrzydlatymi. Obrona jest szczególnym atutem tego bohatera.
Nekromanta Mesmer
Lokalizacja celu: Kopalnie Montero
Przedsiębiorca Vargan z pobliskiego zakładu wytwórczego w kopalni, oprócz problemu z windą (misja Dźwignie i koła zębate) opowiada też o niejakim Mesmerze, który studiuje zakazaną, ciemną magię. Ciała trafiających tam krasnoludów stają są obiektem strasznych obrzędów i należy położyć temu kres.
Vargan z zakładu produkcyjnego ma niewygodne sąsiedztwo
| Początek starcia z uczniem Mistikusa
|
Zamek Olium z nekromantą w roli gospodarza znajduje się całkiem niedaleko, wystarczy iść dalej w głąb lochów. Odwiedzając fortecę można od razu wyzwać na pojedynek Mesmera, albo też trochę z nim pogawędzić, zgadzając się na wyzwanie pt. Straszliwe studia nad nekromancją. Po jego zaliczeniu wystarczy wrócić do twierdzy i na spokojnie zlikwidować jego właściciela.
Mesmer według wszelkich znaków na niebie powinien dysponować odpowiednią ilością nekromantów, choć spodziewaj się oporu z jego strony także po inną postacią. Do obrony uczeń Mistikusa może wystawić np. pokaźna grupkę jadowitych pająków, czy niedźwiedzi, jak to było w moim przypadku. Zauważ również, że Mesmer jako magik z wyboru, powinien skupić się na swoim intelekcie.