Kingdoms of Amalur Reckoning: Webwood (1) - solucja, opis przejścia Kingdoms of Amalur: Reckoning poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 17 grudnia 2021
Ta strona poradnika do gry Kingdoms of Amalur Reckoning skrywa pierwszą część opisów przejścia pobocznych zadań z regionu Webwood. Oprócz solucji znajdziesz tu również mapy regionów Webwood oraz Shade River Caverns.
Mapa M6 Webwood

1 - Ciało farmera
2 - Garaner Vert
3 - Vauner House
4 - Abandoned House
5 - Karczma The Silken Seat
6 - Gossamer End
7 - Ciało Garanera
8 - Ironhold Passage
9 - Cartery Jayck
10 - Canneroc
11 - Urny
12 - Shade River Caves
13 - Castle Yolvan
14 - Cathrus
Resting the Bones

Poruszając się po Webwood możesz natknąć się na jedno z ciał farmerów M4(1). Badając je, rozpoczniesz misję.

Twoim celem stanie sie odnalezienie wszystkich sześciu szkieletów, które zostaną zaznaczone na mapie świata. Część znajdziesz w Webwood M4(1), a w część w Haxhi M7(5).

Gdy zbierzesz wszystkie, złóż je do urn w Canneroc M4(11). Zakończysz w ten sposób zadanie.
A Tangled Web

Zadanie zleci ci Garaner Vert M4(2), którego znajdziesz w wiosce Canneror. Mężczyzna poprosi cię o odnalezienie przywódcy tutejszej milicji.

Spotkaj się ze zleceniodawcą jeszcze raz na południu osady. Tam Garaner wyjawi ci swoje prawdziwe intencje. Tak naprawdę chce on pozbyć się Bartena i zostać przywódcą osady. Bez względu na to czy się zgodzisz czy nie, decyzję o zabiciu kapitana będziesz musiał podjąć dopiero wtedy, gdy go znajdziesz.

Udaj się w tym celu do Shade River Caves M6(12).
Mapa Shade River Caves

1 - Barten Minor
2 - Wyjście

Mężczyzna walczy na końcu tunelu ze stadem pająków. Pokonaj przeciwników, a następnie porozmawiaj z Bartenem.

Możesz teraz zabić kapitana lub wyjawić mu zdradziecki plan Garanera.

Gdy skończysz, wróć do Canneror i porozmawiaj ze wskazanym mężczyzną. W zależności od dokonanego przez ciebie wyboru, będzie to Barten albo Garaner. W nagrodę otrzymasz klucz do domu Gossamer End oraz dostęp do miejscowego kowala.

Jeśli zdecydowałeś się ocalić Bartena, na północny-zachód od wioski znajdziesz ciało Garanera M6(7).
Gossamer End
Zadanie to odblokujesz po wykonaniu "A Tangled Web".

W nagrodę za wykonanie zadania "A Tangled Web" otrzymasz klucz do Gossamer End M6(6). Wejdź do budynku. Od teraz będzie to twój prywatny dom.

Stojące tam lustro służy do zmiany wyglądu, a w skrzyni możesz przechowywać potrzebny ci sprzęt. W środku znajdziesz również łóżko, w którym możesz się przespać i zregenerować życie oraz manę.

Gdy już sprawdzisz swój dom, odszukaj chodzącego po osadzie Billisa Aideha i poproś go o ulepszenie posiadłości. Kosztuje to ok. 400 złotych monet. Powtórz ulepszanie jeszcze 5 razy, a zakończysz misję.
Cutting the Threads
Zadanie to odblokujesz po wykonaniu "A Tangled Web".

Po wykonaniu zadania "A Tangled Web" Barter/Garaner poprosi cię o udanie się do Castle Yolvan M6(13), gdzie możesz odkryć sposób na pozbycie się pająków.

Główne wejście do lokacji jest zablokowane, więc skorzystaj z dziury na południu.